Zápis ze schůze DFB slovem Ludvy

  • 14.8.2015

Dobrý den klokani!
Ve čtvrtek jsme měli schůzku vedení DFB za přítomnosti několika fanoušků Bohemky z různých skupin , partiček a gangů ;). S dalšími jsme ještě komunikovali jinými informačními kanály…
Sváťa Baťa osobně se sešel s napadenou skupinou ze sobotního utkání. Z úvodu je tedy jasné, že hlavním bodem čtvrteční schůzky byl incident před utkáním s Olomoucí.
O důvodech, co tomu předcházelo, zúčastněných osobách a skupinách se v minulých dnech napsalo dost. Teď je potřeba udělat tlustou čáru a začít znovu a lépe. Je nutné věnovat se prevenci a zamezit napříště podobným incidentům jednou pro vždy!
Musím všechny  fanoušky upozornit, že podobné incidenty by mohly v budoucnu ukončit pohodu v našem Ďolíčku. Nikdo přece nechce mříže, klece, neprůchozí stadion a nechutnou buzeraci od securiťáků a PČR! Pokud se sami nesrovnáme, tak vězte, že právě tohle by nám hrozilo a to nemluvím o možné nepodpoře Ďolíčku ze strany komunálních politiků, v případě dalších bitek…
DFB si dalo za jeden cílů činnosti hrát v Ďolíčku, přece si to nenecháme pokazit! Na druhou stranu si DFB nechce hrát na nějakého samozvaného lídra všech fanoušků, jenom využívá svých možností, kontaktů a nakonec i vlivu v klubu, aby vyvolalo veřejnou debatu o jistém příměří a jednotě fanoušků v Ďolíčku, na výjezdech a na dalších akcích Bohemky.

Teď tedy k několika bodům, na kterých jsme s poměrně významným počtem oslovených fanoušků shodli:

1.nechceme v žádném případě rvačky mezi klokany v Ďolíčku, na výjezdech a na akcích Bohemky.
Líbilo by se nám samozřejmě absolutní příměří mezi klokany, ale občas to může vřít i v menších rodinách, než je ta naše zelenobílá, takže dodržování nenapadání druhých v den utkání je asi minimum možného…
Sváťa Baťa nám přetlumočil stanovisko stanovisko několika členů napadené skupiny a v podstatě se shodují se vším, co se snažím výše i níže popsat, včetně odmítnutí další „odplaty“ v Ďolíčku, či na jiné akci Bohemky.

2.nechceme politicky motivovaná chorea, transparenty v kotli , na plotech ani veřejné propagování jakýchkoliv politických zájmů – v „zelenobílém obalu“ V praxi to znamená, že na plotě budou viset vlajky, Bohemky, Bohemáckých skupin, ze státních vlajek Česká (čistá, bez hanobících nápisů, např.názvů obcí!). Dost fanoušků si oblíbilo Britskou vlajku, jako kolébky fotbalu a fandění – je to na diskuzi. O dalších státních vlajkách by měla proběhnout širší debata, aby se nám to zase nějak nezvrhlo;)
( malý příklad: za Čechem přijedou do zahraničí krajani, pověsí svou vlajku, Čech cítí podporu krajanů a nikdo je za to nekritizuje . Chci tím naznačit, že vlajky států, jejichž hráči za nás hrají, by neměly být problém – ale opět pouze čisté , bez nápisů!)

3.oblečení, obutí , tetování a účes fanoušků nesmí být důvodem k napadení jinými fanoušky! Ať si každý nosí, co chce. Jsme svobodní lidé v relativně ještě svobodné zemi. Každý si nese trestní odpovědnost za své „závadné“ oblečení nebo tetování! Nechceme, aby napříště Bohemák napadl jiného klokana za to , že má tzv.“závadné oblečení“ ( trička s politickými motivy, obrázky nějakých komunistů nebo severským názvem „thor steinar“).

To je tak zhruba vše, v prvním kole veřejné debaty, snad jsem na nic podstatného nezapomněl :))
BOFOR!!!                     Luděk Provazník , předseda DFB

Zanechte komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.

Počet komentářů: 24

  • dred píše:
    16.8.2015 v 14:26

    jj, dech docházel, ale vždycky jsme se vzpomatovali a brankářovi dukly už toho muselo jebat :) .. A pak ten Zdeněk ….parááádaaaa

    Odpovědět

  • Dragan píše:
    16.8.2015 v 14:23

    To je fakt, ten chorál byl fakt šílenej v dobrém slova smyslu. Přesto mi trochu přišlo, že ke konci zápasu nám docházel dech. Počet lidí v kotli byl ale slabší.

