Bohemians Praha 1905 – FC Zbrojovka Brno

  • 15.12.2013

Poslední zápas podzimu nás odsunul na poslední místo v tabulce. Ještě že i ostatní týmy zespodu tabulky na tom nejsou bůhví jak, a tak je boj o udržení v GL pořád otevřený. Vrásky na čele nám však dělá los, kdy nás doma v Ďolíčku už čekají hlavně týmy z čela tabulky a o to bude bodový zisk těžší. Ale zpět ve zkratce k zápasu s Brnem.

Krásný zelenobílý trávník se proměnil v písečnou pláž a tak měli spíše nastoupit „plážoví klokani“ v čele s Honzou Kollerem. Utkání samotné nenabízelo moc krásy. Tradičně skvělý Berkovec předvedl výborný zákrok po střele Košťála. Bohužel ve 30. minutě nestačil na střelu Janotky z malého vápna a tak se Brno ujalo vedení 1:0, které vydrželo do konce poločasu. Na začátku 2. poločasu se kotel prezentoval povedeným choreem s vánoční tématikou, které doplňuje několik ohňů.

Po změně stran poslal trenér Weber na hřiště Budinského s Klavíkem a zejména druhý jmenovaný opět ukázal, že by si zasloužil větší prostor. Rozhodně není horší jak Štochl a Mustafa. Po hodině hry vnikl do vápna Jan Moravec, Fischer ho fauloval a rozhodčí Karel Hrubeš nařídil penaltu. Tu kapitán Josef Jindřišek svým typickým způsobem proměnil a vyrovnal. Poté přišlo přerušení, kvůli konfliktu brněnských fans se securitkou a pčr. Z našeho pohledu přerušení zbytečné, hráči do kabin jít nemuseli, protože střet se odehrával mimo sektor a situace byla pod kontrolou. Z Brna a Bratislavy přijelo cca 150 fans, kteří se prezentovali parafrází na „bratry v triku“. Support nepředvedli moc dobrý, možná i proto, že se starali spíše o jiné věci…

Po návratu hráčů na hřiště nepochopitelně někdo v našem kotli odpálil dýmovnici, která zahalila hřiště. Načasování absolutně nevhodné. Bohužel je to dáno tím, že v kotli si dnes může de facto každý dělat, co chce. Organizace vázne a výrazné zlepšení by mělo být našim společným cílem do jarní části.

Ve zbylé části utkání hráči Bohemky sice více drželi míč na svých kopačkách, ale moc šancí na vstřelení gólu si nepřipravili. Obrovskou šanci v úplném závěru neproměnil Adam Klavík, kterému se ve finální fázi zamotal míč mezi nohy a střela levačkou tak byla velmi slabá. Zápas tak skončil remízou 1:1, která pochopitelně více vyhovovala soupeři.

Teď nás čeká dlouhá zimní přestávka. Hráči za odměnu vyrazí do Turecka, kde doufejme naberou formu do jarních zápasů a zachrání pro Bohemku první ligu.

Zanechte komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.

Počet komentářů: 32

  • BoFor píše:
    20.1.2014 v 10:52

    Dragan: Právě že jsme se od každýho v tomhle hodně lišili, nehledě na soutěž kterou Bohemka hrála tak lidi chodili vždycky, dle mě to všechno zkurvila jak jsem již psal mladá nastupující generace a znovuzrození, který po roce 2005 přitáhlo a napojilo na Bohemku tu „smetánku“ co teď pozoruju v kotli a taky nesmyslné stěhování do edenu – to byl konec úplnej a od té doby to stojí za h…o. No nic – Aspoň aby ty hajzly odtejkaly :-D. BoFor

    Odpovědět

  • Normál píše:
    17.1.2014 v 23:39

    BoFor: Naprostej souhlas !

    Odpovědět

  • Dragan píše:
    17.1.2014 v 23:07

    Mě spíš příjde, že se už vytratil ten bojovnej duch, kterej tam byl po znovuzrození. Co si budeme říkat, lidi táhnou výsledky a ty my nemáme x let… Podívejte se na Plzeň a jak to tam vypadalo ještě před pár lety a dnes. Své o tom ví i na Slavii, Baníku a tak by jsme mohli pokračovat. Bohužel tímhle se moc od ostatních táborů nelišíme.

