Bohemians Praha 1905 – FC Vysočina Jihlava

  • 23.2.2015

Po dlouhé, a většinou fanoušků jistě neoblíbené, zimní přestávce přišla třetí sobotu v únoru spása – domácí ligové utkání. Jsme (a určitě nejen my) na tento zápas velmi natěšení, a proto je příprava na samotný mač opravdu důkladná. Po více než dostatečném občerstvení za přítomnosti zlatavého moku a tatranských čajíčků vyrážíme do Ďolíčku. Flagy na plotě přibývají a s krátící se dobou do výkopu stoupá obsazení tribun i očekávání ve tříbodový zisk – po mizerné podzimní domácí bilanci by byl potřeba jako sůl.

Úvod se nese v rozpačitém duchu. Spíše než na utkání a support se většina fans v kotli soustředí na úplně zbytečný spor, kdy je flaga BY pověšena přes další 3 a navíc o dobrý půlmetr výše, což znemožňuje X desítkám klokanů už tak dost omezený výhled na hrací plochu. Nakonec se to daří jakžtakž vyřešit, do konce poločasu je flaga sundána, poté se věší do úrovně ostatních a jedna z překrývajících mění místo. Určitě by se ale dalo najít elegantnější řešení. Věříme, že další zápasy se již obejdou bez podobných excesů a od začátku se budeme všichni věnovat jen pořádnému supportu!

jihlava_d_1415 (17)

Zpět k samotnému utkání. Na samém začátku utkání jsou aktivnější hosté, kteří se dostávají do mírného tlaku. Drží balón a mají pár rohů, ale nic vážnějšího. Ze strany klokanů střílí Mikuš v 7. minutě mimo branku hostí. Klokani se postupně osmělují a přichází i další příležitosti. Jarolímova střela však míří nad, stejně jako Mosquerova hlavička po sklepnutí Bratanoviče o pár minut později. Po odehrané půlhodině se do Mosquerova centru opře z první Mikuš, střela ale svatyni střeženou Jaromírem Blažkem míjí. O chvíli později hlavičkuje na druhé straně stoper hostí Krejčí. Jeho pokus letí těsně mimo.

Na začátku druhého poločasu zatápí domácí obraně na levé straně aktivní Mosquera. Jeho centry do vápna buď nedokáží zakončující hráči přetavit v góly, nebo pak v horším případě tyto centry vůbec nenachází adresáta a končí v náručí Blažka. Hosté kontrují přímočarou akcí, kterou zakončuje Šulek nebezpečnou skákavou střelou, která naštěstí prolétá jen těsně vedle levé tyče Švengerovi branky.

V 70. minutě přichází velice pohledná akce – Bratanovič vysouvá mezi obránci Mikuše, načež se náběhem na zadní tyč nabízí Mikušovi, který mu vrací balón a Elvis střílí gól. Bohužel pomezní rozhodčí zvedá praporek, a tak gól nemůže být uznán. Čtvrt hodiny před koncem je hostující obránce Tlustý ohodnocen za faul na Mosqueru druhou žlutou kartou a míří předčasně do sprch. Následný přímý volný kop je však zahrán prachbídně.

Ke konci je to už pověstná zelenobílá křeč. Samé pološance/polostřely. Zejména Ivan se „vyznamenal“. Buď se s míčem příliš mazlí a zpomalí akci, nebo se mu pro změnu balón doslova zamotá pod nohama. Jednou se dostává k zakončení, ale jihlavští obránci ho vyvedou z rovnováhy a střela jde vedle. Poslední slovo má Radův přímák na samotném konci utkání, leč jeho střela letí těsně nad břevno. Utkání tak končí bezbrankovou remízou.

Některá rozhodnutí sudího Proskeho byla přinejmenším podivná, nicméně výkon našich hráčů mohl být lepší. Šance, které jsme měli, se dali proměnit. Zejména ta Jarolímova z prvního poločasu volala po gólu. Palec nahoru za výkon dostává určitě Mikuš, který bojoval a jezdil celý zápas. Také Mosquera podal velmi dobrý výkon, po celý zápas byl velmi aktivní, „udělal“ spoustu faulů na sebe a zdálo se nám, že tentokrát byl i zodpovědný směrem dozadu. Dalším hráčem, který podle nás vybočoval z šedého průměru, byl Zoran Gajič, který dozadu odvedl kus poctivé práce, s přehledem vyhrával hlavičkové souboje a mimo jedné drzé rozehrávky se Švengerem dokázal konstruktivně a přesně rozehrávat. Dost za očekáváním naopak zůstali Jarolím s Radou, oba hru směrem dopředu viditelně zdržovali. Je otázkou, jestli je rozumné tyto hráče dávat do základu vedle sebe, naše hra pak postrádá jistou přímočarost. Uvidíme, co trenér vymyslí do dalších zápasů, ale že to moc neklape, musel vidět stejně jako my. Střídání Ivana ke konci zápasu vyrovnalo síly na hřišti, stačilo by zkopírovat vyjádření k němu z předešlých reportů, je to pořád dokola to samé, jenom bychom se opakovali. Zklamáním byl také výkon Bratanoviče, který se nám v generálce docela líbil, bohužel to se o sobotním zápase říct nedá. Větší šanci by měl podle nás dostat David Bartek a Honza Moravec (klidně oba najednou) – jeden na kraji zálohy, druhý vedle Mikuše. Horší než Ivan s Elvisem budou těžko.

Od fotbalu zpět na tribuny. S nástupem hráčů se nad hlavami kotelníků objevuje choreo mapující vývoj log Bohemky a její předchůdkyně Kotvy ve 120-ti leté historii vršovické kopané. Dobrá práce!

jihlava_d_1415 (16)

Support byl ovlivněn již zmíněným děním na začátku utkání – ze začátku vlažný a zapojovalo se minimum lidí. Postupem času se ale kotel dostával do varu a od nějaké 30. minuty je support po zbytek utkání poměrně slušný. Škoda jen, že zapojení všech fans v kotli je jen občasné, protože když se zapojí opravdu všichni, tak se to hned projeví. Ve druhém poločase toto tvrzení potvrdil skvělý a dlouhotrvající „Gól klokan gól“, naopak „Horto“ se nedařilo udržet jako v jiných zápasech. Po závěrečném hvizdu nás alespoň potěšila pyroshow, kdy byly odpáleny bengály, stroboskopy a nějaká ta dýmovnice.

 

jihlava_d_1415 (14)

Celková návštěva 4.502 diváků se zdála odpovídající a pozitivně překvapila. Hlavní tribuna nadstandardně zaplněná, kotel našlapaný a i na tribuně u pošty moc volných míst nebylo. Hosté přijeli v počtu necelých 50 ks. Snažili se o fandění, slyšet bylo však jen „Jihlava“ a většinou místo samotného supportu zběsilé mlácení do bubnu ve stylu hokejových fanoušků nejmenovaných klubů z ELH.

Co říci závěrem. Děkujeme všem, kteří se za námi či ve Fanshopu zastavili a koupili si samolepky ze série „Best of“. Váš zájem nás opravdu těší, balíčky mizely rekordním tempem. Do Jablonce bereme další várku, tak kdo má zájem, ať nás v kotli osloví. Výkon klokanů proti Jihlavě rozhodně nebyl ideální, spíše naopak, dal by se možná shrnout slovy „1905 odstínů šedi“, nicméně vzpomeňme na poslední zápas v Peltovci a naše „zmrtvýchvstání“. Kdo z nás by si podobný scénář nechtěl zopakovat? Pojďme proto podpořit klokany v boji o důležité body. Paradoxně je naše letošní bilance z venkovních utkání výrazně příznivější než ta z domácích, což může být další motivací udělat si příjemný výlet na sever. Hrací čas od 14:00 pak může mnohým z nás nahrávat, ať už se chystáte zapíjet výsledek zmíněného utkání (důvod se vždycky najde), či prostě jen nechcete přijet do Prahy bůhví kdy. My v Jablonci chybět nebudeme, co vy?

