FK Mladá Boleslav – Bohemians Praha 1905 1:1

  • 30.11.2015

V rámci posledního letošního výjezdu zavítaly naše kroky do hlavního města českého automobilismu. Proti našláplé Boleslavi asi nikdo neočekával body, a proto nám nečekaná remíza udělala velkou radost. Cesta za ní však byla dlouhá… V půl šesté se scházíme na našem obvyklém místě. Poněkud nezvykle na nás působí pozdní čas i všudypřítomná tma – důsledky toho, že zápas začínal až ve čtvrt na devět. Ze stejného důvodu navíc musíme volit dopravu auty, což nás mrzí, jelikož vlakové zájezdy do Bolky mají vždy něco do sebe. Přestože nejsme úplně v kondici (kocoviny, rýmičky apod.) schází se nás letos nejvyšší počet a nakonec tak vyrážíme čtyřmi auty (což je zřejmě i důvod toho, proč to většina z nás přes veškeré potíže hecla). Cesta probíhá v klidu, dáváme jedno krátké zastavení s fotografickou vložkou na pumpě a poté už míříme přímo do Boleslavi. Chvilku hledáme parkovací místo, ale nakonec se všichni rovnáme prakticky vedle sebe na sídlišti v blízkosti stadionu.

Jako vždy při tomto výjezdu navštěvujeme před zápasem místní sportbar, který si pro nás přichystal velmi originální výzdobu toalet. V podniku se nakonec schází přes sto klokanů a tak je o zábavu postaráno. Půl hodiny před výkopem pak míříme na stadion, kupujeme vstupenku (100,-) a procházíme skrze kontrolu. Místní, tradičně dementní, ochranka se tentokrát chová korektně. Důvodem je zřejmě bezprostřední přítomnost PČR (robokopů) přímo na stadionu. Stavíme se do fronty u stánku, pořizujeme občerstvení (alko pivo!), někteří zde i panákují rumy – další překvapení, jež si na nás letos Boleslavští přichystali. Tentokrát příjemné! Následně se již přesouváme do kotle, který v úrovni hlav svítí čistě zelenobílou. Naše kulichová výzva zafungovala a tak vypadáme opticky opravdu velmi dobře a jednotně (přinejmenším část).

boleslav kulichy

V úvodu utkání se nám nedaří vyhlásit sestavu domácích po našem. Domácí hlasatel se na nás zřejmě připravil a četl ji tak rychle, že v základu nastoupili tak maximálně tři až čtyři čůráci. To bylo však naše poslední zaváhání. Od té doby už náš sektor (čítající okolo 250 hlav) fandil doslova z plných plic. Nechyběly několikaminutové chorály Gól klokan gól, nový song á la Celtic a ještě novější „Moonlight Shadow“, který se osvědčil na florbale a včera doslova strhl celý kotel. Je to prostě pecka, u níž se dá vyblbnout. Všichni, kdo dlouhá léta volají po zelenobílé skákačce navíc dostali předvánoční dárek, jelikož se Kolíkovi dařilo vyhecovat kotel ke skákání, ať už spontánnímu, za ramena či zády ke hře. Paráda!

Za naše výkony jsme byli údajně oceněni i mediálními mrdkami v televizi. Ještě aby ne, když jsme si proti bezmocnému kotlíku modrobílých udělali domácí atmosféru. Vliv na naše emoce měl samozřejmě i slibný výsledek a stupidní rozhodnutí rozhodčích. Po zápase děkujeme hráčům za bojovný výkon. Škoda jen, že hráči opět neukázali žádnou euforii a snahu oslavit nečekaný bod s fanoušky. Mám dojem, že je pro ně v poslední době děkovačka jen rutina, což opět dosvědčil Lukáš Pauschek, jenž se opět sebral dřív než všichni ostatní a odkráčel do kabin…

boleslav gol boleslav děkovačka

Po vizuální stránce se prezentujeme mávačkami (opět příjemné překvapení, ačkoliv jich bylo povoleno jen deset), ve vedlejším prázdném sektoru roztahujeme choreo a po vstřelené brance Jiráska byl odpálen jeden bengál. Fanoušci domácích si nic nepřipravili. Celková návštěva činila 1846 diváků – opravdu bída na tým, který hrál o druhé místo v tabulce!

Na plotě visí vlajky: Buchta gang, Bohemians Prague, Berserk, U.R.E., Fanatics from Lety, Chomutov, GOG, Greenhorns a Baroví Povaleči.

Šmouhou na dobré pozápasové náladě je jen menší konflikt před stadionem. Důvody jsou klasické, k ničemu velkému to však nevede a všichni se nakonec rozchází ke svým autům a míří domů. Na tomto místě je nutné všechny fanoušky Bohemky varovat. V poslední době má mladá generace našich sešívaných sousedů asi svých starostí málo a neváhá si za zajímavými suvenýry vyrazit mimo Prahu či pronásledovat desítky kilometrů vozy se zelenobílými proprietami v kufru. Něco podobného se odehrálo i včera, vlajka naštěstí byla uhájena. Všichni se proto mějte na pozoru! Neradi bychom viděli naše šály a vlajky v cizích rukou na cizích plotech.

V půlce sezóny máme třináct bodů. Není to taková mizérie jako před čtyřmi koly, stále jsme však na sestupové pozici. Příští týden přijede do Ďolíčku k předehrávce Jablonec, s nímž jsme v srpnu sehráli vyrovnané utkání. Nebylo by proto od věci urvat nějaké body, ideálně tři, a vystrčit tak hlavu ze sestupových vod. Bude však třeba, aby si hráči zamakali a my je v tom výrazně podpořili! A proto všichni do Vršovic se zase jednou (tento rok naposledy) pokochat! P.s.: utkání bude spojeno s tradiční akcí Vánoce s klokanem. Na místě bude přítomen i náš stánek s boxem pro vaše příspěvky do sbírky pro dětskou onkologii v Motole. Probuďte prosím v sobě vánoční atmosféru a přispějte nám, ať můžeme nemocným dětem udělat radost. Předem děkujeme!

 

Zanechte komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.

Počet komentářů: 127

  • tlustá bára píše:
    5.12.2015 v 12:32

    souhlas, kromě barflies teda

    Odpovědět

  • plr píše:
    5.12.2015 v 10:03

    Krásné Vánoce, a slastné prožití adventu veškeré klokaní rodině :D

    Odpovědět

  • 1905 píše:
    5.12.2015 v 5:55

    Normal: Ja se nikomu zavdecovat nechci… Ja pisu prave o tom se vyjadrovat proti!!!!

    Odpovědět

  • Normál píše:
    4.12.2015 v 22:41

    1905: Že se do toho sere UEFA? A co má bejt? Nějaká pojebaná instituce, prolezlá korupcí, je mi srdečně u piče – já chodím na Bohemku. Nebo tím chceš říct, že co dělá UEFA, musíme dělat nutně my? Nebo se jim snad chceš zavděčit? Vždyť je to banda trotlů, kteří by chtěli udělat ze stadionu divadlo. Jde jim pouze o prachy. A jako bonus hájí zájmy bůhvíkoho, jen ne fotbalového fanouška. Bleju, velebnosti.

    Odpovědět

  • 1905 píše:
    4.12.2015 v 20:38

    Normal:Pouze uz jedna vec pokud je fotbal a uprchlici neco odlisneho proc se do toho sere uefa a prispiva na ne z listku…proto se k tomu vyjadruji fans…

    Odpovědět

  • dred píše:
    4.12.2015 v 19:09

    myslim že (ne, já vim že) otázka běženců je poslední horký téma a důvod interního rozkolu v zelenobílim klubu ,takže dobrej vtip 1905 :)))))))))))))))))

    Odpovědět

  • Botičskej píše:
    4.12.2015 v 18:28

    Všichni se k tomu vyjadřují, a proto bychom měli taky ? Názor prvotřídní ovce. Netahej na fotbal věci, který tam nemají co dělat.

    Odpovědět

  • Normál píše:
    4.12.2015 v 18:21

    1905: Proč to zbytečně řešit? Problém uprchlíků a fotbal spolu nijak nesouvisej. Navíc by to akorát rozdmýchalo další vlnu emocí, která je už tak dost vypuštěná z uzdy. Jistojistě najdeš mezi bohemáky lidi různého názoru na současné dění, tj. i na téma imigrantů. Měli bychom se ale primárně soustředit na to, abychom byli jednotní ve jménu Bohemians. Názor na imigranty si každý může ventilovat transparentem kdekoli jinde než na tribuně. :)

    Odpovědět

  • 1905 píše:
    4.12.2015 v 18:14

    Jezdim na bohemku temer kazdy zapas ven i doma. Fandeni je super hlavne venku doma kvuli kecalkum slabsi ale co me stve proc zadne choreo nebo flaga neni k tematu imigrintu atd. Temer vsechny tabory se vyjadruji at v cr ci zahranici a v dolasu furt nic…

    Odpovědět

  • tlustá bára píše:
    4.12.2015 v 17:37

    s mladejma?!? hele dobka že ty zas pujdeš z fotbalu bez bot!