    Odpovědět

  • bohemak píše:
    16.8.2015 v 14:16

    Ještě teď mi hučí v uších Gól klokan Gól. To byl FANATISMUS!!!

    Odpovědět

  • Dragan píše:
    16.8.2015 v 12:22

    Jura: Jasně jsem psal, že jestli. Byla to reakce na koment klokan1905. Tak se hned nečil.

    Odpovědět

  • dred píše:
    16.8.2015 v 10:51

    Zdeněk Zlámal NA HRAD !!! 20 minutovej Gól klokan gól přinesl svý ovoce!!!!!!!!!!

    Odpovědět

  • Desítka pro domácí píše:
    16.8.2015 v 9:01

    Volte Desítku pro domácí.Až budou volby volte vždy Desítka pro domácí.

    Odpovědět

  • jura píše:
    15.8.2015 v 14:35

    Dragan a spol.: Musím reagovat, protože tyhle fámy o tom, že už se nastavily pravidla a bylo to, jak píši Ultras, o nás bez nás jsou absolutní nesmysl. Za 1) Ve čtvrtek se nic nerozhodlo , jen se udělal prvotní nástřel bodů k další diskuzi. Ludva o tom píše jako o prvním kole veřejné debaty. Za 2) Pokud vím, tak Ludva zval na schůzi T.V. z Ultras a ten bohužel nepřišel. Jestli informaci předal dál svým lidem nebo ne netuším. Rozhodně ale nešlo o nějakou uzavřenou společnost pro VIP, jak si někdo asi myslí. Konalo se to v Ďolíčku v rámci úředních hodin DFB, kdy jsou dveře všem otevřené. Navíc Ludva komunikoval i telefonicky s několika klokany, kteří dorazit nemohli. Za 3) Napadená skupina BF komunikovala v týdnu s klubem, respektive se Sváťou a výstup z jejich schůzky byl zakomponován do tohoto zápisu. Za 4) Ani jeden z bodů není definitivně uzavřen, všichni ve čtvrtek očekávali, že se různé skupiny i jednotliví klokani budou k bodům vyjadřovat a né se hned urážet či to nějakým jiným způsobem negovat. Bylo domluveno, že po druhém kole veřejné debaty se s největší pravděpodobností v repre pauze uspořádá pod záštitou DFB speciální pergola, které se zúčastní všechny skupiny a všichni klokani, co budou chtít dorazit a společně tam nově upravené body schválíme. Opravdu nevím jak jinak by se mělo postupovat.

    Odpovědět

  • koci píše:
    15.8.2015 v 13:59

    botickej-za me klidne smir ale poku urcity jedinci do toho budou tahat politiku tak to asi nepude nikdy a to tu vi kazdej ne? dred -ja sem pro ja z tim nemam problem co si napsal! johnny puska- a 1:1 to neni jednoznacne vedem ale to bych tu nerozebiral-)))))

    Odpovědět

  • Normál píše:
    15.8.2015 v 12:27

    Nebyl náhodou „někdo“ z ultras na schůzi dfb pozvanej? Dalo se čekat, že se incident z posledního zápasu bude probírat. Ultras si hrajou na ublížence, přitom měli možnost přijít. Navíc je to jen nástřel, nic ještě zdaleka není „upečený“. Další diskuze přijde.

    Odpovědět

  • johnny puška píše:
    15.8.2015 v 12:14

    Vsem:jestli chceme klid,tak tam tahejme jen veci okolo Bohemky,ze tu mame pruser vime vsichni a BF jen priiili olej do ohne.Jak nekdo psal,je to 1:1,dal to neresit,jedna valka bude stacit a ne druha mezi sebou.