    Odpovědět

  • BoFor píše:
    16.1.2014 v 9:47

    bonbonek: Přesně! Úplně se vytratil ten náš zelenobílej fanatismus………

    Odpovědět

  • bonbonek píše:
    16.1.2014 v 8:49

    problém je v jádru ultras. Fandění stagnuje, nepřidávají nic novýho… Choreo je pouze plachta s nápisem(všechna čest těm 4 lidem, co dělají aspoň to). Pak se nikdo nemůže divit, že se přidává tak málo mladý krve…Hodně lidí v kotli se tam jde jen vyprdět, neřve ani polovina. Mávací vlajky o tom už vůbec nemluvě…Hlavně, že je kotel rozdělenej na plno zas*anejch skupin, mezi kterejma je často cítit nenávist. Do toho ještě šaškárna mezi pravicí a levicí. Tohle není ten kotel na kterej jsem byl jako klučina pyšnej, že vytváří fanatickou atmosféru. Ikdyž samozřejmě až tak na dně nejsme, ale je potřeba říct kritiku, a ne se chválit, když není pořádně za co.

    Odpovědět

  • BoFor píše:
    16.1.2014 v 8:19

    No když už jsme u toho, tak já si teda myslím, že je úplně jedno jestli se dávají rozhovory na WP weby nebo na antifa či KSM stránky, všechno je stejná sračka. Politika by se na stadionu určitě řešit neměla, ale vždycky se řešila a řešit bude, tak to prostě je. Za sebe můžu říct, že jsem chodíval mnohem radši do kotle před “znovuzrozením“ než teď a to z toho důvodu, že mě tam několik věcí prostě vadí (skupinky na mol zdecimovanejch punkáčů, mladý párátka kteří si myslej že jsou IN když si zapálí jointa, smrad z trávy, potulující se psy po stadionu atd atd atd atd.), ano také mě vadí těch 10 týpků v thor steinaru, ale také mě vadí 50 lidí s ačkama na bundách, prostě tohle všechno chtě nechtě politika je (u jednotlivců se dá mluvit o postoji či názoru). Zkus se zeptat na pár výjezdů starejch ultrasáků (nemusím snad jmenovat) co se dělo v autobusech, jaký ruce se zvedaly, jaký vlajky se věšely a všichni se tomu smáli až se za břicho popadali a jelo se stejným autobusem a nikdo to neřešil i když měl každej jinej názor na danou věc. Takový výjezdy do Ostravy do Olomouce, kdy se nabíraly skupinky sympaťáků z Polska, Dvora, Hradce, Pardubic a jelo se vožrat, pobít udělat bordel a zase jet domů a nikdo neřešil že je někdo pásovka, oijka a někdo nácek zatímco teď se všechno v tomhle internetovým světě pojmenovává, rozděluje apod.Podle mě za tohle všechno může mladá nastupující generace, která si ničeho neváží, protože dřív ty názory byly taky rozdílný, ale přesvědčení(bohemka v srdci) zůstalo a bylo na prvním místě a nějak se to tolerovalo zatímco teď se ta omladina stává fanouškem hlavně u bohemky jenom díky tomu že se tam hulí (viz.moje osobní zkušenost) P.S: Nepatřím do žádné skupiny ani žádnou nepodporuji, píši jen můj pohled na věc. Klidně tenhle blábol smažte….BoFor

    Odpovědět

  • shm8 píše:
    13.1.2014 v 19:08

    Venca: souhlas.. rozhodně není tajemstvím, kdo od vzájemný tolerance přešel k řešení silou…

    Odpovědět

  • Venca píše:
    1.1.2014 v 13:21

    Shm8: určitě relevantní názor, na druhou stranu, těch lidí, kteří politiku chtějí řešit a kteří se, jak ty říkáš, potkávají na demoškách, je opravdu málo a nevidím jediný důvod, proč by kvůli nim měla trpět celková atmosféra a zbytek lidí v kotli.