    Odpovědět

  • Ďobka píše:
    4.12.2015 v 16:43

    tlustá bára, nejsi ty ta co jezdívala s mladejma co si pak začali říkat berserk ? znám tě jenom z vyprávění . tvůj románek s šulcíkem,to je na červenou knihovnu:)) . tenkrát jste místo politiky řešili jiný věci. čus zase někdy na fotbale

    Odpovědět

  • tlustá bára píše:
    4.12.2015 v 15:47

    :)) jo jo to si pamatuju s tím M…u a tím telefonem, tenkrát byl mobil velká cennost, ale s tou vlajkou to nebylo že by ji gornik zachránil ale hodně pomohl to je pravda

    Odpovědět

  • barbarossa píše:
    4.12.2015 v 14:33

    TB – Ne bohužel nebyl, já byl až v tom mechově, když nám Gornik zachránil flagu a to už pár pardubáků jezdilo (jinak tam nezapomenu na M z Chrudimi….jak ožralej hodil po sekuritákovi týden starý mobilní telefon nokia…:DD)

    Odpovědět

  • Ďobka píše:
    4.12.2015 v 13:30

    Serte na politiku. BOHEMIANS

    Odpovědět

  • tlustá bára píše:
    4.12.2015 v 11:44

    mám pocit, že letos v prosinci by se slavilo 16 let družby pardubice + bohemians, kdyby to pardubáci kvůli tahání politiky na bohemku ze strany barflies a spol nezrušili. Nebyl jsi tenkrát ve slavném restaurantu u boženky, když se ta družba pekla;)

    Odpovědět

  • barbarossa píše:
    4.12.2015 v 11:26

    Tlustá Bára: naprostý souhlas, ještě bych připojil „fankluby“ z Mníšku a DknL…….:DD

    Odpovědět

  • plr píše:
    4.12.2015 v 1:03

    111 tak příští rok oslavíme 111 let a já mám číslo 111 (jestli mě někdoneposunul na 112 teda)))… zatím

    Odpovědět

  • dred píše:
    3.12.2015 v 20:47

    sektor: dík za rychlou reakci :) A hlavně, dík za práci která je za váma vidět!!!

    Odpovědět

  • Sektor1905 píše:
    3.12.2015 v 20:26

    dred: Docela dobrá paměť, ale už i tento rekord je překonán. Report ze zápasu s Jihlavou měl 105 komentářů. Když už jsem se na to podíval, tak pro tebe, tomiiska a další milovníky statistik :) Celkem bylo na webu napsáno 2060 komentářů.

    Odpovědět

  • Dragan píše:
    3.12.2015 v 20:11

    Hrůza děs:-(

    Odpovědět

  • dred píše:
    3.12.2015 v 20:11

    plr03. Prosinec 2015 v 9:12: Myslim že rekord to nebude, ten padl v diskuzi když BRSRK přišel pozdě na zápas a svojí flagu pověsil přes ostatní :))) ..Sektor- je toto rekord?

    Odpovědět

  • tlustá bára píše:
    3.12.2015 v 17:21

    s tím se dá souhlasit a jsou to také jediné družby které v souvislosti z bohemkou uznávám- pardubice, gornik, doubravka a svého času slavie

    Odpovědět

  • antispartan píše:
    3.12.2015 v 17:10

    tlusta bara: tak ono je jedno jak se to nazve, jeslti druzba nebo kamosi. ani jim to neberu kdyz nebudou tahat na fotbal politiku. stejne tak mi bude jedno jestli si jina skupina najde kamose, stejne jako mi nevadil gornik nebo senco svyho casu. ale uz jen zneuzivani loga bohemians a klokana na evidentne politickych samolepkach me sere. kdyby si tyhle propagandisticky provokace odpustili tak nereknu ani slovo.

    Odpovědět

  • tlustá bára píše:
    3.12.2015 v 16:57

    antispartan03. Prosinec 2015 v 15:57 : toto je velmi kvalitní názor, jen bych doplnil, že barflies nikdy nepotvrdili, že st.pauli nebo trenčín sou jejich ofiko družba, vždy říkali, že jsou to jen kámoši

    Odpovědět

  • antispartan píše:
    3.12.2015 v 16:07

    barbarossa: Uďo to je naprosto nolmáání naprosto nolmáání :D https://www.youtube.com/watch?v=EXrbjc6dzsc

    Odpovědět

  • barbarossa píše:
    3.12.2015 v 15:59

    No na těch podivných FB stránkách jsem někde narazil na foto družební trojice Bohemians+St.Pauli+Celtic….:DDd to je panečku věc, takže nějaká virtuální družba s trenčínem mě osobně už nemůže rozházet…..
    Martine- určitě se na Bohemku nevyser, to přeci srdcař jako ty nemůže ani vypustit z pusy….ale zkus brát ohled na momentální dění a lidi kolem sebe nebo jak ti to tu již psali, zkus se podívat na produkci ostatních klubů, nemusíme chodit nijak daleko, zkus třeba fotky toho rudýho Makiho…..fotit lidi v kotli a pak je vystavovat na netu se vážně nedělá…..a nebud tak zbytečně hystericky nasraný, každý dělá chyby, ale důležité je se z nich poučit…..a nebo si nechat poradit….to je normální přeci normální….

    Odpovědět

  • antispartan píše:
    3.12.2015 v 15:57

    presne. Stejne jak u st. pauli tak tohle je dalsi ucelova druzba zalozena jen a pouze na politice. http://oi62.tinypic.com/dy4wlw.jpg je uplne jedno jestli drsnacky rozbijej hakac nebo srp a kladivo. vyjde to na stejno. dalsi dukaz toho ze barflajs chteji a tahaji na fotbal politiku a je mi uplne jedno jesttli to neberou jako politiku ale prirozenost byt proti nackum. na fotbal tohle nepatri tak to tam netahejte. JEBAT TRENCIN!!

    Odpovědět

  • Botičskej píše:
    3.12.2015 v 15:39

    Bylo by symbolický, aby MA měl 100.komentář, ale beru to na sebe. Co má co takováhle samolepka vůbec dělat v našem kotli ? Co je nám do SFZ ? Ať táhne nějakej pojebanej Trenčín. Žádná družba to není a nikdy nebude !

    Odpovědět

  • goracub píše:
    3.12.2015 v 15:25

    Člověče, Voodo, proč sis neprohlíd tu samolepku pořádně? Pod srpem a kladivem jsou písmena SFZ a ten celý nápis zní“ JE ČAS, SÚDRUHOVIA, SKONCOVAT S KOMUNIZMOM“. Z toho je snad nad slunce jasný, že samolepka kritizuje slovenskej fotbalovej svaz a hlavně není prokomunistická, naopak, slovo komunismus je použitý jako nadávka…

    Odpovědět

  • Johnny Puška píše:
    3.12.2015 v 14:55

    Gibon:Ty vole, už jsem myslel, že to jde za mnou:-D

    Odpovědět

  • Gibon píše:
    3.12.2015 v 14:16

    MA: Ty si hrozná hérečka,já se poseru:)…Smazáno!!! :D…Nikdy se nezavděčíš všem tak už to chodí ty vole.Zajěď si s kámošem na čundr a až budeš čumět napranej do ohně tak ti snad dojde,že v tom srdci tu Bohemku máš,jetli je pravda co si tady psal:)…a jestli tvoje ješitnost a ego nedokáže přijmout jinej názor než máš na focení ty ,tak ten foťák zahoď a bav se „jen“ fotbalem . Hlavně už se přestaň chovat jak nějaká ufňukaná buzna!

    Odpovědět

  • Johnny Puška píše:
    3.12.2015 v 13:42

    Martn: Kurva, si tady děláš prdel, Tebe baví si někdě vystavit ksicht? Mě už z vás vážně mrdne. Jak říká FF, važ slova, začínám být na takový jako Ty celkem nasranej. Řezat se nemusíme, ale pokecac můžem, sobota?

    Odpovědět

  • plr píše:
    3.12.2015 v 9:12

    95 to bude rekord )))

    Odpovědět

  • maneu píše:
    3.12.2015 v 8:02

    MA: někoho takhle ukňouranýho jsem naposled potkal snad v mateřské škole. Navíc máš teda i dost podobnou úroveň vyjadřování.
    No tak ti někdo napsal, ať mu nefotíš a nenatáčíš ksicht – to je fakt strašná hrůza, kvůli který přestaneš chodit na bohemku. To ti stačí opravdu málo. Holt srdcař, asi…

    Odpovědět

  • Botičskej píše:
    3.12.2015 v 0:11

    Nic si nepochopil Martine, snad pomůže ta zimní přestávka.