    Odpovědět

  • dred píše:
    15.8.2015 v 10:18

    koci- dyť já vym, sorrri, ale některý tvoje fskazi rosluštit je těšká dřyna :)
    ale zpět k vážný práci- je vidět, že furt panuje neshoda, nebo spíš neochota. takže pravidlo, na kterym bysme se mohli shodnout: pouze zelenobílá, žádný levý / pravý spolky, vše pro B1905-UNITED WE STAND! kdo s tim má problém, pište. Diskuze je náš nástroj č.1

    Odpovědět

  • Dragan píše:
    15.8.2015 v 10:05

    Jestli se tohle upeklo bez zbytku ultras, tak to je hodně špatný. Takhle si komunikaci či debatu nepředstavuji. Jinak to prohlášení je takovej podivnej kočkopes. Pokud chceme být apolitickej tábor a k tomu něco nakazovat, tak se má zakázat (i když mě osobně přijde k zamyšlení proč něco v této oblasti zakazovat, přikazovat apod.) vše co se netýká Bohemky, jinak toho zase někdo vychytralej zneužije. Nevím z jakého důvodu bych měl civět na vlajku jiného státu. Protože za nás hraje cizinec z dané země????? Pokud prostě jako celek dobrovolně nepřistoupíme na kompromisy, tak se s nějakou tzv. zelenobílou rodinou můžeme rozloučit.

    Odpovědět

  • Botičskej píše:
    15.8.2015 v 9:31

    Koci, už se moc opakuješ. Všichni vědí, že jezdíš vždy a všude, nemusíš to zmiňovat u každýho příspěvku. Spíš místo toho, abys říkal, že příměří nemůže vzniknout, že tomu nevěříš, tak se zkus zamyslet, čím sám můžeš přispět k tomu, aby se toho dalo docílit. Přeci tobě, jako velkému Bohemákovi, což sám o sobě tvrdíš, že jsi a já ti to věřím, tahle situace nemůže vyhovovat. Večer všichni na Duklu. BoFor

    Odpovědět

  • koci píše:
    15.8.2015 v 8:37

    dred -ze mam nekde chybu nato ti sere pes ale stojim si vzdy zatim co pisu a jezdim vsude ne jak nekteri jedinci co si hrajou na bohemky!!!

    Odpovědět

  • dred píše:
    15.8.2015 v 8:06

    ahoj kamarádi z kotle, chápu, že sto lidí má sto názorů, ale někde začít musíme. Vnitřní rozpor si nemůžem dovolit ..ano, hrozně mě sere např. triko thor štajner, ale nechci skončit na domácim zápase v kleci kolem kotle a s acabem za zádama. Myslim že neni jiný cesty než spolknout svoje ega, jinak se mezi sebou zničíme a odsere to B1905..kdo z nás to chce? Žijeme pro víkendy, vzpomeňte si. Jsme moc „malý“ na to, aby sme mohli bejt vnitřně nejednotný, (samozřejmě Bohemka je NEJVĚTŠÍ!..a nejlepší klub na světě :) ULTRAS, ok, nesouhlasíte se všim, ale pojďte udělat krok navíc, krok k řešení. BRSRK plňte roli chuligánky, nikdy směrem dovnitř. BRFLS zvažte v týhle době, kdy je mezinárodní konflikt na spadnutí, a nikdo nevíme, kdy nám tuhle svělou svobodu utnou ..ať už kdokoliv- zda nebude lepší propagace levice na afa demoškách..a na fotbal si přijďte jen zazpívat, zachlastat.. Tahle doba je skvělá, ale asi je všem jasný, že neni na věky. Nezničme si jí (dřív, než se Koci naučí gramatiku :) ..No jsem zvědav dneska večer v těch dejvicích …

    Odpovědět

  • koci píše:
    14.8.2015 v 19:51

    bohemak – ja nerikam ze nesouhlasim ale dle me se to nepovede !! ale jinak souhlas bez politiky jednotna bohemka !!
    greenfan- vis otom hovno tak mlc nezda se ti to vuci napadeny skupine a co kdyz oni napadli nas boxerama to uz drzis hubo co na zapse z taborsekm!klokan1905-berserk se nikdy nerozpadl a nerozpadne! to jen mlady na chvilku ukoncili cinost kvuli policii tod vse ale jede se dal