Na naší galerii s pohledem na tribuny se můžete podívat ZDE.

A opět po delší době byli přítomni lidé z Groundhopping etc., zde je jejich video zaměřené na fandění.

Zanechte komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.

Počet komentářů: 105

  • pozorovatel píše:
    26.2.2015 v 22:33

    kdyz uz jste u tech videi tak me se nejvíc libilo to o presunu z edenu do dolicku. To byla pecka!!!!! https://www.youtube.com/watch?v=LLkBLneB2QM

    Odpovědět

  • Sektor1905 píše:
    26.2.2015 v 22:25

    dred: Přesně tak – new kids turbo:) Bohužel byl z youtube stažen zvuk, tak bylo video nahráno alespoň na vimeo a odkaz jsme hodili na VD a na nově vytvořený facebook Sektoru1905. Musím říct, že je fajn si připomenout úplný začátky :)

    Odpovědět

  • dred píše:
    26.2.2015 v 22:20

    Tak to je kotel !! (něco mi to připomíná …new kids turbo??)

    Odpovědět

  • Sektor1905 píše:
    26.2.2015 v 22:01

    dred: Padnul, a to s drtivým náskokem :D Pro zajímavost: Od vzniku těchto stránek (1.8. 2012) bylo napsáno 226 článků, jenž byly komentovány celkem 1139x (tj. cca 5 komentářů na článek). Jsme rádi, že od začátku jara 2015 šla křivka komentářů strmě nahoru :D Pokračujte!! :)) Mimochodem, při procházení historie tohoto webu jsem narazil na úplně první náš počin a to PROMO VIDEO, věřím, že vás i po těch letech opět pobaví a doufám, že naše předsevzetí se nám daří naplňovat k vaší spokojenosti:) Odkaz na video ZDE: https://vimeo.com/46721003

    Odpovědět

  • dred píše:
    26.2.2015 v 21:03

    Sektor: Nepadnul nám tu náhodou rekord :D ??? 100 komentářů, to snad téma ještě nemělo..
    TAKŽE CO Z TOHO VYPLÍVÁ:
    1. Buďme jednotni, společně za Bohemku 1905, flaga neflaga
    2. Zkurvená zmrdaná zasraná zajebaná Sparta, Střížkoff, SKS ..ubožáci, to snad ani nemusim psát
    3. Do kotle politiku netahat, a kdo tam zevluje a nefandí, ať si donese kurva aspoň ňáký to pyro :D nebo jde na tribunu

    Odpovědět

  • Jubilant100! píše:
    26.2.2015 v 20:23

    Jablonec kurva Jablonec kurva Jablonec kurva kurva jebaná!

    Odpovědět

  • Durden píše:
    26.2.2015 v 16:05

    bohemák:Naprostej souhlas! Jen dodat,že každej kdo jde za bránu tak ať taky kurva fandí!
    koci:Myslím ten styl „všichni se poserte od tet jsme tady,my jsme Berserk kdo je víc“ Sorry ale působí to tak..Vítán buď každý kdo přišel fandit! Tak doufám,že tam nebudete stát se založenýma rukama a skenovat alternativně vypadající jedincea a čekat na to až se někdo blbě podívá.Doufám,že naopak se ukážete v lepším světle a třeba se naše hools scéna rozroste o kluky co by šli,ale mají vůči vám předsudky.Nebo vy proti nim. :) Stejně tak by se mohl zlepšit support. :)

    Odpovědět

  • bohemak píše:
    25.2.2015 v 23:27

    Ať je Berserk na A5 nebo v kotli, je to jejich volba, stejně jako volba každé skupiny, kde v Ďolíčku chce stát. Pokud se to obejde bez zbytečných konfliktů a provokací, nikdo s tím nebude mít problém. ONLY BOHEMIANS!!

    Odpovědět

  • bohemak píše:
    25.2.2015 v 23:23

    MA: Myslím, že ty rodiny s dětmi, a že to v tomto případě není jen fráze, ale fakt se tam naučily chodit, budou za tohoto nápadu nadšený :D

    Odpovědět

  • MA píše:
    25.2.2015 v 23:12

    Nechci se Vám motat do diskuze, ale mám takovej menší nápad a myslím si že se to bude zamlouvat všem :-)
    Pořád se tu řeší kam si da Bersek Vlajku :-) Je pravda ze mela vzdy místo v kotli. Ted me tak napadlo proč si tu vlajku nedají na tribunu u pošty hned u kotle? a ted důvod? je to kousek k hostujícím fandům takze o zábavu by bylo postaráno. A další vec ja bych treba víc ocenil kdyby se Bersek snažil při zápase vzít vlajku nebo šálu hostům. Tak jak se to vzdy dělalo a potom se o tom psalo dlouho. Je to taková hra a kazdej ji zname. Doufam že mi ted tu budete nadavat a podobne :-)

    Odpovědět

  • koci píše:
    25.2.2015 v 19:48

    durden: moji prezentaci co konkretne si myslel? ja nemelu sracky ja pisu fakta !! a berserk nemusi nekam chodit a chtit nekoho se ptat on uz tam chodil celej zivot a neres porad naky prekryti vlajky radci vyjed na vyjezd a jezdi vsude

    Odpovědět

  • bohemak píše:
    25.2.2015 v 17:36

    Durden: Žádnej respekt není na místě, objevilo se tu dost rozumných příspěvků a přispěvovatelů :) Upřímně jsem čekal, že se tady rozjede mnohem horší diskuze plná čůráků, feťáků, nácků apod. Jsem rád, že tomu tak není a doufám, že nebude. Většina to bere s chladnou hlavou a tak to má vypadat. Teď se těším do Jablonce! Jak jsem byl nasranej za remízu 0:0 s Jihlavou, tak teď bych ji bral.

    Odpovědět

  • Durden píše:
    25.2.2015 v 16:53

    Kriste pane.Diskuse plná sraček!Kdo kde byl a kdo co viděl,případně dělal nebo nedělal…Respekt „bohemákovi“ za jeho trpělivost! :) Zkuste,od příště psát jen o danném zápasu a né o tom co se stalo kdoví kdy.Za mě palec nahoře pro lidi,co připravily tak parádní choreo! Palec na hoře pro každýho kdo si vzal sebou pyro.Palec dole pro arogantní překrývání vlajek.Pokud chce BY do kotle za bránu ok,ale at se podle toho chová!Zatím z toho totiž nemám dobrý pocit,ale možná to je jen tou „kociho“ a „bulldogovou“prezentací :D SMRT SPARTĚ!

    Odpovědět

  • BoFor píše:
    25.2.2015 v 12:04

    Barbarossa: Se z tebe poseru smíchy :DDDDD, bylo to vlastně jasný hned od začátku :DDDDD, stačilo si to jen pořádně přečíst :DDDD

    Koci: ………..ne nic…moje chyba….jsem tomu nějak nevěril…..už od začátku, že nevěšíš vlajku apod……

    Odpovědět

  • Johnny Puška píše:
    25.2.2015 v 10:47

    Normál:Nějak tak, tu prdel si prostě užít až před fočusem, nebo po něm a netahat to tam, jenže tomu asi nikdy nezabráníš asi jako tomu, jako když tam někdo hulí brko, já sebou malý dítě a slušně mu pětkrát řeknu, že ok, ale ať to de hulit o kous dál. Pak čumí jak vocas, když mu to zašlapeš do betonu:-D))))

    Odpovědět

  • Johnny Puška píše:
    25.2.2015 v 10:42

    antispartan:To je pravda, ještě si měl trefit osmnáctej, ale čistej střed taky není dobrej když máš tanga:-) Snad je to tedy odlehčený a domluva příště na náměstíčku a je klid.