    Odpovědět

  • Fanda Bauch píše:
    2.12.2015 v 22:40

    Vooda 15:56 : nevim co mas proti Srbům s kladivem? Ja si vážím každého řemeslníka , kdyz je poctivý.

    Odpovědět

  • Normál píše:
    2.12.2015 v 22:30

    MA: Sakra chlape, přece se nenecháš rozhodit nějakejma plkama v týhle diskuzi. Dělej co uznáš za vhodné, ale nenech se ovládnout emocí. Té dej průchod na tribuně. Každopádně by byla velká škoda to zabalit, naopak bojuj a vytvářej tu scénu dál!

    Odpovědět

  • MA píše:
    2.12.2015 v 21:36

    Smázáno!!!! Doufam, že spokojenost, každopádně u mě nasranost a jsem moc rád že ted o víkendu nejdu ……
    a jak jsem už několikrat psal uvídím jestli budu pokračovat ……
    možná si říkate že to beru moc vážně, ano beru protože člověk nespí přemýšlí jaké choreo co podniknout, co udelat a potom místo toho aby si každej vyřešil své problemy co se týká te politiky tak se tu serete do nekoho, kdo se snažil něco pro kotel udělat …..
    Dál už to komentovat nechci a nebudu, ale určitě zajímává diskuze to teda ano

    Odpovědět

  • FF píše:
    2.12.2015 v 21:29

    Hele, doporučuji vážit slova. Aby jsi s těma připosránkama a citlivkama nepřestřelil.

    Odpovědět

  • MA píše:
    2.12.2015 v 21:14

    To je pořád dokolečka a nejak me to nebaví OK Jdu smazat ty videa kdyz se tak bojite a nebo jste připosraný…. dříve to nikomu nevadilo a ted to vadí každému nepovažuji se za nejakého fotografa nebo kameramana, delal jsem to s laskou pro bohemku a k vám TED už vím o co Vám jde tak se jeste jednou moc všem omlouvam. Jsem nevedel ze bohemaci jsou takový citlivky a bojí se o svuj ksicht. :-) SBOHEM
    PS: jinak zrovna mi spal nejakej tipek ze zahraničí a prej great video, ale neumim anglicky :_) tak nevím Krásné vanoce a štastný nový rok to jestli v tom budu pokračovat budu hodně přemýšlet ale to je vlastně to co neumim jak tu také nekdo psal :_)

    Odpovědět

  • FF píše:
    2.12.2015 v 20:36

    „Pokud se někdo bojí, nebo stydí za svůj xicht na fotbale, tak je asi něco špatně“. Ano, něco špatně je to, že žijeme v přefízlovanym mediokratickym státě, kde si nesmíš na fotbale ani usrat, a městě, kde v ulicích vládnou všichni kromě Bohemáků. Nechápu, proč je takovej problém pojmout dokumentování (když už je to teda dnes tak strašně nezbytný) jako všude, tzn. pár fotek kotle z tribuny + několikaminutové sestříhané video ze supportu s rozmazanýma tvářema. Nikdo proti tomu neřekne ani popel a i to bude mít větší vypovídající hodnotu, než záběr z 1,5 m na partu hulákajících přivožralejch lidí.

    Odpovědět

  • Botičskej píše:
    2.12.2015 v 20:34

    O politice se teď nikdo nebaví. Tu zde řeší dokola pár stejných lidí, kteří vzpomínají na dávnou minulost a akorát tím zaneřádili tuhle zpočátku hodnotnou diskuzi o hodnocení fandění v Bolce, které ještě jednou opakuji bylo velmi dobré. Sám si v prvním příspěvku psal, že kritiku snášet dokážeš. Tak se hned nečerti, když někdo má připomínku k tomu, jak a co děláš. To, že jezdíš a děláš chorea je rozhodně chválihodné, jen houšť aktivně fandících lidí. O tom focení a točení rozhodně popřemýšlej. Když se podíváš na videa oficiálních kameramanů jiných táborů, tak nikde nevidíš, že by to točili přímo z kotle. Proč taky, když ty záběry mimo sektor jsou 100x lepší a víc vypoví o atmosféře a supportu samotném. Dokonce i těch „shlédnutí a lajků“ budeš mít o dost víc a to mi věř, ikdyž jak sám říkáš, o ty ti nejde. Proč se bránit tomu být oficiálním kameramanem a natáčet kotel mimo sektor ? Myslím, že nejen já bych byl rád, kdybys to tímhle stylem dělal. PS: Z Holase si rozhodně příklad neber. Taky jsem od něj dostal paličkou do choulostivých míst a rozhodně to za čest nepovažuju. Nevím, jak by to dopadlo, kdyby mě doma neučili chovat se ke starším slušně a s úctou.

    Odpovědět

  • Sektor1905 píše:
    2.12.2015 v 20:25

    Ještě že už se blíží ta pauza a člověk si odpočine. :) Martine, nikdo po Tobě nechce, aby ses vysral na Bohemku. Chodit na čundry místo na fotbal z důvodu, že mě někdo kritizuje nebo že se mi něco nelíbí, je hodně smutný… Ten, kdo má k našemu milovanému klubu opravdu vztah, by něco podobného nikdy neudělal. Naopak, měl by se snažit, aby to tady vypadalo a fungovalo co nejlépe. Škoda každého aktivního člověka, pro kterého Bohemka není jen dvouhodinový koníček jednou za 14-dní. Že se řeší politika? Ano, bohužel. Ale není to otázka pár týdnů nebo měsíců, spíš dlouhých let. Přesto se snažíme nastavit jiný směr a změnit pohled na náš tábor, který bude jen o fotbale, maximálním supportu, kvalitní produkci atd. A za ty roky, co se o to snažíme, jsme poznali, že fanoušků Bohemians, kteří na to mají stejný pohled jako my, je hodně a je jich čím dál tím víc. Tak to nevzdávej ani ty. Pokračuj dál ve vytváření chorea, děláš to dobře. Jezdi na výjezdy a buď aktivní. PS: O tom natáčení zblízka… Bavili jsme se o tom několikrát. Věř tomu, že pro hodně fanoušků v kotli je to problém a vůbec to nesouvisí s tím, že by se dotyčný styděl za Bohemku. Dávat fotky a videa de facto online na ultras fb s detailními záběry obličejů je opravdu špatný. Neskutečně tak sami ulehčujeme práci našim soupeřům. Dá se určitě najít způsob, jak fotit a natáčet, ale vyhnout se tomuto problému.

    Odpovědět

  • Jezek píše:
    2.12.2015 v 19:57

    Ahoj klokani. Mám potřebu se na tomto místě vyjádřit k vašim komentářům.
    1) Výjezd byl super. Sice jsem za svoji dlouholetou historii zažil i lepší. Ale v poslední době fakt jeden z nejlepších. Pro rejpaly: Ano nejezdím pravidelně.
    2) Svého času jsem také dělal videa a fotky na mobilu z fandění. A nikdy nikomu nevadilo, že je na fotce, nebo videu. Nebo mi to neřekl. V tomto bodě mám potřebu se Martina zastat. Pokud se někdo bojí, nebo stydí za svůj xicht na fotbale, tak je asi něco špatně a je to jen jeho problém.
    3) Co se týká politiky na Bohemce… Sám bych se spíše charakterizoval jako mírně doleva. Jenže položme si otázku. Jaké má kdo priority?! Pamatuji doby, kdy byla Bohemka tzv. apolitická. Samozřejmě každý jednotlivec může mít politický názor. Ale co bylo a doufám že zase bude na Bohemce obdivuhodné, je to že když někoho z nás napadli příznivci z jiného klubu, tak se všichni spojili proti těmto protivníkům, bez ohledu na věk, politiku či podobné věci. Proto jsem se nikdy nebál na Bohemku chodit. A opět pro rejpaly: Ano, já se nerad s někým rvu. Jsem snad kvůli tomu méně Bohemák?

    Přeji všem krásný chvilky na Bohemce.