    Odpovědět

  • shm8 píše:
    31.12.2013 v 10:56

    Politika na tribuny nepatří je asi tak platný tvrzení, že by se lidi neměli hádat.. politika tam je a bude, protože na tribuny chodí lidi.. Bohemka si naštěstí nese pověst klubu, kde se příliš neřeší jakou barvu kůže máš, co nosíš na hlavě a na sobě, atd… nevim jak vám, mě se tahle politika líbí, stejně jako věrnost k Ďolíčku, i kdyby se měl hrát prales…. naopak, je ostudný, že se po událostech v kotli za poslední rok někdo ptá, jestli tam může vzít svojeho černýho kamaráda, jestli je to bezpečný.. a to je jen o těch pičusech, který pak dávaj rozhovory na WP weby…
    ..snaha jednotit fans v kotli je pěkná, ale občas je k tomu nutný mít zavřený obě oči, protože těžko se budou jeden den potkávat rasisti s antirasistama na demoškách někde v cigánskym ghettu a druhej den spolu zpívat vršovícký zpívánky na fotbale.. Bohemka je kult, ale neni středobod všeho, kolem kterýho se točí všechno ostatní… jestli můj pohled neustojíte, klidně ho smažte..

    Odpovědět

  • kvaca GWS píše:
    18.12.2013 v 9:36

    Pako: ve většině máš pravdu. Politika nepatří do tribun, snad nejste fans bohemky kvuli politickýmu názoru.

    Odpovědět

  • Pako píše:
    17.12.2013 v 12:01

    Tak to je jedno s druhým. 1. věc jsou neshody v kotli. prostě ty různé šťouchanice loni na jaře udělali své a pár lidí to odradilo od větší aktivity v kotli. 2. když někdo mluví za „Bohemkuů do ruských nazi webů, taky to udělá své. 3. Bohemka nehraje atraktivní fotbal a vedení by mělo s toho udělat závěry. Ten první polčas proti Brnu byla katastrafa, ale takhle to vypadá už pomalu každý zápas. Podle mě Weber se snaží učet něco na co ty hráči nemaj. Ale není to jen o Weberovi. Jeto o tom jestli vedení B1905 má koule nebo ne. Osobně bych já uvcítal, kdyby třeba praštili dostolu, řekli ok, strávíme třeba dva tři roky v druhé lize, ale vybudujeme kádr hráčů, který budou bojovat srdcem a hlavně vydají se na nějakou smyslupnou cestou. Ten Jo-jo efekt fakt nemá smysl. 4. ano, přiznejme si to. Po tom co fanoušci zachránili Bohemku uplynula už řadu let, ale Bohemka přestala být tak trochu cool. Je nutné se začít bavit i o propagaci mimo stadinony. Na ulicích, v klubech, hospodách. Aby do kotle začali chodit nový lidi a ti staří co tam nechodí se vrátili.

    Odpovědět

  • BoFor píše:
    17.12.2013 v 10:11

    Tak mimo fotbalové dění bych jenom dodal, že se opravdu po zápase trochu cosi dělo, nic extra ale zasvěcení vědí. Jinak osobně si nemyslím, že by se někdo s někým paktoval za účelem napadení fanoušků Bohemky.A k samotnému zápasu není co dodat, asi jeden z nejhorších výkonů podzimu.
    A jak tu psali ostatní, je opravdu potřeba se sejít, říct si, co se v kotli dělat bude a co ne, osobně bych vyměnil i fantíka – diky chlape ale je čas předat pochodeň dalšímu, kotel není vůbec jednotný, navíc když už se nějaký ten chorál rozjede tak ho zpívá polovina lidí, to je ale na každém z nás aby si položil otázku, proč chodím do kotle (do sektrou za brankou)?. prostě se z tribun vytratil zelenobílej fanatismus, ale proč? Taky by se mohlo trochu víc rýpnout do fanshopu, nevím kdo to má na starosti, ale poslední roky to je hrozná bída, fakt hrozný….až příšerný….

