Bohemians Praha 1905 – 1. FC Slovácko

  • 2.12.2014

Po dobrém výkonu v Plzni byla očekávání výsledku předehrávaného prvního jarního kola vesměs jasná – protrhnout sérii pěti zápasů bez výhry. Nikdo nepochyboval o tom, že zisk tří bodů je povinností.

Jelikož nás čekal poslední ligový zápas tohoto kalendářního roku, scházíme se tradičně s větším předstihem a ladíme náladu na zápas. Dneska bude potřeba hráče hnát za veledůležitými třemi body a navíc nás support musí hřát, protože zima je neúprosná. Na stadion vyrážíme s dostatečným předstihem a užíváme si krásu našeho svatostánku. Pevně věříme, že situace ohledně Ďolíčku dopadne dobře a že na něm proběhne ješte nespočet více či méně pohledných fotbalových utkání.

Na začátku zápasu vytaženo choreo ´Bohemka – Od té doby co tě znám, krásný pocit v srdci mám´. Opravdu výstižná fráze.

Na hřišti je od začátku živo. 8. minuta – po Kerbrově přetaženém centru vrací do vápna balon bek Kuncl a nehlídaný Došek z hranice malého vápna hlavičkuje míč do naší sítě. Hosté se bleskové dostávají do vedení, přesto přichází rychlá odpověď klokanů. V 10. minutě zakombinuje Moravec s Pauschekem na pravém křídle. Centr druhého jmenovaného najde hlavu Mosquery, jehož pokus se odráží zpět před branku kde už Jakub Rada nemá problém dostat míč do sítě. 1-1 ! Pro změnu za další dvě minuty zastavuje pronikajícího Moravce ve vápně hostující stoper Košút a to nedovoleně. K nařízené penaltě se staví Pepa Jindřišek, bohužel jeho pokus vytahuje hostující gólman Heča na tyč a velká možnost obrátit skóre v náš prospěch zůstává nevyužita. Vyrovnané utkání nabírá spád a provázejí ho emoce. Šanci hostujícího Trávníka zachraňuje Cseh na brankové čáře doslova zákrokem zády. Krátce před přestávkou přilévá olej do ohně spor Švengera a hostujícího kapitána Šimulikoského, kterého po závěrečném hvizdu první půle odměňuje hlavní tribuna pískáním a bučením. Takhle to má vypadat – opravdu nádherný pohled na vyhecovanou hlavní tribunu která jedná jako jeden muž. Škoda že podobné reakce hlavní tribuny patří převážně do časů minulých, každopádně od nás dostává velký palec nahoru.

Druhý poločas začal z naší strany celkem slibně, v 57. minutě hlavičkoval Cseh po sklepnutí Mosquery jen těsně nad. Bylo to však Slovácko, které udeřilo. Psala se 65.minuta a roh zakončil hlavičkou odrazem o tyč hostující Břečka. V dalších pěti minutách se dostal hned dvakrát k nebezpečné hlavičce Došek. Natěstí jeho pokus buď minul branku, nebo jej vytěsnil gólman Švenger. K němu si neodpustím malou obecnou poznámku. Ten chlap na čáře chytá fakt dobře, ale k čemu to je, když pořádně nevyběhne? Mnoho gólů v podzimní části jsme dostali po centrech. Neříkám že všem, ale některým gólům z takovýchto situací mohl zabránit a předejít tím, že by vyběhnul, zbořil všechno okolo sebe a chytil balon. Jinak k jednotlivcům – velká pochvala pro Zipa za důraz a nasazení !

Po zbytek utkání se snažili tvořit převážně zelenobílí, bohužel ke gólovému efektu tato snaha nevedla. Krchova hlavička po standartce mířila vedle, další akce končili zakončením střelami zdálky (Jindřišek), nebo „polozakončením“ (Nerad, Mikuš). Některá rozhodnutí rozhodčího Fraňka byla přinejmenším sporná, nicméně brečet nad výkonem sudího nemá cenu a jen nás staví do role ostatních nejmenovaných táborů. Šance na góly byly, bohužel zůstaly nevyužité.

Support byl ze začátku řekněme na standartní domácí úrovni, která by určitě mohla být mnohem lepší. Rychlé vyrovnání vlilo do davu povzbuzení, bohužel zima udělala své a vzhledem k dění na hřišti se často přecházelo k údernějším pokřikům. Na konci choreo symbolizující obrovskou šálu s nápisem ´Hoši děkujem´. Během zápasu několikrát pyro (stoboskopy, begály, dýmovnice). Celková návštěva 3565 se zdála odpovídající, tribuny mírně prořídlé oproti předchozí domácím zápasům.

Hosté dorazili v počtu okolo 70 ks. Support předvedli na svůj počet velmi dobrý (byli slyšet), připravili si i šifrované choreo proti svazu (aka fačru). Upřímně pokřik ´proč vás tak málo´ mi přišel z naší strany celkem úsměvný, obzvláště když nás bylo na Slovácku ve 2. kole (2.8.2014 – léto, lepší herní čas) ještě méně. Na rovinu – naše scéna už několik let upadá, přesto v lidech přežívá názor, že jsme pořád „nejlepší“.