    Odpovědět

  • MA píše:
    2.12.2015 v 19:51

    Ano děkuji za názor. Protiřečím, protože jak asi víš tak sám nevím. Ted jsem nasranej a jak říkám místo toho aby se konečneě dořešila ta Vaše debilní politika, tak tu budete řešit nekoho kdo pro bohemku něco dělá. Jen jsem napsal svuj nazor a stojím si za ním. Ted to vemu ještě jinak. Zná někdo důvod, proč MIchal Holas, jak ho asi všichni známe odešel z kotle? CHodil jsem na bohemku a dostat jeho paličkou, byla někdy i čest pro mě:-) Ted si v klidu fotí a nikdo mu do toho nekecá. To samé asi budu delat i já, a nebudu se považovat za nejakého fotografa ultras, nebo kotle nebo ja nevím čeho. a Končím touhle diskuzí, jak mi řekl jeden kamarád, přesně to je ten důvod proč jsem se vysral na bohemku a raději chodím na čundry. Ani se mu nedivím a ted ho chapu. Takze jeste jednou naposled Vyřešte si tu politiku a vyserte se na mě. Děkuji

    Odpovědět

  • Botičskej píše:
    2.12.2015 v 19:33

    Ahoj Martine Adamče. Je dobře, že sis dal pár dní na odpověď. Nedovedu si ani v nejmenším představit, jak promiň mi to slovo „hysterický“ by tvůj článek byl, kdyby si ho psal ihned po tom, co by sis přečetl můj názor a názor ostatních na tebe. Když opomenu to, že si ve své odpovědi několikrát protiřečíš, mluvím teď kupříkladu o tvém setrvání na Bohemce, kdyby v úvodu svého odstavce nám dáváš najevo, že nám jak sám říkáš „tu radost neuděláš“, že bys odešel, uprostřed už to v podstatě balíš a nabádáš nás k tomu, abychom si hledali cituji „jiného vola“, který bude fotit a natáčet a nakonec nás necháváš v napětí, že vlastně rozhodnutí o tvém setrvání na Bohemce přijde až v zimní přestávce, tak bych ti chtěl říci, že ani v jednom příspěvku nepadlo to, že by ses měl na focení a natáčení, buďme slušní, vykašlat. Všem těm, kteří napsali příspěvek k tvojí osobě, jde čistě a pouze o formu, jakou to děláš. Věř mi, že ne každý v kotli stojí o internetovou popularitu. Čekal jsem, že to nazveš „styděním se za to, že jsem bohemák“. Je to sice krásné, nikdo by se neměl stydět za to, že podporuje 1905ku, ale v tomto případě naprosto irelevantní. Těch důvodů, proč někdo nechce být online na internetu, je mnoho. Nechtěj po mně, abych ti je tu musel vypisovat. Ty, jakožto člověk, co se nazývá/je ultrasákem, by si tohle měl vědět především a tudíž to i chápat. Hezké Vánoce a ať tě při tvém rozhodování provází síla.

    Odpovědět

  • MA píše:
    2.12.2015 v 19:24

    Dobra, takže příště k těm fotkám mam dat tvoje číslo mobilu a adresu? proboha kdo tu fnuka jenom jsem napsal svuj nazor a trochu obhajobu to je vše. Zajimavé je že spousta lidi mi potom píše máš nejaké fotky? a kdyz uz se tu všichni schovávate za nicky a tak. Komu kontkretně jsem udělal tak velkej problem????? hm? nema to cenu dál komentovat. Chodte si na bohemku, do kotle a točte si to treba mobilem atd. Ja nemam zapotřebí uz to řešit znova a znova. Nenecham se tu urážet. Ze sektorem se dá o tom normalně bavit. Ostatní asi mají problem diskutovat a raději mě hned budou urážet. Nemluvím ted konkretně o nikom. Ale nebudu poslouchat, že jsem levičák, nebo pravičák, nebo estebák.

    Odpovědět

  • FF píše:
    2.12.2015 v 19:08

    MA: Tak ufňukanej koment jsem snad ještě nečetl. Ty se tu vztekáš a divíš se, že aktivním lidem vadí, když jim točíš ksichty? Nenapadlo tě třeba, že je to proto, že pak mají na ulici zbytečně ještě víc problémů? Tady vůbec nejde o nějaké stydění se, proboha. Uvědom si, že dnes není nic cennějšího než informace. Jebat všechny ty zasraný multimédia. Ničí to scénu stejně jako běžný lidský životy. Když vidím ty stovky lidí, co místo pyra, vlajky nebo kartonu drží v ruce mobil, tak bych se poblil. Klidně si natáčej a foť, když tě to tak baví, ale dělej to jako ultrasák a respektuj, že se to prostě v kotli nenosí. Nikdo nic nenamítá proti vyfocenýmu choreu atd., ale musí se při tom respektovat právo jedince na inkognito.

    Odpovědět

  • MA píše:
    2.12.2015 v 18:01

    Ahoj Všem,
    abych se hneda na začátek představil tak jsem M.A. Nejdříve jsem se vůbec nechtěl vyjadřovat k tomu co se tu píše. Ale když si mě někdo bere do huby, tak musím. Nebudu se tu nějak obhajovat, nemám to zapotřebí. Dokážu snést kritiku na to že natáčím a fotím. Pro Vaší zajímavost mám sto chutí se na to vy…. . Radost Vám, ale neudělám. Se mnou můžete normálně o tom mluvit, ale je tu dost ale. Tak zaprvé, když fotím hned telefonem a natáčím videa a hned je dávám přes ultras na web. Nemohu tam zamazat ty vaše krásné ksichty. Za to se omlouvám, uz to dělat nebudu. Nevěděl jsem že se bohámák, kterej fandí stydí za to. To že se tu někdo bojí o sebe, že dostane pres hubu a nebo ztratí vlajku. Netočím a nefotím nikoho přímo s vlajkou. To že se to děje to je normalní. Možná škoda, že tu pořád řešíte politiku, ktera je i další hlavní důvod, proč se chci na to vy… Kdyby tak aktivně, jak tu řešíte tu Vaší politiku, aktivně napadali jiné tábory, nebo nedejbůh si udelali čas na chorea, bylo by to fajn. To že mi někdo říká proč nemám akreditaci na všechny stadiony. Nemám a není to zase tak jednoduché si to zařídit. Od toho tu máte Michala Holase. Kdyz točím a fotím u nás v Dolíčku, tak mam akreditaci a na hřišti mě to prostě nebaví, protože se snažím i fandit. Jak tu někdo psal že nefandím, že si držím jen fotaček abych mel like a nebo sledovanost na youtube? omlouvám se ale není to tak, pro vaší radost asi smažu všechny videa aby byl klid. Dlouho jsem přímyšell co tu ještě napsat, ale stejně to číst nikdo nebude a je toho víc co me sere. Tohle byla poslední kapka. Tak doufám, že si najdete jineho vola, kterej bude fotit a točit i když vlastně o to nestojíte. Jinak ostatním lidem děkuji a to hlavně Sektoru 1905. PS: jinak něco ještě dodám, dost me i nasralo to, že se snažím dostat choreo na hřiště soupeře a vlajky také. Potom se ty vlajky valejí na zemi a nebo se kradou? To je pořád dokolečka, ale to si ten človek nepřečte. Co bude dál se mnou na bohemce ještě uvídím a jsem i moc rád, že ja pauza a mám dost času si to nechat projit hlavou ….. BOFOR MA …… jinak nemam problem napsat své cele jméno. MARTIN ADAMEC

    Odpovědět

  • tlustá bára píše:
    2.12.2015 v 17:17

    tak to shrneme, kdy byli barflies na akci jsme se nedozvěděli, kromě tý jejich ostudy v opavě, ale zase už víme proč byl lynč od olomouce, brna a slovanu bylo to kvůli dohrání pár soubojů berserku se sigmou půl roku před tím na čerňáku, takže žádná politika:)

    Odpovědět

  • Vooda píše:
    2.12.2015 v 15:56

    Nehodlam se tady nořit do těch vašich politickejch sraček, ale nakonec se vyjádřim.
    Jenom když se zmínila levá od brna a olomouce, tak co mam info já, tak to byla odveta za nedodržení domluvy v Praze s olomoucí. Rozhodně to nebyla levé kvůli BF a jejich politice.

    Já sem jenom rád, že se už v těhle věcech cca 10 let neangažuju (poslední veselice byla Náchod), protože mi z lidí na obou stranách začíná být fakt zle.. Jenom kydání na internetu, házení špíny jeden na druhýho.. Bez internetu to byla zlatá doba.. o takovejch virtuálních hrdiněch nebejvalo vidu ani slechu ;) Hold schovávání se za nikama na netu neexistovalo.

    Do nedávna jsem se BF i zastával, ale když sem si všim na zápase s Baníkem nálepky „kamarádů“ z Třenčína, kde se píše „Je čas sudruhovia“ a vyobrazenej srb s kladivem, tak už mě asi nikdo nepřesvětší o tom, že jsou to nepolitičtí kamarádi ze slovenska. Stejně tak nikdy neuvěřim, že mláděž co hajlovala s vlajkjou berserku a dávala rozhovor náckům z ruska politiku na fdotbale nechtějí…

    Obě strany by měli vyndat hlavy z prdelí a začít přemejšlet. A koho Bohemka nezajímá a hodlá tam řešit svoje politický sračky (vítání a vyhánění uprchlíků, hitlera, lenina apod.) měl by se vysrat na to tam chodit! Toť za mojí maličkost.