    Odpovědět

  • Normál píše:
    25.2.2015 v 10:39

    Puška: jasně, že to je jedno. Ať si každý sebevíc či sebemíň psychicky chorý jedinec věří v co chce. Ale ať to neřeší na tribuně. Jdu si na fotbal odpočinout od sraček, co jsou člověku cpaný ze všech stran. Místo toho ale ty samý sračky slyším/vidím na tribuně. Fakt nejsem zvědavej na léčení mindráků zprava/zleva atd.

    Odpovědět

  • antispartan píše:
    25.2.2015 v 10:31

    Johny Puška: :D jo to máš pravdu, i když ideální je čistej střed :D I když v tomhle jubilejním příspěvku bych to měl házet spíš doprava, ale na to sere pes :))

    Odpovědět

  • Johnny Puška píše:
    25.2.2015 v 10:19

    Antispartan:Politika je ve všem, i když se jdeš vyprdět, ale je totálně jedno, zda doleva, nebo doprava, mýlím se?:-D)

    Odpovědět

  • antispartan píše:
    25.2.2015 v 10:11

    koci: vždyť to klokan z GOGu nijak nepopírá jen shrnul jejich postoj k politice + datum vzniku jejich skupiny. Nejvíc vtipný na tomhle je že politiku řeší 10 lidí na jedný a 10 lidí na druhý straně, hlavně se toho počtu nikdo nechytejte je to jen orientační a řešíme to tady my, který to sere :D Kéž by Sparta lehla popelem!

    Odpovědět

  • Johnny Puška píše:
    25.2.2015 v 8:23

    Koci, dělej kurva něco s tou gramatikou, mamka je učitelka ČJ, dá Ti hodiny:-)

    Odpovědět

  • Johnny Puška píše:
    25.2.2015 v 8:21

    Zdar, nerad se k tomu přidávám, ale už to holt nejde jinak. Hlupák co napíše, že Koci chodí pár let, tak na Bohemce buď nikdy nebyl, nebo dřepěl na tribuně, co se týče vlajky, ano, byla to na začátku chyba, mělo se to domluvit, teď je z toho akorát debata o ničem, stalo se (tudíž navrhuji příští domácí zápas sraz na náměstíčku u klobás a domluvit co a jak, myslim, že nejjednouduší řešení). Proti Spartě, proti všem Bohemians ……:-)

    Odpovědět

  • koci píše:
    25.2.2015 v 8:15

    klokan: umis cist ? me je politika taky nekde !! a je me u zadku kdy vznikl nakej GOG a me jde asi o co kdyz sem na kazdym zapase jak doma tak venku a chodil sem i na radnici chytraku ted mluv hi

    Odpovědět

  • klokan píše:
    24.2.2015 v 23:10

    Nás politika na fotbale nezajímá. Nám jde jen o Bohemku .Chodili jsme před krachem .Jen pro zajímavost Gog vznikl v roce 99 .Koci :jen jeden dodatek o vlajce .Nikdo za nama nebyl aby se domluvil . Ale teď už jeto jedno.

    Odpovědět

  • koci píše:
    24.2.2015 v 21:50

    bohemak: ono jsem to ja a jde o me berserk kralevic: jak rikam ja ji nevesel a pak se prej kluci udajne dohodli? BoFor: sem to ja a nikdo se za me nevydava a ted me rekni v com tady bleju ?ja bych rekl ze jen pisu fakta o kterejch neco vim a rekl bych ze dost nepsal bych zde neco v com si nejsem 100% jistej!!

    Odpovědět

  • Barbarossa píše:
    24.2.2015 v 19:09

    BoFor: Si to přečti ty idiote DDDD, je to tak….

    Odpovědět

  • Kralevic píše:
    24.2.2015 v 17:54

    Koci, to vis, ze vim, kdo jsi :-) Co jsi psal jsem cetl, jen ty pokusy o dohodu prisly, az po tom, co jsme se tam u ty vlajky sesli a zacali resit, ze to není uplne OK – kdyby nikdo neprisel, tak Vam podle me nikomu není divny, ze jste prevesili ostatní vlajky . . . to je jedno, jak jsem psal, doufam, ze se priste domluvime všichni v pohode a podobny diskuze uz nebudou :-) V srdci vždycky Bohemka a na ostatní věci se vysrat!

    Odpovědět

  • bohemak píše:
    24.2.2015 v 17:48

    BoFor: Já bych i věřil, že jde o D. K. :) Nějaký děcko vůbec netuší, že existovala družba s Gornik W., že v Jablonci byl kotel u lesa apod. Jestli koci něco není, tak kluk :D tenhle starej pardál v nejlepších letech bude jezdit ještě dalších 43 let :DD

    Odpovědět

  • BoFor píše:
    24.2.2015 v 17:45

    Barbarossa: To je píčovina co??? :DDDDD, a ne a ne, si za tím stojím, jsem se akorát nasral…….

    Odpovědět

  • BoFor píše:
    24.2.2015 v 17:40

    Koci: Jestli jseš k.c.b.k facebookovej klokánek DDDD tak to sorry, já netušil že se pouštíš i do takovejhle debat…..i když se mě zdá, že se za tebe někdo vydává…….protože tohle blití se mě k tobě nehodí…..ty jseš celkem rozumnej kluk DDD a mám pocit, že tady blije nějaký děcko…..

    Odpovědět

  • koci píše:
    24.2.2015 v 16:40

    to mnelo bejt pro bohemka -))

    Odpovědět

  • koci píše:
    24.2.2015 v 16:37

    bohemak: zrejmne BoFor ze tu pise ze chodim asi nakejch 5 let hahaha ale necham ho pritom oni nekteri chytraci neco pisou a vedej o situaci prd jak o fajtech tak o lidech ale takovejm se smneju jen na politiku sem nazor napsal mam ji nekde ale ver pokud se bude tahat na fotbal bohemka nikdy jednotna nebude a pokud vidis tak nekteri jedinci z rad afa ji tam neustale tahaj a propagujou tim konci tudle debatu

    Odpovědět

  • bohemak píše:
    24.2.2015 v 16:31

    Překlep v nicku

    Odpovědět

  • bohemka píše:
    24.2.2015 v 16:30

    Kralevic 16:20: rozumnej přístup, víc takových! Koci: Kdo by tě neznal? :D

    Odpovědět

  • koci píše:
    24.2.2015 v 16:25

    kralevic si precti co sem k tomu prekrejvani psal ja? a nejlepsi je ze tu pisou lidi co otom vedej prd doufam ze vis kdo sem a cetl si i co sem tu vsem psal a ze tu odepisuju jen fakta a pravdu

    Odpovědět

  • Kralevic píše:
    24.2.2015 v 16:22

    Koci, nerikam, ze to bylo buh vi co, jen to tu procitam, tak jsem zareagoval, protože si tohle zrovna pamatuju :-)

    Odpovědět

  • Kralevic píše:
    24.2.2015 v 16:20

    Jinak tu fakt resite nesmysly stejne jako se podle me uz dlouho resej na Bohemce a k leva a prava se tu vyjadřovat nechci, jen se mi fakt nelíbilo prekryvani Bohemackych vlajek a to by se mi nelíbilo od nikoho. Doufam, ze se priste dokážeme jako lidi domluvit . . .

    Odpovědět

  • koci píše:
    24.2.2015 v 16:18

    kralevic jo on ten vtipalek reditel zemnekoule asi myslel todle jo to vim ale nebil uz sem v sektoru zato dik ale tak to je noramalni ze kdyz nez to od nas nekdo sundal a nekdo se pokousel to vzit ze nekdo zakroci ne jako bych to udelal ja u jakykoliv vlajky bohemky ja ji chtel sundat ze hriste a on me tam nepustil tebe jo-)) ale ten acc08 myslel jeste starsi jablonec co tu psal ted to nemneli v sektoru pro hosty jeste ani strechu se stalo u lesa -)

    Odpovědět

  • Kralevic píše:
    24.2.2015 v 16:13

    Bylo to nedavno, jak jsme dali gol az uplne před koncem, mam i fotku, jak ten gol slavim mimo sektor, kde jsem cekal, az to skonci, abych mohl pro ty vlajky . . .