    Odpovědět

  • V.V. píše:
    16.12.2013 v 19:27

    bude muset probehnout schuzka, na ktery se bude muset domluvit hodne veci …

    Odpovědět

  • bohemak píše:
    16.12.2013 v 19:01

    V.V: přesně, lepší neřešit. Stejně má tady každej tu svou pravdu a z tý „neustoupí“. Radši bych řešil, proč jsme na podzim měli tak slabý výjezdy. Krom výjezd do Plzně (a i ten mohl být lepší) jsme totálně propadli…

    Odpovědět

  • V.V. píše:
    16.12.2013 v 18:07

    rozhodne to nebyla nejaka hadka po nepovedenem utoku nebo co … lepsi neresit …

    Odpovědět

  • Pako píše:
    16.12.2013 v 17:40

    Bohemak: To, že se před Pepíčkem se popral možná někdo s nějakými Brňáky je možné, ale nedokazuje to rozhodně předchozí… Za 1. jak víme, tak fans Brna jsou taky rozdělení do několika táborů a za 2. to mohla být právě hádka po nepovedém společném útoku… To, že v kotli po poločase bylo nějak rušno jsme viděli všichni.

    Odpovědět

  • FAN 1905 píše:
    16.12.2013 v 17:12

    Tak já tomu moc nerozumím, odkaz jsem sem hodil ne z duvodu, politicke propagace cehokoli, ale protoze me zaujal a chtel jsem se zeptat na vyjadreni Berserku.
    Mam pocit ze ti nejvice apoliticky kricici, se projevuji nejvic politicky.
    Nikde jsem se nedocetl nic, co by clanek vyvratilo. U chuliganske skupiny , ktera poskytuje rozhovor na ruskem nazi webu bych se uvedenym skutecnostem nedivil.

    Odpovědět

  • bohemak píše:
    16.12.2013 v 16:53

    Pako: paranoia některých lidi nezná mezí mi přijde. Vždyť i tady lidé z Vládců Vršovic (a ty snad nemůže nikdo obvinit z toho, že si vymýšlí, protože nemají důvod a hlavně neřeší podobné politické sračky) potvrdili, že společně s Berserkem se prali před hospodou s brňáky a slovanisty, tak jaképak spojování… Se nedivím, že je podobný kecy, že se nikdo s nikým nepral od „zasvěcených“ lidí serou a jsem rád, že se zde vyjádřili.

    Odpovědět

  • Pako píše:
    16.12.2013 v 16:37

    Tady přece nejde o politiku, ale o to jestli pánové s Berserku chtěli během zápasu spolu s brněnským JKG napadnout ostatní fanoušky Bohemky nebo ne…

    Odpovědět

  • bohemak píše:
    15.12.2013 v 23:47

    Normál: Perfektně napsáno. Podepisuji. Z těch cca 4000 fanoušků, co chodí aktuálně na Bohemku, tyhle politické sračky zajímají několik lidí (max pár desítek), ať na jedné či druhé straně a jejich spíše už osobní spory kazí celkovou atmosféru na Bohemce. Tyhle a jim podobné projevy na internetu jen přilévají olej do ohně. A to celý podzim byl z tohoto pohledu v klidu a teď se musí objevit nějaký takový článek, kde si autor honí své ego a jediným cílem je opět rozjet diskuzi na toto téma, kde se bude moci vyjadřovat (bůhví kolik těch nicků ještě má) a rozhádat klokany mezi sebou. Snad se ti to nepovede! Zimní pauza doufejme pomůže situaci uklidnit. Protože celkově to jde s náma od desíti k pěti a je nutná organizační schůzka, kde se rozdělí úlohy. Máme důležitější starosti, jak řešit podobné žabomyší války.

    Odpovědět

  • Normál píše:
    15.12.2013 v 22:47

    FAN 1905: přestaň spamovat s odkazy na ideologisticky (záměrně jsem nepoužil slovo ´politicky´, když jste takoví „apolitici“) zaujatý články, na to tady neni nikdo zvědavej.