    Odpovědět

  • tlustá bára píše:
    2.12.2015 v 15:22

    plr: to ne právě, tam si to za jejich politickou prezentaci odsrali pardubice, rumburk, berserk, doubravka…

    Odpovědět

  • AŤ ŽIJE BOHEMKA! píše:
    2.12.2015 v 11:53

    AŤ ŽIJE BOHEMKA!

    :)

    Odpovědět

  • plr píše:
    2.12.2015 v 9:39

    co tyčkovaná s olmíkem…

    Odpovědět

  • tlustá bára píše:
    1.12.2015 v 18:09

    ředitel zeměkoule: tak, že bych konečně kápnul na toho pravýho co si pamatuje barflies jako chuligány a napíše kde byli ve více jak třech lidech. já si pamatuju jen na to fiasko v opavě, kde slibovali dvacet lidí, přišlo jich 8 a z toho si ještě pět káklo v autokaru a na pole se doploužili ve třech. pamatuju si lidi z pardubic, walbrzychu, senca a v hradci i lidi ze dvora a banditos, ty byli ve svý době platný, ale barflies nebo st.pauli vůbec ne, tak snad mně to konečně někdo vysvětlí, kde byla ta barflies chuligánka

    Odpovědět

  • plr píše:
    1.12.2015 v 17:13

    ))) má to smysl číst? asi ne co…

    Odpovědět

  • barbarossa píše:
    1.12.2015 v 16:03

    Tlustá Bára: Je fakt, že až takto do detailu si to již nepamatuji, ale na to že to bylo dost dlouhou dobu domluvený, tak pro mě jednoznačně poslední řádný stadionový riot….do kterého jsme šli všichni za Bohemku a nenachali se zahanbit ani den před utkáním ani den po utkání….bohužel jsem si tam zničil parádní vikingskou přesku jak jsem všechny lynčoval opaskem…..:DD

    Odpovědět

  • koci píše:
    1.12.2015 v 16:00

    antispartan -presne tak jak si napsal!!!

    Odpovědět

  • Botičskej píše:
    1.12.2015 v 15:38

    Direktore koukni na video, kdo věnuje energii fandění a kdo ne ;)

    Odpovědět

  • antispartan píše:
    1.12.2015 v 15:36

    mozna to je ten problem ze ty nejaktivnejsi a nejznamejsi, ktery byli fakt bohemaci, se venujou svejm rodinam a ta nova generace kolem barflajs to fandeni vzala za spatnej konec.. kdyz clovek vidi jak prijede jejich bus 3x do roka fandit na vyjezd, tak ma pocit ze neprijeli fandit bohemce ale meli namireno do hamburku a jen zabloudili. Jsem si jistej ze jejich mlada generace nema o historii ani šajn stejne to bude s mladou generaci na druhe strane a ze byly doby kdy se jaks taks vychazelo a byly akce kterych si ucastnili zastupci obou skupin. Stejne jako ty pises ze se vytvoril z barflajs tridni nepritel tak mam pocit, ze oni si ho vytvorili z tech fanousku kteri nesmysleji stejne.. prast jako uhod. a za to jak jsou ted barflajs vnímaný si muzou z valny vetsiny sami. kdyby se venovali jen fotbalu a bohemce jako ostatni skupiny a nedelali provokativni akce a veci tak nikdo nemuze rict ani popel a je klid

    Odpovědět

  • Ředitel Zeměkoule píše:
    1.12.2015 v 15:15

    To je žumpa tady toto. Koukám, že se na Bohemce musel vytvořit za kažkou cenu „třídní“ nepřítel, kterej bude „fackovanej“ za všechny problémy a mindráky Bohemky / Bohemáků.

    Osobně chodim na Bohemku dost let na to, abych si mohl pamatovat barflaje jako ultrasáky i chuligány. Čas nezastavíš a věřim, že ti nejaktivnější či nejznámější se teď holt věnujou svejm rodinám.

    A že nejnovější generace pořádá busy a vyrábí trika? Co je na tom špatnýho? Busy dělá i Holas, trika Sektor i Ultras. Nikdo jinej nemůže?

    Nepřijde vám to blbý? Věnujte radší tu energii fandění. ;)

    Odpovědět

  • tlustá bára píše:
    1.12.2015 v 13:09

    klokan18: proč jseš tak ukřivděný a konfrontační, nějaký mindrák?

    Odpovědět

  • tlustá bára píše:
    1.12.2015 v 13:07

    barbarossa: jako náchod beru jako naší velkou ostudu, naprostá ztráta jakéhokoliv smyslu pro fair play, náchodští s kolínem dali super bandu na své možnosti, ale co se tam pak dělo včetně krádeží foťáků apod.. , velká ostuda pro nás(berserk), že sme to nedokázali ukočírovat …

    Odpovědět

  • Johnny 1905 píše:
    1.12.2015 v 10:47

    Klokan18: Nechtěl jsem radši reagovat, ale poprosím Tě, DRŽ už hubu!!!

    Odpovědět

  • barbarossa píše:
    1.12.2015 v 10:19

    Já teda nevím, ale do roku 05 např. většina dvoráků co jezdila na fajty se teda hlásila (nebo hlásí) spíš ke straně BF než k Berserku….ale o tom já chci vědět hovno…a já si teda pejzatý skinhíídy a punkáče pamatuju už z Náchoda….

    Odpovědět

  • klokan18 píše:
    1.12.2015 v 7:24

    kdo napsal starší?Bože,nebud tak zaslepenej do sebe že máš pravdu
    Ano,myslel jsem ty jedince co myslí Koci,tak nemel,nevim na co si tu hraješ.A punkáč nemusí mít jen číro na hlavě,punkáči jsou i skíni vedle kterejch jsi určitě chodil,je hezkký že znáš počty,ale nejdřív zjisti kulturu a něco o lidech,chodil jsi vedle jedinců,tim to končí,čau

    Odpovědět

  • Pikrátový fanatyk píše:
    30.11.2015 v 23:01

    Velká pochvala pro Kolíka, dobře to tentokrát šéfoval. Tak má vypadat spíkrování, jen tak dál!! :) I když je mi jasný, že na domácích utkáních to je něco jinýho než na výjezdech..

    Odpovědět

  • Botičskej píše:
    30.11.2015 v 22:55

    Kdyby jsme si tady měli psát o ztracených šálách, tak neděláme pomalu nic jinýho. Stejně tak přišli sks ve tchýni na náš úkor o 2 šály a čapku. Tady jde hlavně o hlídání si vlajek. Je to nejen ostuda pro majitele zástavy, ale hlavně pro celou Bohemku, což by měli mít všichni na paměti a pořádně si je střežit ! Zatím nic moc netratíme což je dobře, ale na pozoru by měli být všichni a nepodceňovat to !

    Odpovědět

  • ULTRAS 1905 píše:
    30.11.2015 v 22:39

    K těm zcizeným suvenýrům:

    Po zápase s Baníkem jsme odcházeli z Ďolíčku proti proudu Botiče k parkovišti u kolejí a někde v půlce nás míjeli 2 kindráci ( tak 18).. No a my plný euforie po vyhranym zápasu, si nehlídali šály.. Nejspíš tedy Kinder SKS se rozestoupili, oba naráz čapli šály a v mžiku byli 20 metrů pryč! :/ Pak mám ještě dojem, že je jistil jeden starší, kdybychom stihli klást odpor, ale jelikož byli neskutečně rychlí, tak jsme jen čuměli.. :D Já měl hodinu novou ULTRAS ŠÁLU!!! Bych se vopíchal! :(

    PS: takže bacha na tohle místo. Byli neoznačený, v černých soupravách a jeden měl bílýho lva bundě..

    Odpovědět

  • tlustá bára píše:
    30.11.2015 v 22:21

    koci: vidím to úplně stejne, jedinci a na pár akcích. Je mně líto lidí jako klokan18, že jim starší lidi z barflies věší takovýhle bulíky na nos a tím podporují ty vzájemné antipatie

    Odpovědět

  • koci píše:
    30.11.2015 v 22:11

    klokan 18 – ted netusim o kom je rec konkretne z tou uctou? ale pankace si vedle sebe opravdu nepamatuju a to uz me par let je-)) ? tlusta bara -nekdo chodil to je pravda ale jedinci a jen par akci

    Odpovědět

  • tlustá bára píše:
    30.11.2015 v 22:07

    já to vzdávám, nechám se podat

    Odpovědět

  • dred píše:
    30.11.2015 v 22:02

    tlustá: před 2008? klidně v Praze, vzpomínej…!!!!!