    Odpovědět

  • Kralevic píše:
    24.2.2015 v 16:10

    Koci, Ty si to fakt v tom Jablonci nepamatujes? Policajti nas tam drzeli po zapase a ja byl jediny koho pustili ven, at sunda vsechny vlajky. Vase byla poslední, uplne vlevo z pohledu z hriste. Kdyz jsem ji sundaval, tak mi ji shora zacal tahat nejakej srac a skocil jsem po ni a vyrtrhl mu ji. Je mozny, ze jsi to nevidel, protože jste byly v ty kleci, nez Vas pustili. Muzu Ti ukazat prst, který mam od toho furt ještě v prdeli . . . Kdyz jsi vysel ven a policajti Vas pustili, tak jsem Ti ji preci daval do ruky ja . . .

    Odpovědět

  • koci píše:
    24.2.2015 v 16:06

    acc08 ano bilo to v zime ale vlajky se vcas prehodili na druhou starnu a skocil tam jeden fanousek gorniku walbrzych co snama jel a to jeste bil starej jablonec a sektor u lesa to je tak jediny kdy se jablonec o neco pokousel

    Odpovědět

  • koci píše:
    24.2.2015 v 16:02

    acc08: tak to moc dlouho nejezdis a nebo me rekni kdy nam chtel vzit jablonec vlajku berserk? jak tu psal riditel zemnekoule?

    Odpovědět

  • acc08 píše:
    24.2.2015 v 15:59

    EDIT. Bylo to tak 2002-2004. Nakonec musel někdo skočit na tu atletickou dráhu a trochu kluky umravnit :-)

    Odpovědět

  • acc08 píše:
    24.2.2015 v 15:58

    Na bohemku chodím od roku 2000. Dřív jsem i dost jezdil ven. Pouze jako fanoušek. A poměrně dobře si pamatuju jak se Peltovi děti snažili vypůjčit si pár našich vlajek. Takže pan koci má buď krátkou pamět nebo si vymýšlí…

    Odpovědět

  • koci píše:
    24.2.2015 v 15:44

    Bofor: ty blbecku ja ze sem tahal kacera pred 10 lety? to asi tezko ty hlupacku kdyz nevis kdo jsem tak radci mlc hnupe az budez mit najezdeno to co ja tak tu ne co vypisuj a nebo se optej lidi nez neco napisez!! sem na kazdym vyjezdu a na kazdym domacim zapase a to uz pekne dlouho ted si me rozesmal moulo-)))

    Odpovědět

  • BoFor píše:
    24.2.2015 v 15:39

    BB: Protože mě serou tyhle kecy, on před 10ti rokama tahal kačera a bude si tady na mě vyskakovat???

    Odpovědět

  • Barbarossa píše:
    24.2.2015 v 15:31

    BoFor: Twl Véčko ser na to, proč se tady kurva s někým dohaduješ???

    Odpovědět

  • bohemak píše:
    24.2.2015 v 15:28

    Ředitel Zeměkoule, koci a ostatní: Nebylo by lepší hodit za hlavu co bylo? Vysrat se na vnitřní spory a koukat se dopředu? Ultras ať dělají chorea jen o Bohemce apod. viz podařený ze soboty, chuligáni ať se soustředí a věnují bitkám s ostatními tábory a ne uvnitř Bohemky. A vzájemně se klidně nemít rádi, ale přinejmenším se tolerovat, nedělat zbytečný naschvály a provokace. Myslím, že všem by se pak dýchalo líp, hlavně těm, kteří nemají a nechtějí mít s tímto nic společného. Díky přinejmenším za zamyšlení.

    Odpovědět

  • koci píše:
    24.2.2015 v 15:26

    bofor asi nevis kdo sem co ja na bohemku a 5 let asi tezko blbe a je me 43 a vyjezdeno mam rekll bych o dost vic jak ty asi tak a co melu za sracky pov idej?

    Odpovědět

  • koci píše:
    24.2.2015 v 15:25

    riditel zemnekoule:ty blbecku kde kdo zachranoval vlajku berserku ty blbe? ve zline sem pro vlajku skakal osobne je jeste z bulldogem z by kdyz nam ji chteli strhnout z plotu a v ostrave nikdy nevim o naznaku ze bi nam nekdo vlajku bral a v jablonci taktez ted si si asi nabehl kdyz ja tu vlajku vozim skoro vsude tapacku!!

    Odpovědět

  • BoFor píše:
    24.2.2015 v 15:21

    Koci: sračky tady začals psát ty…..chytrolíne, a dle tvých úvach a blábolů ti hádám tak 25, a na bohemku chodíš tak pět let. Podívej se, jakej kýbl hoven si tady vyblil….že ti to stojí za to, se tady takhle ztrapňovat…….Ale máš pravdu od Náchoda na to už seru…..

    Odpovědět

  • Ředitel Zeměkoule píše:
    24.2.2015 v 15:15

    To je furt ňákýho vymlouvání se na to, kdo tahá politiku a provokuje na fotbale. Berserk v tomhle rozhodně není bez viny, když začal před léty napadat mladý skíňáky a punkáče z Bohemky, kteří se pak logicky začli bránit a oplácet. K tomu pózičky s pravičkou vzhůru. A s tím brečením a dolejzáním je to taky dobrej fór, když vlajku Berserk zachránili lidi z kotle (říkejte jim pracovně klidně „levoty“) v Jablonci, Zlíně a Ostravě. Nebejt těhle lidí na těhle třech výjezdech, tak se tu dnes nemusíme dohadovat na překrejvání vlajek na vlastním stadionu. ;) Jinak škoda, že je jen video ze závěrečný pyroshow, ale zaplať pánbůh za něj. :)

    Odpovědět

  • koci píše:
    24.2.2015 v 15:15

    bohemak: ty skupiny co si napsal politiku netahaj ano ale je tam spousta jinych ze ale otom nema cenu vypisovat na bohemku chodim nekolik let a vim o cem pisu me treba politika je nekde ale ze tam kolikrat se delaj chorea z politickym zalozenim atd sam moc dobre vis ted uz sice min ale je to tak a nekteri lidi co maji simpatie ze sant pauli sou jineho nazoru a to vetcinou lidi z barovych povalecu atd

    Odpovědět

  • koci píše:
    24.2.2015 v 15:10

    xy : radci mlc a soupej nohama nebo to pod rict tem lidem osobne vis kde sou a nehraj machra na netu nebo to rekni me ten co chodi na schuze na radnici o bohemce jezdi na vsechny vyjezdy chodi na domaci zapasy atd ano i ja sem berserk a myslim ze mam vetci prehled jak ty co se kde deje tak radci se tu moc nevypisuj

    Odpovědět

  • bohemak píše:
    24.2.2015 v 15:02

    koci: většina lidí v kotli na politiku SERE! Kdy už to přijmete a pochopíte? Jak vy, tak ona druhá strana. Když se podívám na plot a na flagy skupin, tak nikdy jsem nezaznamenal, že by členi skupin co stojí za vlajkami U.R.E, GOG, Greenhorns, Vládci Vršovic, KGB, Calveras, Voznice, Lety, Chomutov, Piš piš klan a určitě i další jiní by na fotbale nějak prosazovali svoje politické názory a postoje. Jdou do kotle fandit svýmu klubu. Stejně jako desítky či stovky dalších fanoušků, co tam chodí buď sami či s nějakou no name partičkou užít si fotbal a atmosféru.