    Lopata: nalijme si čistého vína: to samý by se dalo napsat, když si „ultras“ pozvali svoje kamarádíčky kdovíodkud. Ti byli zajisté ideologisticky zaměření, a to taky nemělo s „bohemáctvím,“ jak píšeš, nic společného!! Politika, veškeré ideologie a s tím spojené sr*čky pryč z tribun!

    Odpovědět

  • Vladci Vršovic píše:
    15.12.2013 v 20:56

    Lopato nemel zde hovna,jinak organizace se doufám zlepší po novém roce se začne na něčem pracovat.

    Odpovědět

  • Sektor1905 píše:
    15.12.2013 v 16:06

    Specialně pro Lopatu (Klokana Teddyho z předchozího článku): A zároveň chceme upozornit, že ač diskuze se zdá být anonymní, tak to tak uplně není. Už podruhé během té chvíle po zveřejnění reportu se stalo, že z jedné IP adresy byl pod ruznými nicky napsán koment. S jedním jsme se dohodli na smázání, protože uznal že to byla blbost. Takže to mnohdy může vypadat, že se zde hádá plno lidí, ale častokrát to píše jen pár osob pod více nicky. Všichni, kteří toto dělají, by si měli uvědomit, že to ničemu nepomůže. Jen se vzájemné vztahy ještě více zhorší. To je z naší strany vše k tomutu bodu.

    Odpovědět

  • V.V. píše:
    15.12.2013 v 15:58

    rozhodne souhlas s vylepsenim organizace … pres zimu na tom budeme muset zapracovat …

    Odpovědět

  • MUTO píše:
    15.12.2013 v 15:57

    Lopata. Jo souhlasím stebou.

    Odpovědět

  • Sektor1905 píše:
    15.12.2013 v 15:56

    Upozorňujeme, že pokud se zde opět rozjede „politický blití“, tak diskuzi uzavřeme. Chceme aby se zde diskovalo o tom jak zlepšit support, jak zlepšit organizaci kotle, jak zamezit aby se pyro odpalovalo náhodně a ve špatné sitauci. Když je to promyšelné k choreu třeba, tak to dá lepší efekt.

    Odpovědět

  • V.V. píše:
    15.12.2013 v 15:55

    tys tam byl ze vis ze se nikdo s brnakama nepral?

    Odpovědět

  • Lopata píše:
    15.12.2013 v 15:47

    Ale hovno, s Brňákama se nikdo nepral. Jedinej kdo rozesírá atmosféru na Bohemce je Berserk. Kdyby se nechovaly jako píče nic by se nedělo. Rozjeli něco na co zjistili že nemaj, obrátilo se to proti nim a teď žebraj kde můžou o pomoc proti levičákům. K smíchu sou. Furt něco mleli o tom že ultras tahaj na Bohemku politiku a teď oni sami dávaj přednost politice před bohemáctvím? Tohle už neni o žádný politice, tohlke je o tom že Berserk Young sou kurvy a žádný Bohemáci.

    Odpovědět

  • bohemak píše:
    15.12.2013 v 15:41

    Nejsem sice z Berserku, ale vím, že článek je absolutní píčovina. Co vím, tak se to po zápase popralo před Pepíčkem a že tym nebyli jen lidi z BY ale i jiní fanoušci, kteří si to rozdali s brnákama. Každý podobný článek a komentář (at z jedné či druhé strany) jen rozesírá atmosféru na Bohemce a pak se nedivme, že se to mezi sebou pere. Dokud budou mít lidi potřebu psát podobný kraviny na netu, tak se situace neuklidní.

    Odpovědět

  • FAN 1905 píše:
    15.12.2013 v 15:31

    http://lfhr.antifa.cz/cl_jkb.html

    Muze se nekdo z Berserku prosim vyjadrit?

    Odpovědět

  • Thomos BCP píše:
    15.12.2013 v 15:13

    Nejlepší domácí zápasy: asi příbram a brno
    a venkovní: ACS, baník možná trochu dukla jinák velká slabota..
    Poslední dvě domácí chorea velmi dobrá ..

    Odpovědět