    Odpovědět

  • tlustá bára píše:
    30.11.2015 v 21:59

    klokan18: hele po pravdě bez urážky, že ty tu dobu znáš jen z vyprávění? takže píšeš občas dva lidi z barflies na akcích, no možná jo, až tak sem to nelustroval tenkrát, určitě se na to kociho zeptám, když k nim má takový respekt

    Odpovědět

  • klokan18 píše:
    30.11.2015 v 21:51

    zajímavý Báro,že lidi,co chodily na pole vedle starejch,tak nosily tričko BF,byli to punkáči a skinheadi.Kdybych tu napsal jména,všechno by bylo jednodušší
    A Koci,vždyt ty znáš taky minimálně dva lidi,co se hlásej k BF a jako k chuligánům k nim máš respekt.

    Odpovědět

  • tlustá bára píše:
    30.11.2015 v 21:43

    koci: dík za doplnění, asi sem jim tenkrát trošku fandil;) jinak je to teda děs když se po letech dozvím, že jsem chodil s barflies na akce, naštěstí je to evidentně jen ve snech klokana 18

    Odpovědět

  • tlustá bára píše:
    30.11.2015 v 21:40

    to ne právě, do roku 2005 se dá říct, že jsem byl na 90% jak píšeš grilovačkách a do roku 2008 bych to viděl tak na 50%, takže nechci někoho urážet nebo zesměšňovat, mne to fakt zajímá, kde do roku 2008 byl někdo z barflies kromě mnou zmiňované opavy a možná doubravky s klatovama na fc plzeň, tam sem teda nebyl

    Odpovědět

  • koci píše:
    30.11.2015 v 21:39

    tlusta bara- opava z 11 sli 3 lidi mas pravdu a pak jeste nekde naky jedinci nekde na nakejch par akci ale to nema cenu tady resit kdo jezdi a tehle akci se ucastni vi

    Odpovědět

  • klokan18 píše:
    30.11.2015 v 21:36

    Tak Barunko,ty jsi bud uplně mimo,nebo jsi jeden z těch chuligánů mladýho berserku co tam choděj půl roku,protože předtim chodily na slávii nebo spartu :)) absolutně nemáš přehled,ale já ti tu nebudu vypisovat,ty lidi byli aktivní každej výjezd,víš prostě hovno,tak jdi spát do knihovny,Allah s tebou

    Odpovědět

  • FF píše:
    30.11.2015 v 21:33

    Pánové (a dámy?), pokecejte si o tom osobně sakra. Evidentně oba tušíte o co jde, s největší pravděpodobností se i osobně budete znát, tak snad není potřeba něco vypisovat na netu, ne?

    Odpovědět

  • tlustá bára píše:
    30.11.2015 v 21:33

    jo a jména mne nezajímají, jen napiš kde byli a počet, rád se nechám poučit tvejma snama o barflies na třetím poločase:)

    Odpovědět

  • tlustá bára píše:
    30.11.2015 v 21:30

    klokan18: chápu že to bereš za ukončený, protože nic takovýho nikdy nebylo, jen jednou do opavy jelo na akci cca 8 lidí za barflies a když se šlo na pole, tak tam šli jen dva nebo tři, nikde jinde nebyli

    Odpovědět

  • tlustá bára píše:
    30.11.2015 v 21:27

    v roce 2008 byla tuším domluvená akce v mostě, pod velením pardubické hodně známé osoby, kdo tam z těch cca 20 lidí byl z barflies nebo klidně uveď něco před rokrem 2008

    Odpovědět

  • klokan18 píše:
    30.11.2015 v 21:27

    Hele Báro,já ti tady nebudu vypisovat přece jména a akce kde byli,to myslíš vážně? ;D já ty časy zažil,ty lidi znám a to mi stačí.Je vidět,že holky na fotbale nemají co dělat,kort tlustý :)))) tím to pro mě asi končí

    Odpovědět

  • FF píše:
    30.11.2015 v 21:22

    Tlustá Báro, Klokan18 říká pravdu ;-) Do roku cca 2008 byli lidi z původních(!) Barflies nedílnou součástí scény. Podíleli se jak na ultras záležitostech, tak na barbecue radovánkách…

    Odpovědět

  • tlustá bára píše:
    30.11.2015 v 21:12

    kdy? pouč mne, kdy byl někdo z barflies na těchto radovánkách

    Odpovědět

  • klokan18 píše:
    30.11.2015 v 21:09

    neříkám že tam chodila skupina Barflies,ale že X jedinců se dříve zapojovalo do těchto aktivit eště v době,kdy chodili pravý vedle levejch :)

    Odpovědět

  • tlustá bára píše:
    30.11.2015 v 21:02

    klokan18: prosím tě uveď alespoň jeden případ kdy byli barflies za bohemku na třetím poločase, to by mne fakt zajímalo

    Odpovědět

  • GHT píše:
    30.11.2015 v 20:52

    Upřímně jsem byl dost překvapenej, co se tam zejména pak na té pumpě dělo. Proč to tam hrotili vlastně sváteční demagogové, který se prostě potřebují projevit. Je mi líto kluků z BF jako je F***a a další, se kterými jsme se společně postavili ochrance na Bazalech, v Hradci a i v sobotu se snažili situaci uklidnit. Stačí abychom těch pár individuí pohlídali na obou stranách a k ničemu nemusí docházet.. viz poslední měsíce. I když je jasné, že ted bude nějakou dobu na výjezdech klid, protože výše zmíněný nejezdí pravidelně.

    Odpovědět

  • klokan18 píše:
    30.11.2015 v 20:52

    Před cca 5-4 lety bylo Barflies uplně jinde.Byli v tom lidi co Bohemku milovali,chodily na třetí poločasy,byli to srdcaři….ale ty,jedno kvůli problémům se zákonem,nebo kvůli znechucení z řešení politiky přestali být aktivní.To,co tam zbylo ted,je jen špína co se tam schází za účelem politiky,nikoli fotbalu.Choděj tam vyhlížet TS mikiny a apodobně….a pak ti něákej člověk,co je na fotbale po 10tý řekne,že na Bohemce nemáš co dělat,kvůli tomu,že jsi pravičák.Přitom na Bohemku chodí o desítky let déle.Tohle by si měli ty levoty uvědomit,že by měli mít respect k lidem co Bohemku milujou a obětujou pro ní téměř celý život.Ale to oni ne,oni ze sebe budou dělat klokany vyráběním triček a podobnýma hovnama ;)))))

    Odpovědět

  • tlustá bára píše:
    30.11.2015 v 19:42

    tak konkrétně teď v boleslavi se pár politických samolepek objevilo, ale většinou stačilo lepiče jen upozornit a sám jí odstranil a máš pravdu poslední čtyři měsíce se to hodně zlepšilo a ty největší politické hnoje už barflies na bohemku netahá

    Odpovědět

  • bohemak píše:
    30.11.2015 v 19:34

    tlustá bára: Nevím, jak konkrétně by mohli pomoci, to je spíš otázka pro ně. Ani nevím, jestli se v jejich řadách najdou tací, kteří by měli chuť přispět k tomu, aby si SKS, ACS, Baník atd. nedělali v ulicích téměř cokoliv a jezdili si pro suvenýry, jak se jim zlíbí… A pochopitelně to není o článcích, rádoby drsných obrázcích na webu, samolepkách apod…. Stačí jednoduše před, při a po zápasech držet při sobě, dávat si pozor a v případě nutnosti si navzájem pomoci. Mým příspěvkem mně šlo hlavně o to, aby ti, kterým tato situace vadí se nezaměřovali na, jak jsi psal: „Bohemians fans proti Barflies“, ale aby svoji pozornost věnovali jinam. Ať mám k BF dost výhrad a plno věcí mě od nich nasralo a hnulo žlučí, tak pořád vidím hlavní soupeře pro „Bohemians fans“ někde jinde. Zvlášť teď mi přijde zbytečný hrotit vztahy na Bohemce a přilejvat olej do ohně, když se neobjevují politické transparenty, chorea, samolepky apod. Ať to tak zůstane! A věř mi, že budu mezi prvními, který tohle bude razantně odmítat a hlasitě kritizovat, pokud se něco podobného zas někdy objeví.