    Odpovědět

  • xy píše:
    24.2.2015 v 14:54

    a co dělá aktuální BY pro bohemku? celý zápas sedí na tribuně a pak jdou ti super „chuligáni“ (kteří ještě před rokem jezdily na koloběžce ve Stra a neměli o bohémce pojem) zapálit drsně pár bengálů, nebo po zápase „jít“ pro vlajky týmům jako jablonec vysočina atd….. a ted proti Jihlavě? hajlovačky, jude slavie a dokonce uprostřed kotle se záměrně vychcat? mohl bych pokračovat…

    Odpovědět

  • koci píše:
    24.2.2015 v 14:50

    bohemak: pise to ten bulldog co je by !! a ver ze pokud se tu bude porad propagovat politika na bohemce coz vetcina lidi v sektoru dela nebude to nikdy jednotny a ver ze ja vim co pisu chodim na bohemku dost dlouho a sposta lidi me zna velice dobre a urovnavat uz se to snazilo spousta lidi hald nekteri jedinci tahaj a budou tahat svoje levicove nazory na fotbal smutny‘!!!!

    Odpovědět

  • bohemak píše:
    24.2.2015 v 14:36

    Bulldog: Upřímně si nemyslím, že to píše bulldog, jen se za něj vydáváš, ale budiž… Je vidět, že zdejší diskuzi a zdejší stálé diskutéry neznáš a nečteš to. Drtivá většina příspěvků i z minulosti na tohle téma je právě PROTI politice na Bohemce, provokacím s ruznými transparenty, obouručkami, většina tu taky NESCHVALUJE St. Pauli apod., takže z toho tady nedělej nějaké doupě levoty či co… Chodí a píší sem většinou fans, kteří ví o čem píšou, chodí na Bohemku dlouhý roky, ví, jak to tady chodí atd. A pokud se v něčem neshodují, tak alespoň píšou jako lidi a snaží se celkem rozumně argumentovat. Ale hlavně mám pocit, že zde píší lidé, kterým jde o dobro klubu a dobrou prezentaci BOHEMIANS! A to by měl být cíl nás VŠECH! Jestli má ta partička 15-ti kluků víc v hlavě jak zbytek z 4500 fans co aktuálně chodí do Ďolíčku, no neznám vás přímo osobně, ale dost o tom pochybuji..:) Bohemka je malej klub, většina těch, kteří se zajímají víc do hloubky o strukturu fans a kotle, tak minimálně někoho zná, ten zná zas dalšího atd. Věř tomu, že přehled mám. A k tomu závěru, co jsi napsal asi není co dodat… Žádnej pravověrnej klokan by tohle nedokázal vypustit z pusy či napsat. Nikdy by mě nenapadlo změnit klub jen proto, že tam něco funguje líp jak u nás a je jedno jestli chuligánka, ultras, support, výjezdy, tituly apod… Vždycky bude můj klub na 1. místě, děj se co děj, a budu se snažit nějakým svým dílem přispět k tomu aby to tady fungovalo líp a podporovat ty lidi, kteří se snaží o to samé. Ale jak jsem psal, dost pochybuji, že to píše ten pravý bulldog. Pokud přece jen ano, jen to dokazuje jak ti dnešní mladí chuligáni nemají obecně smysl pro klubismus – viz. přestupy jednotlivců z SKS k PB ze Sparty, z SKS, ACS + Dukly do Bohemky, atd. atd. těch případů je snad v každém klubu několik. Je jedno za koho a za co bojuji, hlavně že bojuji. A to je smutný..

    Odpovědět

  • koci píše:
    24.2.2015 v 14:05

    bohemak osobne ja na tendle zapas vlajku nevesel a sam sem klukum pak rekl at ji sundaj a povesej druhou pulku a to normalne at je videt a co sem i slysel tak ten co ji vesel sel i za dotycnejma co tam mneli vlajky a prej se snima dohodnul?

    Odpovědět

  • koci píše:
    24.2.2015 v 13:58

    BoFor ja a vysmat rozhodne ne! radci mlc a soupej nohama stretu bilo rozhodne vic nez ty tady vypisujez nebudu se ti tady rozepusovat kolik fajtu bilo ty se prat za nas rozhodne nechodis tak soupej nohama nejlepsi sou lidi co o tom vedej prd a neco tady pisou radci mlc si k smichu a ja tu nikomu ani nevyhrozuju ani to nehodlam delat tak nechapu co sem pisez sracky! a co se tyce vlajek a politiky tak tu tam berserk hozhodne netaha a ani nazacal tahat a jak psal bulldog jednotny na bohemce bohuzel bejt nemuzem protoze nekteri jedinci tu politiku moc resej antifa to je nazor vetciny v sektoru me osobne je politika u zadku ale vseho mco skodi ze!!

    Odpovědět

  • BoFor píše:
    24.2.2015 v 13:27

    Bulldog: V jednom jsem s tebou za jedno – vlajky typu pauli a minsk a další zkurveniny mě taky serou……taky to ve mě vyvolává pocit provokace……

    Odpovědět

  • BoFor píše:
    24.2.2015 v 13:23

    Koci: Nenech se vysmát, kromě třech nebo čtyrech bitek za poslední x let žádný „střet“ nebyl, nebo jako proti budějovicím nebo mostu tomu říkáš místo fackování střet??? Ach jo……A jak už jsem psal, berserk byl kdysi na hools scéně pojem (i díky lidem ze senca, pardubic, dvora atd.) ale tyhla stará garda už na to sere a teď prostě pokud se enkláva nerozroste o mladý a schopný tak za chvíli tu svoji vlajku nemusíte ani věšet……A do kotle si klidně choťte, tím tady nemusíš ostatním normálům vyhrožovat :DDD

    Odpovědět

  • Bulldog píše:
    24.2.2015 v 13:22

    Tri věci. Existuje snad svoboda projevu . Druha resite hovna furt a furt dokola. Kdybych aspoň pulka z vás věděla jak to cely bylo. Misto toho aby jste si tady psali diskuzi a dohadovali se. Mel by se udělat sraz kde se obě strany domluvěj. Bohužel s druhou stranou to nejde. Politika bude VŽDYCKY vic jak fotbal a kvůli tomu tam dost lidi chodi. Mohl bych se tady do vás pustit se St.P nebo dalšíma politickýma vlajkama nebo trikamá. Nackove jak nás nazývají jsou tuponouni. Ale spominutim mame v hlavě vic jak zbytek bohemky :) chci jenom říct. My jsme nebyli ty co započali tuhle válku. To že zlomej nos klukovi kterej se s nama jen tahal z něj snad neděla pravičák a? Tak proc mu bukvi zlomyl nos. Proc me napadli při sledování fotbalu jenom kvůli značce. Sprominutim z tohodle je mi nablití. Ze pulka z vás ví úplnou pipi a keca do toho jakoby o tom něco věděli . S tou vlajkou to posrali. Ano pravda , ale ta vlajka něco znamena a je to symbol v naší scéně. Proto by mela byt vždycky vidět. Třetí na pusu si dávat pozor nebudu řekl jsem jen jak to je. Bohemka není jednotna a nikdy nebude a kvůli tomuhle jsem přestal chodit na fotbal. Raci bych chodil na Spartu nebo Slavii do normálního kotle mezi normální lidi kde furt dokola neresej tyhle sracky. Bohužel Můj obličej je jak poznávací znácka a toho se už nezbavim.