    Odpovědět

  • klokan1905 píše:
    14.8.2015 v 19:08

    videl jsem to na fb tak to davam sem jen pro info

    Jsme rádi, že se i po oficiálním rozpadu dokáže Berserk opravdu semknout, když se objeví něco tak zásadního, jako je obrázek na Facebooku. Raději bychom ale viděli, kdyby chránili Bohemáky a stavěli se partám jiných klubů – což je primárně úkol chuligánky, než aby napadali jiný zelenobílý party, s kterýma se názorově neshodnou a normály v kotli i ochozech. Doufáme, že se situace rychle uklidní a emoce opadnou a že se podobný konflikt nebude opakovat.
    Zároveň jsme rádi za snahu sjednotit kotel a urovnat vztahy mezi jednotlivými Bohemáky a skupinami. Nelíbí se nám však způsob, jakým bylo včera dosaženo resumé na schůzi DFB, kterého se údajně zúčastnili fanoušci Bohemky z různých skupin, partiček a gangů. Jednalo se o nás bez nás. Jednání jsme se neúčastnili jako Bohemians Ultras a neúčastnili se jej ani další zainteresované skupiny, se kterými spolupracujeme. Především Barflies, na kterou byl primárně veden v sobotu útok v kotli Bohemky ze strany Berserku.
    Toto tříbodové prohlášení, které přikládáme níže v komentáři, nemůžeme podpořit a podepsat, protože se upeklo bez nás – bez Bohemians Ultras. Jelikož jsme aktivní skupinou, která vytváří atmosféru na Bohemce a přímo spolupracujeme s velkou částí Bohemáků, ať už sdružených ve fanskupinách, či s jednotlivci, jsme toho názoru, že by se podobné setkání skupin mělo opakovat a to včetně nás a všech zainteresovaných skupin. Pro tento účel nabízíme k diposzici prostory kolem trafačky (Ultras Shopu) a sejít bychom se mohli např. v den domácího utkání, kterého se jistě zúčastní zástupci všech skupin. Nebráníme se však dalším návrhům.

    Z těchto důvodů vyhlašujeme přerušení činnosti na dva nejbližší zápasy. Venkovní na Dukle a doma s Příbramí.
    Bohemians Ultras

    Odpovědět

  • klokan píše:
    14.8.2015 v 18:50

    Pavel Fořt: Každý kdo má jiní názor je ,podle vás fašista . Určité jsi fanoušek co Bohemce fandí chvíli vid .Boj skončil .Jdi na radši na demonstraci jo .

    Odpovědět

  • bohemak píše:
    14.8.2015 v 18:44

    GreenFan: Na napadení a přímej konflikt v kotli je to 1:1. Nebo si nepamatuješ Táborsko? Já opravdu doufám, že se nic podobného opakovat nebude a pokud ano, tak se kotel sjednotí a s agresorem se vypořádá. Chtěl bych se vyhnout tomu, aby v kotli stáli acabové, aby se rozdělil plotem atd. K čemuž dojde po případné další bitce. Rozum do hrsti lidi.

    Odpovědět

  • GrrenFan píše:
    14.8.2015 v 17:31

    Berserk porušil všechna tři pravidla která jste tu stanovili a teď se udělá jedna tlustá čára a tím to končí? Nepatřím k ani jedné skupině, ale určitě se mi to nezdá fér vůči napadeným.

    Odpovědět

  • bohemak píše:
    14.8.2015 v 17:11

    Davide, jak by sis to představoval dál? Tohle je rozhodně krok správným směrem. Určitě bude probíhat živá diskuze ještě a vzniknou pravidla, která se prostě budou muset dodržovat. Kdo je poruší, bude potrestán. Bez toho to dál nepůjde. Jinak se tu mezi sebou vymlátíme a z Bohemky se stane po fanouškovský stránce něco jako Žižkov…Doufám, že si to uvědomíš taky a budeš těm tvým mladým příkladem. Přece ty navrhovaný body nejsou tak přísný, aby nešly v pohodě splnit.

    Odpovědět

  • koci píše:
    14.8.2015 v 16:55

    marco- ja todle resit nechci a nehodlam ja budu dal jezdit na venkovni zapsay chodit na domaci zapasy a obcas na naky to grilovani-) ja mam politiku v pice at si kazdej udela v hlave poradek a udela jak on uzna za vhodny za me serte na politiku jezdete na vyjezdy a fandete bohemce!!

    Odpovědět

  • Marco píše:
    14.8.2015 v 16:37

    koci: Jak jinak bys to tedy formuloval?

    Odpovědět

  • koci píše:
    14.8.2015 v 16:34

    no pekny snaha se ceni ale todle dle me fungovat nebude a nemuze vydrzi to zas jen chvilku ale trebe se pletu a rad se plict budu!! ja osobne mam politiku v pici!!! berserk

    Odpovědět