    Odpovědět

  • tlustá bára píše:
    30.11.2015 v 19:04

    bohemák: a jak konkrétně by mohlo barflies přispět k tomu aby si sks, acs, baník, opava atd. nedělali na bohemce a v ulicích téměř cokoliv, vyrobí nějakou ponižující samolepku, kritický článek na antifa.cz nebo snad drsnou chorografii jako vždycky v minulosti? jinak sou totiž na bohemce úplně k ničemu

    Odpovědět

  • dred píše:
    30.11.2015 v 18:56

    „hard core fan“ .. to je víc než ultras a míň než hooligan? :))) .. zajímavý, respect není asi vyjádření názoru, ale výzva v kontextu respektuj mě, jsem HC ..takže pak ta kudla dává smysl, jinak nevím

    Odpovědět

  • dred píše:
    30.11.2015 v 18:37

    Normál – hod sem link na to triko, ať se pobavíme všichni :)

    Odpovědět

  • Normál píše:
    30.11.2015 v 18:32

    To je už ohraná písnička pánové, každej má (zejména na netu) plno keců jak je mu to „líto“, že je to rozesraný apod., ale zeptejme se otevřeně – opravdu je ve vašem zájmu klidná a jednotná Bohemka jako taková? To už tady bylo nespočetkrát, že se „něco upeklo“, že se všichni „konečně dohodli“ apod. Přitom to jsou jen prachsprostý lži, k nimž nechybí vzájemné provokace. Srát na ideovou Bohemku, já chci jednotnou Bohemku, kde se na sebe nebudou jednotlivý partičky dívat přes prsty a řešit sračky. A nebo si to vyřešte někde jinde. Když občas vidim ty zlý pseudopohledy, mám chuť to střílet. Chce to opravdu silnou bohemáckou platformu, která to opravdu sjednotí a nebude se snažit „vyhnat tamty, protože se mi nelíbí jejich názor“.

    sabina/laura: opravdu bombový trika pro DFB, vepředu nápis respect, na zádech vyobrazená kudla, grcam z teho. (: To radši pošlu ty prachy rovnou na účet DFB.

    Odpovědět

  • Barovej povaleč píše:
    30.11.2015 v 18:31

    ok jasný chápu

    Odpovědět

  • koci píše:
    30.11.2015 v 18:08

    barovej povalec- o politice kvuli jaky to vse na bohemce vzniklo a kvuli ktere je bohemka brana jak je brana!!dal se o tom nehodlam bavit ja si jedu zafandit uzit vyjezd z klukama a ze sektoru a z lidma co maj bohemku v srdci !!

    Odpovědět

  • Barovej povaleč píše:
    30.11.2015 v 17:57

    Bohemák-takhle kdyby to vidělo více lidí,tak by to bylo super.Je opravdu velká škoda,že je to momentálně takhle rozesraný a ještě větší chyba je to rozesírat ještě víc.Koci-o jaké politice to píšeš?Už pěkně dlouho nikde nic nevisí a ani nevlaje.

    Odpovědět

  • dred píše:
    30.11.2015 v 17:48

    Myslim že Barflies toho pro Bohemku udělali dost, ale teď se tu předháníte kdo je víc posere. Jejich problém je že kamaráděj s Němcema, kde každej normální člověk je „gegen nazi“- maj co odčinit, je to pro ně téměř morální povinnost. Jenže toto u nás jaksi neklaplo, naší náturu nevěřit ničemu maj na svědomí komouši..

    Odpovědět

  • bohemak píše:
    30.11.2015 v 17:48

    tlustá bára: O co ti jde? Nebylo by lepši Bohemians fans proti všem? SKS se začínaj roztahovat, ACS nemaj v pražských ulicích konkurenci, Baník si pověsí v Ďolíčku zelenobílou vlajku vzhůru nohama a my neustále budeme řešit nějaký sračky? Zaplaťpanbůh za lidi, co se s tím nechtějí smířit a snaží se něco dělat, aby to na Bohemce nějak vypadalo a fungovalo. Hodně věcí tu zaznělo, s hodně z nich se dá i souhlasit, ale jsem si jistej, že i mezi BF se najdou tací, pro které je Bohemka priorita. Pokud tito lidé převezmou vůdčí pozice v rámci své skupiny, tak může být líp. Tohle platí obecně pro všechny skupiny, pokud budou v čele a nejlépe i mezi všemi členy jen fanoušci Bohemians, pro které je Bohemka víc než jen jen příležitost se „sebeprezentovat“, tak se jako tábor posuneme nahoru! Ať si to každý srovná se svým svědomím.

    Odpovědět

  • koci píše:
    30.11.2015 v 17:45

    barovej povalec -ja pisu jen fakta co kazdej vidi a nepisu to jen ja co se tyce vaseho fandeni a suportu ja se za nick neschovavam ja jsem david kocabek z berserku a chyba na obou stranach? nn vase ze tahate politiku na fotbal a tahate do toho bohemku a pak kdyz vyjedet e tak ji mate skoro vsichni u prdele a fandi vas tak 10 z celeho autobusu a to je na videu jasne videt pokud nechcete fandit nefandete nidko vas nenuti dejte si radci brcko pivko a pokecejte ostani si to uzijou i bez vas na 100%

    Odpovědět

  • Barovej povaleč píše:
    30.11.2015 v 17:31

    tlustá bárta-škoda že to vidíš takhle no nedá se nic dělat.

    Odpovědět

  • tlustá bára píše:
    30.11.2015 v 17:15

    to doufám nikdy, bohemians fans proti barflies na věčné časy a nikdy jinak!

    Odpovědět

  • Barovej poveleč píše:
    30.11.2015 v 16:37

    Koci-Zdravím tě,nenecháme už toho vzájemného popíchování a špinění a nezačnem vytvářet atmosféru bez zbytečných píčovin.Ano chyby byli na obou stranách,ale myslím že je čas se nad to trošku povznést a začít přemýšlet,jak vypálit sousedům trošku rybníček.

    Odpovědět

  • koci píše:
    30.11.2015 v 15:45

    johnny puska – nebal tady tu sabinu dyt ty nesji uprchlik ne tak prej u ni nemas sanci hihi skoda ze si nejel super vyjezd tak na jablonci trpasliku at jsi!!!!

    Odpovědět

  • koci píše:
    30.11.2015 v 15:41

    antispartan-presne jak si napsal barflais udelaj bus do bolky to je dalka ze haha ale fandi jich tak 6 ostatni pivecko brcko a nezajem protoze jim je bohemka u prdele a vyjedou jednou za rok kdyz maj pak v praze nakej ten koncert nebo akcicku respekt sektoru a lidem co jezdej a fandej a uzivaj si to na 100% lepsi 100 co fandi nez treba 300 v sektoru a pulka dri hubu

    Odpovědět

  • Sektor1905 píše:
    30.11.2015 v 15:36

    Pánové a dámy, pojďme udržet diskuzi v rovině hodnocení supportu, fotbalu, výjezdu jako takového apod. a neřešme „politický sračky“. Těch je kolem nás v životě dost a dost, serverů na jejich řešení máte také hodně, tak pokud tohle chcete řešit, běžte tam a zde nechte prostor pro fanoušky Bohemians! Díky předem.

    Odpovědět

  • Johnny Puška píše:
    30.11.2015 v 15:25

    Sabina: Řeknu to slušně, jelikož i Ty mluvíš slusně, Barflies s celou tlustou H. ať jdou do někam, ať si výtaj ty zasraný uprchlíky u sebe doma a jestli s tím souhlasíš, tak pozdrav Aláh kdo Tě mrdá.

    Odpovědět

  • antispartan píše:
    30.11.2015 v 15:12

    laura: pust si video a uvidis ktera cast kotle fandi jako o zivot a ktera ne. v busu je 50 lidi z toho tak 5 barflies stoji u svy vlajky a fandi, tem i věřim že jsou fanatici a zajímá je fotbal a ten zbytek?? tak 30 lidi tam vlevo tam jen tak postává a kecaj a zbytek tam na to sere uplne a je nekde vzadu na pivu protože je fotbal a bohemka nezajímá už vůbec. k těm busům… není dulezity delat bus na kazdej vyjezd, vetsinou se dá jet vlakem, skupina barflies má snad nejvice vyjezdovych nul ze vsech, nejde o to hazet spinu na jednu skupinu, staci se jen koukat a videt kdo zije jen pro bohemku a kdo ji ma na vedlejsi koleji

    Odpovědět

  • Iva píše:
    30.11.2015 v 15:08

    bohemak: Oki, beru.