    Odpovědět

  • bohemak píše:
    24.2.2015 v 12:26

    Normál: naprostý souhlas. Ani jedna strana nemá tu sílu vyhnat tu druhou a přesto se o to obě pořád tak nějak snaží, ať už provokacemi, či nějakým konfliktem, který ve své podstatě nic nevyřeší, jen prohloubí ten problém. Je smutný vidět, že ani jedna strana si neuvědomuje, jak by se Bohemka jako tábor na všech úrovních zvedla, kdyby tyhle problémy tady nebyly… A i když si to třeba někteří jedinci z každé strany uvědomují, tak buď nemají dostatečnou autoritu, aby to celkově urovnali nebo už je ten problém v tak osobní rovině, že se přes to prostě někteří prostě nepřenesou. Abych končil optimisticky, tak přesto všechno vidím i v kotli snahu některých lidí, aby se na fotbale řešil fotbal, klub, Bohemka a všechno ostatní šlo stranou. Pokud tihle lidi vydrží, a budou si získávat větší a větší podporu, tak věřím, že zas bude na Bohemce dobře a tyhle žabomyší války ustanou. Asi to nebude otázka týdný, měsíců, ale jednou to tak prostě bude :)

    Odpovědět

  • Normál píše:
    24.2.2015 v 12:04

    Občas mi přijde, že místo konstruktivních řešení „touží“ některé skupiny vyhnat tu druhou apod. Přestaňte si oboustranně léčit mindráky. Opravte mě, pokud někdy došlo k otevřené diskuzi, tj. vyříkání si „co mi vadí“ a snaha nějak se OPRAVDU dohodnout na koncensu, ne jen tupě hlásat „to tady vždycky bylo“ a další sračky. Prostě zaměřit se čistě na klub. Jsme menší tradiční klub, o to těžší to máme oproti pražským S, tak se snažte to trochu semknout a zbytečně se nerozesírat.

    Odpovědět

  • bohemak píše:
    24.2.2015 v 12:04

    koci: Jak píše Rascal.fcbp… za brankou si klidně stůjte, berserk tam byl vždycky, ale flagu věště tam kde je volno, do normální výšky a pokud volno není, nebo by se nějaká překryla, tak předem zajděte za majitelem oné flagy a zkuste se normálně dohodnout. Ty menší flagy se opravdu dají dát do stran i dvě nad sebe, tam lidi nestojí a nikomu by nepřekáželi ve výhledu na fotbal.

    Odpovědět

  • Rascal.fcbp píše:
    24.2.2015 v 11:51

    Za brankou si klidně stůjte ale vlajku prosim věšte do normální výšky. Ne tak jak tomu bylo teď v prvním poločase, to muselo nasrat snad každýho. Jinak všichni na Jablonec, zopakovat minulej výjezd a přivést 3 body!!!

    Odpovědět

  • koci píše:
    24.2.2015 v 11:47

    BoFor:kydz nevis o stretech berserku neznamena jeste ze zadny nejsou vic hovno tak radci mlc !Je pravda ze v poslednich dobach je jich mim diky A.C.A.B a jak tu pise nick bohemak ano driv mnel berserk vetci jmeno ale to tak bejva ze nektery starsi jedinci uz maji rodiny atd a nastupuje mlada generace a ta chce cas a jak psal bulldog diky skurvene polityce co se na bohemce porad resi jsme brany na poli jako levicovej klub ale nikdo se za nas z tech lidi ne poli nepostavi ale to uz je nas boj z kterym do toho i berserk jde!! pokud nekomu lezime v zaludku muzete si to snama vzdy prijit vyrikat odted uz stojime vzdy za brankou!! BERSERK FOREWER

    Odpovědět

  • BoFor píše:
    24.2.2015 v 10:47

    bohemák : :DDD tak tak :DDD

    Odpovědět

  • bohemak píše:
    24.2.2015 v 10:38

    BoFor: Je to tak. Pole jde taky mimo mě, jen si vždy přečtu kde co proběhlo, kdo jak si vede apod., to že se tam ta nová vlna chuligánů přesunula je logický vyústění jak ty píšeš represí, kamer apod. Holt starý dobrý časy jsou nenávratně pryč… i když i teď se občas najdou záblesky a vždycky se těším například z návratu z Ostravy, až na náš vlak na Hranici přiletí pár flašek a naopak :D to je prostě klasika, i když už to taky není uplně to, co bývalo :)

    Odpovědět

  • tommy1905 píše:
    24.2.2015 v 10:37

    buldog – narážíš na mediálně známou sparťanskou ferovku 15 chuligánů na 4 normály po výletu do ostravy ? Ukořistěný batoh s osobními věcmi sralťané předali mladému berserku, od kterého jsme si jej následně vyzvedli. Opravdu nevím proč píšeš o ubrečeném přilézání.

    Odpovědět

  • BoFor píše:
    24.2.2015 v 10:22

    Bohemak: JJ, tak to právě je…….a ohledně dumlevých bitek na poli – máš pravdu, tenhle styl jde absolutně mimo mě….bohužel díky represím a kamerám už to asi ani nijak nejde……

    Odpovědět

  • bohemak píše:
    24.2.2015 v 10:19

    BoFor: Napsal jsem jen výčet toho, co jsem si přečetl, že proběhlo. Proč ne diskotékový fajty? Naopak mně se tenhle styl, kdy se potkaj dvě party, líbí víc, jak domluvený někde na poli. I když chápu, že pro bohemáky nebo třeba i slávisty to moc velká zábava asi není.. To že ACS maj snad na každých dveřích svýho člověka je prostě fakt, stačí napsat sms a během chvili ti mladý acs složí bandu…

    Odpovědět

  • BoFor píše:
    24.2.2015 v 10:15

    Bulldog : – To že my jsme za vás dostáváli přes hubu, bránili vás, když vás napadli nebo chtěli napadnou, to už tady nikdo nenapíše – za tuhle svoji větu si dej do tlamy…..chuligáne…..

    Odpovědět

  • BoFor píše:
    24.2.2015 v 10:13

    bohemak: No dobrá hradec, sparta, baník beru…..most, když přimhouřím obě oči a budějovice, teplice, to snad ne?? A diskotékový fajty?? Ne tohle prosím tě fakt ne…..

    Odpovědět

  • bohemak píše:
    24.2.2015 v 10:12

    Bulldog: Pokud jsi to opravdu ty, tak bys měl více vážit slova. Pokud si proti sobě svým arogantním chováním poštvete i ten zbytek na Bohemce, který vás bere neutrálně, jen si zbytečně zkomplikujete situaci. Ber to jako radu od staršího….

    Odpovědět

  • bohemak píše:
    24.2.2015 v 10:00

    BoFor: Je evidentní, že dřív měl Berserk mnohem větší zvuk, v tom máš naprostou pravdu, ale i dnes díky dřívější slávě z toho můžou někteří čerpat… pro chuligánskou scénu Bohemky jen škoda, že se to zatím moc nedařilo a nedaří. Jinak píšeš, že za poslední roky neměli žádný střety, já napočítal za poslední cca 4 roky 10 uskutečněných fightů (výhra s Hradcem, Teplicemi, Budějovicemi, Duklou, Mostem a Plzní a prohra se Spartou 2x, Žižkovem+PB a naposledy Baníkem), navíc tam byly nějaký na poslední chvíli překažený střety se Spartou, Hradcem atd, nemluvě o „diskotékových fightech“ s ACS, o kterých se mimo jednoho případu nepíše. Netvrdím, že to je nějaká pořádná listina, ale jen chci poukázat na to, že se mýlíš. Co se týče počtu střetů, tak víc bude mít jen Sparta, Baník, Brno a tyhle nejsilnější chuligánky v ČR, i když třeba o Opavě taky nebylo dlouho nic slyšet, i když to připisuju působení v 2. lize, poloze na mapě a asi jim toho taky dost ostatní tábory odřekly.. Ale třeba taková Slavia nemá za stejný časový období ani zdaleka tolik fightů. Pokud se ti naši chuloši vyvarují těch zbytečností a kterých se psalo níž, a budou se věnovat jen Bohemce a fightům, a na stadionu nebudou žádný spory, nebudu s tím mít problém a vždy si rád přečtu report o jejich třetím poločasu. Ty k fotbalu patří.