    A ještě jedna věc (nejen) mě zamrzela a tady na ni ještě nepadla řeč: Jakub Rada. Proč ty fakáče a vypískávání? Takový sic bývalý, ale velký klokaní srdce si snad zaslouží trochu respektu. Třeba se to spraví, jako se to stalo při druhém utkání s Berkovcem (který, pokud si dobře pamatuju, posledně neslyšel ani jednoho „poseru“). A nebo jsme jen my cíťové a nezmění se na tom nic. Závěrečné vyvolávání jeho jména bylo jen plácnutím do prázdna, když už byl dávno v kabině. :-(

    Odpovědět

  • sabina píše:
    30.11.2015 v 14:54

    Botičskej kde si vzal že Barflies nefandili? malá část stala na roku a druhá na druhém rohu u svojí vlajky.. hlavně že ty a všichni ostatní děláte bus na každej výjezd co? a kdyby nebyli bohemaci proč by pak např. dělali trika kde výtěžek jde na pomoc Bohemians v konkurzu, skrze DFB co jsem četla na fb? nejsem přiznivce ani jedne strany ale házet veškerou špínu na tuhle skupinu mi přijde trapný

    Odpovědět

  • Marco píše:
    30.11.2015 v 14:50

    Botičskej: Jistě chápeš, že jsem chválil jeho pozitivní aktivity, kterých není úplně málo. S názorem na natáčení samozřejmě souhlasím. ;)

    Odpovědět

  • Botičskej píše:
    30.11.2015 v 14:48

    Marco: Tak toho jsem se přesně „obával“, že myslíš fotografa MA. Někdo by mu měl vysvětlit, že točení ksichtů z metru a následný sdílení to na internetu (facebook apod.) se prostě nedělá. Teď to ani nemyslím tak kvůli kripu, to stejně má všechny naše ksichty ve tlustých složkách a materiály každýma dalšíma zápasama jen přibývají a přibývají. Ale myslím to přesně tak, jak napsal rascal.fcbp, a to že fans ostatních klubů nemusí vědět, kdo konkrétně je od nás aktivní. Mohli bychom na to taky šeredně doplatit. Nemyslím teď rozbitou hubou, to se zkrátka stává, ale případnou ztrátou nějaké cenné flagy, což by bylo mnohem horší. Jsem přesvědčenej o tom, že ten kluk ani netuší, co tim činí. Myslí to určitě dobře, aby byla nějaká videa z fandění, ale někdo z jeho okolí by mu to měl vysvětlit, jak to chodí, že tohle zkrátka nejde. Jestli chce být oficiální kameraman kotle, tak by si měl zařídit akreditaci a tudíž mít možnost být při utkání na ploše a točit odtamtud. Nebo jako to dělají fans ostatních klubů, chodit na tribunu proti kotli a zachycovat atmosféru z daného sektoru. Stejně v podstatě nefandění, když neustále fotí a točí.

    Odpovědět

  • Sektor1905 píše:
    30.11.2015 v 14:25

    ftbl: Vlajky byly do reportu doplněny, díky za upozornění. K akci mladých chuligánů SKS nemá smysl říkat nic víc než jen to, že jsou ochotní pronásledovat auta od stadionu (tentokrát si dojet i mimo Prahu) a každý by si měl dávat pozor na to, kde parkuje a jestli za ním nestaví vozidla s podezřelou posádkou. Nestalo se to poprvé a pravděpodobně ani naposledy. Takže buďme všichni maximálně ostražití.

    Odpovědět

  • Fnatic píše:
    30.11.2015 v 14:21

    Super výjezd, akorát mě srali lidi co chtějí furt rozeřvávat jiný chorály než se mají, místo toho aby řvali s ostatníma tak v půlce chorálu začnou zpívat “Nikdy jsem neviděl“…;)

    Odpovědět

  • koci píše:
    30.11.2015 v 14:17

    boticskej-presne jak si napsal co se tyce barflais nema se cenu o nich dal zminovat popsal si to dokonale radci popijej a nebo si daj brcko proc jezdej kdyz nefandej srat na takovyhle fans! co se tyce fandeni kolik se lepsi palec nahoru ale jak si napsal nebat se prerusit fandeni a ty lidi klidne servat to jsem mu taky rikal ale kazdopadne super vyjezd super suport a hraci bjovali a ja si vjezd uzil

    Odpovědět

  • Marco píše:
    30.11.2015 v 14:14

    admin: Díky za edit.

    Odpovědět

  • ftbl píše:
    30.11.2015 v 14:13

    Support parádní, jen škoda že nás nebylo víc. Může někdo přiblížit tu nepovedenou akci seshitek? Jo a proč již nepokračujete ve vypisování vlajek přítomných na výjezdech?

    Odpovědět

  • Rascal.fcbp píše:
    30.11.2015 v 14:08

    Nikdy nemám dost. Zimní přestávka teď přichází celkem nevhod. Doufam že se během pauzy zorganizujou nějaký akce typu florbal… Jinak já osobně uplně nesouhlasim s točením videí a focením přímo z kotle jako to dělá MA. Kvůli pár lajkům na fb nebo youtube je pomalu schopnej zveřejnit fotku člověka s pyrem, bez toho aby mu zamazal obličej… Každej přece nemusí vědět že jsem aktivní, zválšť když vím že fans jiných pražských klubů loví suvenýry. NO FACE, NO NAME!

    Odpovědět

  • Marco píše:
    30.11.2015 v 13:53

    Botičskej: MA – fotograf a ten co dělá chorea.

    Odpovědět

  • Botičskej píše:
    30.11.2015 v 13:40

    Boleslav kvalitní představení od nás. Vždycky mě bavilo fandit hlavně na výjezdech, ale nikdy mě to nebavilo tak, jako tuhle sezónu. Barflies se opět distancovali od zbytku kotle. Nic nového, že nechtějí fanatizovat a zpívat nové chorály s ostatními fanoušky. Takže se tomu moc nedivím. Ono jo to pro ně v podstatě těžké, když mezi nimi nejsou až na pár výjimek fanoušci Bohemky, ale lidé z různých zájmových spolků a na fotbal vyjedou jednou za půl roku. Jen kvůli nim nepůsobil náš kotel vizuálně jednotně, naštěstí se to moc neodrazilo na úrovni supportu. Gagi perfektní bubnování jako vždy. Kolík si víc a víc získává respekt kotle, což je určitě dobře, ale stejně si myslím, že by mohl na kotel víc mluvit a klidně ho i pořádně seřvat nebo přerušit fandění, když je doping slabý, lidi by to určitě víc vyhecovalo a vyfanatizovalo. To se ale určitě časem poddá.
    Marco: Jakýho Martina myslíš, kterému si dal pochvalu ?

    Odpovědět

  • bohemak píše:
    30.11.2015 v 13:23

    Iva: Chápu jak to myslíš, ale hráči jsou jistě tak zapálení do hry, že tohle otočení ani vnímat nebudou. :) Já to spontánní otočení zády bral jako další vylepšení tohoto chorálu, lidi (z té aktivnější poloviny) to pak i víc bavilo a to je podstatné. Je to běžné všude po světě a i my jsme si mohli ověřit, že to má něco do sebe. Skákačka na Bohemce nikdy nebyla, buďme rádi, že tohle manko jsme již konečně dohnali. Když se podívám na to video, tak právě ty pasáže zády ke hřišti a ruce kolem ramen jsou ty nejlepší. A co se týče toho, že někdo bude brblat, že neuvidí hru nebo že nepodpoří hráče… Vsadím se, že pak přesně tihle „fans“ otevřou pusu sporadicky, nevadí jim stát 15 minut frontu na pivo někde v útrobách apod. Co je proti tomu úsek 15 vteřin zády ke hřišti. :) Jistě, dá se najít určitý kompromis a s tím chorálem si ještě víc vyhrát. Střídat tiché pasáže, hlasité, skákat čelem k hřišti, pak zády, klidně si někdy i sednout na tu tichou pasáž a pak vybouchnout. Určitě Kolík a fanatici kolem něj budou o dalším vylepšením přemýšlet. Berme tohle jako první pokus na fotbale a rozhodně nebyl špatnej!

    Odpovědět

  • Iva píše:
    30.11.2015 v 13:07

    Super výjezd, super report. Mám jen jednu připomínku k novému chorálu, kterou jsem psala už na fb Kolíkovi. Jen tak k zamyšlení. Osobně se mi nelíbí otáčení zády ke hřišti. Jako bychom hráčům říkali „Hoši, nedá se na vás koukat“. Ale třeba je to jen můj pocit. Když se budem točit, nebudu jediná čumět dopředu. (jen pro případné rejpaly – nejsem taková ta citlivka, co musí vidět každou vteřinu hry)

    Odpovědět

  • Marco píše:
    30.11.2015 v 12:15

    V první řadě bych chtěl pochválit Kolíka (v MB byl opravdu pánem kotle), Gagiho (perfektně bubnuje do Moonlight Shadow) a Martina. Jinak zápas v MB jasně ukázal naší zlepšující se tendenci. Od naprosto strašidelného supportu v Teplicích to jde nahoru a zejména Liberec, závěr na Letné, derby v Edenu, florbal a nyní Mladá Boleslav snesly opravdu přísnější měřítko. Díky vytrvalé aktivitě sektoru a 2 novým chorálům začíná fandění všechny zase hodně bavit a připojují se i méně fanatičtí fanoušci. Mám z toho radost a jen tak dál. Jaro bude super!

    Odpovědět

  • antispartan píše:
    30.11.2015 v 12:13

    paradni choral!! nechápu jak to muze někoho nechat v klidu a jen tak v kotli postavat. kulichy taky super konečně ten kotel taky nejak vypadá. to ze ho nemaj vsichni je jedno maj ho ti co chteli fanatizovat a to je z videa krasne videt. Kotel v kotli se rozjízdí!!

    Odpovědět