    Odpovědět

  • Bulldog píše:
    24.2.2015 v 9:45

    Karel. Už dávno ne :) O dýmovnici nic nevím. Pokud budou dva tábory vždycky bud konflikt. Druhá věc, doba se mění a už to není jako před 10-15 lety :)

    Odpovědět

  • karel píše:
    24.2.2015 v 9:41

    Tak jak napsal kolega , doba kdy byli klokani hrdí na hooligans Berserk je dávno pryč. Začli jste přibírat mladý bez jakéhokoliv respektu k ostatním klokanům a i tentokrát jste svým chováním ukázali že trpíte falešným pocitem že jste něco víc než ostatní fans. Překrývání vlajek, házení dýmovnic na záchod, už jednou jste zapálili ultrasákům choreo, takže nepochybuji že tentokrát jste to byli také vy. O to ostudnější je, že tentokrát na něm bylo logo našeho klubu. Vlajku si věšte kde chcete, na Bohemce má své místo, ale s respektem k ostatním. Přestaňte dělat dusno mezi fanoušky, protože v Ďolíčku jsme všichni na jedné lodi jménem Bohemians.

    Odpovědět

  • Bulldog píše:
    24.2.2015 v 9:34

    Brečíte tady nad flagou a řešíte politickej problém :D Je vidět, že levice bude vždycky zaujata a s náma bude větší domluva jak s nima. To že vlajka byla na tribuně, bylo jenom kvůli politickýmu problému, kdy čtvrtka kotle to řešila zbraněma. Ted se domluvilo, že vlajka bude v kotli. Všichni jste tam hrozný ubožáci, co jsou zaujatý a řešej hovna :) To že my jsme za vás dostáváli přes hubu, bránili vás, když vás napadli nebo chtěli napadnou, to už tady nikdo nenapíše :) Hlavně že my jsme ty hrozný. Těším se na den, až budete zase brečet jak vám sparta nebo slavie sebrali batužky s dokladama a vy přilezete zase za mladým berserkem :) Hlavně at o tom nikdo neví

    Odpovědět

  • BoFor píše:
    24.2.2015 v 9:10

    No nevím, jestli je vlajka berserku velký pojem, ale je fakt, že byla doba, kdy i díky mimopražským (kterých bylo dost) na hools scéně něco znamenala, ale ta doba je bohužel dávno pryč, tak nevím co píšeš o tom, že se někdo (mladí) neúčastní střetů – oni nějaké jsou ve vašem podání?? Já že o ničem takovém za poslední roky nevím – teda kromě fackování afáckejch dětí a pálení jejich nesmyslů…..no nic. A teď k ostatním, je pravda, že vlaječky typu LB HR, jamajka, ukrajina, slovensko apod jsou na plotě úplně k ničemu, at si ji přilepí ten dotyčnej na záda a určitě by měly uvolnit místo bohemáckejm vlajkám, ale bohužel v kotli je taková anarchie, že prostě musíme neustále řešit podobný hovna…..BoFor a ĎoFor

    Odpovědět

  • koci píše:
    24.2.2015 v 1:22

    Tak vam neco reknu neco k vlajce berserk a myslim ze k tomu jako clen mam co rict! nikdy zadnej berserk nezkoncil a nezkonci!! jen nekteri jedinci meli pruser za banik takze cinost na chvilku oficilne ukoncili a neucastni se stretu to znamena yb na vlajce neni ale yb nybrz berserk a ostani clenove dal jezdej jak na vyjezdy tak chodej na domaci zapasy pokud je neznate tak asi moc dlouho na bohemku nechodite vlajka vysela na tribune a z jekejch duvodu vam tady nebu vypisovat kdo vi vi kdo ne je mu po tom prd odted bude vyset vzdy v sektoru za branou at se to nekomu bude libit nebo ne!! nerikam ze se musej prevesovat jine zastavy bohemky ale myslim ze tato zastava at jiz stara nebo tato nova ma na fobalove scene velky pojem a nakonec vlajka bila povesena az na druhy polocas a ve vysce tak jako kazda jina

    Odpovědět

  • koci píše:
    24.2.2015 v 1:03

    fotky dobry

    Odpovědět

  • MA píše:
    24.2.2015 v 0:09

    Děkuji moc. JJ mám to v plánu na hlavní tribunu protoze tam je to nejlepší ale zase na to nemam ted foták a to bych potrřeboval trochu zoom. Ale časem neco pořídím a chci i go pročko takze bude to jen a jen lepší. Mám hodne napadů v hlavě. Ono už jenom i to že se ted učím upravit nejak ty videa a tak Klidně kdyby někdo chtel neco poradit beru vše. Díky MA

    Odpovědět

  • bohemak píše:
    23.2.2015 v 23:58

    MA: Děláš fakt dobrý fotky, některý jsou přímo výborný, líbí se mi, že se ti někdy podaří zachytit i něco navíc, video pyroshow taky super. Jenom taková rada či doporučení. Zkus na začátku zápasu, když vidíš, že bude choreo vyjít úplně nahoru na hlavní tribunu A4 a vyfotit choreo takhle ze shora. Myslím, že by se na tý fotce dalo vidět mnohem víc, jak takhle z hlavní plochy, i když i ty by v každé galerii měly být! Oceňuji lidi, kteří dělají pro ostatní fanoušky nějaký servis či službu a nemůžou se tak věnovat přímo fotbalu, který je určitě taky baví. Doufám, že ti elán vydrží a ať ti to fotí! :)

    Odpovědět

  • MA píše:
    23.2.2015 v 23:48

    Rád bych také něco málo napsal. :-) Chci poděkovat Sektoru a vůbec lidem kolem. Je fajn přijit do kotle a znát ty lidi. Dřív jsem chodil na Bohemku jenom fandit. Ted uz tomu fandění moc nedam, protože z toho mam tak 50% možná méně. Snažím se udělat pár fotek a nebo nejaké to video. Občas je to dost těžké kdyz lidi kolem Vás to nezajímá a hadají se atd. Rád bych Vás poprosil, občas je těžké projít celým kotlem a pořád to obchazet není ono :-) Stačí mě jenom pustit a ja projdu:-) Děkuji za pochopení a těším se na Vás v Gablonci :-) MA

    Odpovědět

  • 1905maniak píše:
    23.2.2015 v 23:35

    Berserk se zas ukázal no,šlo o jasnou provokaci a zastrašování jak je u nácků normální ovšem,to mě a nejen mě skazilo začátek utkání.Fotbal nic moc,choreo skvělí a to pyro……to mi chybělo,cítit vůni světlic a dýmovnic:-)

    Odpovědět

  • bohemak píše:
    23.2.2015 v 23:35

    klokan: Vůbec se vám nedivím, a respekt vám, upřímně nevím kdo všeho v gogu je, tak to beru obecně, že jste to vzali s chladnou hlavou a nevzešel z toho nějaký větší konflikt. To, co tu píšeš, aby každá skupina měla svoje místo, jsem tu navrhoval pár měsíců zpátky, kdy se věšely na plot podle mě zbytečný věci typu jamajka apod., ale to ať si vyřeší skupiny mezi sebou, já se do toho plést nebudu. Stejně tak nebudu mluvit za BY, jen napíšu svůj názor. Myslím si, že žádné prohlášení stejně nebude a navíc se tady kde kdo může vydávat za někoho z Berserku a napsat cokoliv, tak by se to stejně nedalo brát za bernou minci… Myslím si, že na hlavní flagu nedali z důvodu, že už tam byla velká Tornado Boys a že tam v prvních řadách byla ta posraná páska, který vypadala fakt hrozně a byl ten zákaz sedět v první řadě. Proto si stoupli někam do kotle a vlajku pověsili před sebe bez ohledu na ostatní, rozhodně si nemyslím, že tam bylo něco osobního vůči těm třem skupinám, takhle zbytečně by překryli i ostatní, kdyby na tom místě byly pověšený, ale to je jen můj názor.

    Odpovědět

  • klokan píše:
    23.2.2015 v 23:15

    Ta fotka nepatří ke gogu .

    Odpovědět

  • klokan píše:
    23.2.2015 v 23:13

    Jsem z Gogu a pověšení vlajky BERSERKU přes naší nám zkazilo začátek zapasu .Jen nám přišlo divné .Proč není na hlavní když tam celý podzim byla. Asi by bylo dobře aby každá vlajka mela svoje místo na domácí zápasí .Aby už nedocházelo k tem excesům .Byl bych rád. Když se k tomu někdo vyjádří z Be .

    Odpovědět

  • antispartan píše:
    23.2.2015 v 22:59

    XY: tak treba by se tam vešla ta malá flaga Desmentida. Oba víme, že LBHR není žádná skupina, spíše názorový proud některých skupin.. ;) Jestli skupina BY existuje nebo ne je mi fuk, viděl jsem co jsem viděl, nejake staronové tváře, jiné uplne nové, kdo se v tom má vyznat? :D Kdyz si ted tak vybavím například chuligany z PB, tak ti taky ukoncili cinnost, tak jak je možny ze nedavno meli fight v Polsku??? :) To, že povesili flagu tam kam povesili a jakym zpusobem byla chyba. To je jednoznačný. SMRT SPARTĚ!

    Odpovědět

  • Normál píše:
    23.2.2015 v 22:41

    Já myslím že skupina evidentně existuje, když věší vlajku jak doma tak venku. To že ukončili „mladí“ svojí činnost přeci nekončí činnost celé skupiny. Ostatně na vlajce je „B“ a nikoliv „BY“.
    Zajímavé že vlajku „skupiny“ LBHR jsem nikdy neviděl viset v sektoru při příležitosti venkovních utkání. Není to „LB“ jenom zámika k tomu, aby byl dáván najevo určitý ideologický postoj??? :))

    Odpovědět

  • XY píše:
    23.2.2015 v 21:58

    nějak nechápu proč se na stadionu věší vlajka skupiny která už pár dobrých měsíců neexistuje… antispartan: s zelenobílíma hadrama souhlasím, ale proč říkáš že LBHR zabírá místo? je to normální skupina s normální vlajkou, tak akorát pod stupínek kde by se jiná nevešla, nevím co tam vidíš za problém….

    Odpovědět

  • bohemak píše:
    23.2.2015 v 20:33

    K tý vlajce BY se asi nemá cenu víc vyjadřovat, všichni víme že to byla blbost to takhle řešit. Jinak musím pochválit tentokrát ultras, kteří odvedli dobrou práci. Jen mi přijde škoda, že to choreo asi uplně nevyznělo tak jak mělo, ale holt sklon kotle je takovej jakej je, navíc to lidi taky drží jak chtějí, někteří zvednou ruce uplně nad hlavu, jiní vůbec, pak je to choreo takový vlnitý. Ale zas chápu, že se nedá pořád všechno vytahovat na síť. To nic nemění na tom, že tohle byl dobrý nápad, vhodný a provedení kvalitní:)

    Odpovědět

  • antispartan píše:
    23.2.2015 v 20:21

    dred: většinou chodím tak hodinu před zápasem a právě si říkám, jak je možný že je víc jak půlka plotu zabrána a v kotli stojí 5 a půl lidí. Pochopim ty ultras flagy, když tam dělaj přípravu chorea a jsou v dole u hajzlu, tak je jasny ze si je pověsí, ale nechápu ty lidi teda co si ji pověsí a pak ji opustí a jdou ven chlastat… Ale jak říkáš, sto lidí, sto názorů:)

    Odpovědět

  • dred píše:
    23.2.2015 v 20:07

    antispartan: bylo to pro všechny, kdo nikdy nebyli na stadionu po otvíračce.. běžte se tam někdy kouknout, srdcaři tam vysvětlujou sekuritce (která je pokaždý jiná, stejně tupá… většinou, čest výjimkám) že pověsej flagu kvůli „boji“ o místo a jdou zas ven ..sekur je nechce pustit, chce trhat lístek, skenovat permici.. což je problém
    Ale respektuju názor ostatních, sto lidí, sto názorů.
    Aspoň že se shodnem na tý spartě- máš dobrej nick :)

    Odpovědět

  • antispartan píše:
    23.2.2015 v 19:28

    Dred: to bylo na mě? Jestli jo tak jsem o ty prestiznoati psal v obecny rovine a ze prekryt tyhle vlajky se kteryma nemam sebemenší problem byla blbost. Myslel je to tak ze pokud v nejakym taboru existuje velka flaga, ktera je uznavana a respektovana vsema a dobre reprezentuje klub tak by mela mit prednost i kdyby na staidon byla dopravena 10 minut po začátku. Tim netvrdim ze takova na bohemce je.

    Odpovědět

  • antispartan píše:
    23.2.2015 v 19:21

    plr: tak tak, jak rikaš, pres tyhle flagy se to veset nemelo. Jak pise sektor, bylo to zbytecny a pri troše vule se mohlo najit elegantnejsi reseni. Ale myslim ze uz se to opakovat nebude, koho by bavili ty škatulata pořád. .?

    Odpovědět

  • dred píše:
    23.2.2015 v 19:18

    Jasně, do třičtvrtě na pět seděj BY U pepíčka a pak jim všichni, kdo tam od tří stepujou aby urvali pěkný místo na flagu, udělaj prostor… to fakt dává smysl.. omg
    A že to není „známá firma“.. ? Kámo, spíš buď rád že je neznáš osobně… :D

    Odpovědět

  • plr píše:
    23.2.2015 v 18:59

    Tak dobře, když jedna hlavní vlajka tak to tak je… Ovšem YB byl na podzim na hlavní a hned jde přes zavedené Kangaroo Boys a GOG… navíc to tam nevěsila žádná „známá firma“ ale většině neznámí lidé… Příště to prostě poskládat lépe.

    Odpovědět

  • antispartan píše:
    23.2.2015 v 18:21

    Plr: uplne nesouhlasim. Jsou priklady nejen v zahraničí ale i u nas, kdy ma vetsi prestiznejsi flaga prednost pres ostanimi at je tam volno mebo ne. tim ale nechci tvrdit ze to je pripad dnesniho berserku. Prekryt zrovna tyhle vlajky je blbost. To co navrhuje bohemak je docela rouzmny ale myslim ze dnesla na bohemce nerealny. Az moc anarchie a vetsina neli kazda jede na sebe. Kdyz kouknu na plot ze sobotniho zapasu tak nechapu ty 2 hadry v pravo jedny velky pruhy a jeden kriz, zadny nazev skupiny, nic. Stejne jako LBHR pod stupinkem kal by se mohla dat nejaka malá flaga. Jen to zabira misto a pak vznikají problemy kam povesit bohemackou vlajku

    Odpovědět

  • plr píše:
    23.2.2015 v 18:01

    Fandění průměr, fotbal podprůměr. Vlajka Berserk nesmyslně dávaná přes ostatní především legendární Gang of Green nebyla vidět. Kdo není na fotbale poprvé ví že flaga se dává tam, kde je volno…

    Odpovědět

  • Normál píše:
    23.2.2015 v 17:54

    S domácím supportem ohraná písnička, nevyužitej potenciál díky pohodlnosti lidí. Na hřišti tragédie. Snad se kluci proberou a navážou na lepší výkony z podzimu.

    Odpovědět

  • homer píše:
    23.2.2015 v 17:45

    fotbal tragédie, support pocitově docela dobrý ale na tom video přimo z kotle to vypadá primo tragicky, zapojuje se tam tak kazdej pátej…. Do Jablonce jedu, minule jsem tam chyběl a co kdyby… :DD

    Odpovědět

  • bohemak píše:
    23.2.2015 v 17:35

    ta vlajka byla kravina, v minulosti byly lepší příležitosti co překrýt, co na plot nepatří v Ďolíčku, než flagy skupin které se věnují Bohemce, fotbalu a jsou vidět na většině výjezdů. Každopádně velký flagy by měly být uprostřed kotle, v rozumný výši, aby přes ně bylo vidět a ty malé můžou být klidně na plotě v rohu dvě nad sebou, tam stejně lidi nechodí a nikomu nebudou překážet ve výhledu – i když teda v sobotu nebylo na co koukat :) Gajič má našlápnuto na mého oblíbence!

    Odpovědět