Celkově dopadla podzimní část neslavně – do 10. kola byla vidina zisku alespoň 20 bodů po podzimu v myslích mnoha klokanů jasná. Bohužel realita po 16. kole je získaných 17 bodů, pouhé 2 body od sestupových příček. Zejména domácí bilanci je nutno vylepšit, z 8 domácích zápasů pouhé 2 výhry a 2 remízy z nás dělají nejhorší mužstvo na domácích hřištích. Navíc k zápasům s většinou týmů z dolní poloviny tabulky (Hradec, Budějovice, Liberec, Brno) zajíždíme na jejich hřiště. Nemá však cenu brečet nad rozlitým mlékem. Z toho lepšího hlediska nás ze 13. místa dělí od Teplic na 6. místě „pouhé“ 4 body. Čeká nás 14 kol, které nejspíš budou podobné jako těch 14 z minulé sezony. Doufáme, že kluci zaberou a dokážou opět předvádět pohledný fotbal, jakého jsme byli v některých zápasech svědky. Také doufáme, že se zlepší naše počty na venkovních zápasech. BOFOR, ĎOFOR!

Zanechte komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.

Počet komentářů: 28

  • Tomas jezek píše:
    9.2.2015 v 16:27

    Kolík: já si mylsím ,že nas v kotli je tolik,protože je tam o 100,- levnejsi vstupný.takže tam zpíva tak 1/3 z nás:) což je málo:)) na zápase se slováckem jsem osobně byl :) co se týče 1.poločasu, tak to bylo celkem fajn:) ale ten druhej byl na hovno v tom ,že s furt zpívalo jenom bohemka do toho:/což je celkem málo :) viz.homer sdilim nazor v těch skákačkách:) jak má slavia tu skakačku na,na,na,na,na,na,na slavie na tak bych zkusil změnit na místo slavie ,na : na bóóhemians:) co to zkusit?)

    Odpovědět

  • homer píše:
    7.12.2014 v 18:01

    Ustecak: Právě tohle se od nastupu kolika rapidne zlepšilo. Už se tolik lidi neprervavaj, jen by to hlavne doma chtělo větší zapojení od ostatních. Venku je aktivita supportu dobra, blby je to s počtem…

    Odpovědět

  • ústečak píše:
    7.12.2014 v 13:52

    Homer: ale jde taky oto aby všichni jely podle spíkra, když se podíváš tak tohle fbc,sks,plzeň jedou podle spíkra ….. Unas se lidi vykecavaj a řvou si co chtějí ….

    Odpovědět

  • homer píše:
    7.12.2014 v 12:57

    Oooo fanatismus kdyby jeli všichni jako borci na videu, tak by to byl neskutečnej rachot… Ale když si vzpomenu jak trvalo prosadit jdem na fotbal, gol klokan gol, tak jsem si nedělal iluze že to hned pojede na 100%. Na Bohemce mi ale nejvíc ze všeho chybí skákačka, když si takhle vybavím, tak ostatní kluby „Kdo neskáče, není spartaň ( nééé tak trapnota typu kdo neskáče není čech), Baník pičo FCB, SKS, Plzeň a Slovácko maj podobný skákačky na stejný melodie… Ale my ?? Hovno. Jak psal bohemak níže, tak alespoň ty ruce na efekt už se alespoň zvedají, dred píše o optickým efektu plnýho kotle, kdyby se vymyslela pořádná skákačka, melodická (ani není potřeba nějakej složitej text, spíš jde o tu melodii), tak bychom se jako Bohemáci opět posunuli nebo spíš dohnali ostatní český tábory který nám chtě nechtě utíkaj…

    Odpovědět

  • bohemak píše:
    7.12.2014 v 12:35

    Ještě ke Kolíkovi… Konečně se někomu podařilo „donutit“ lidi zvednout ruce při pokřiku Bohemians nejlepší v Praze! KONEČNĚ! Klidně po vzoru Starucha čekej klidně dýl, než to zvednou opravdu všichni (alespoň v tom aktivním středu).

    Odpovědět

  • bohemak píše:
    7.12.2014 v 12:23

    Kolík – hlavně se na to nevyser! Co vidím jako velké plus u tebe, tak konečně si začal používat megafon (oproti předchůdcům) a jsi rozhodně lépe slyšet. Lidi si na to zvykli a nikdo s tím nemá problém (nebo jsem alespoň tohle nezaznamenal v poslední době). To, že na Bohemce vždycky někdo bude na něco nového nadávat, je bohužel neoddiskutovatelnej fakt. Nový speaker – problém, Nový megafon – problém, Nový chorál – problém atd. atd. Tihle lidé, co se snaží ten náš kotel posouvat, zlepšovat, držet se určitých trendů, tak musí vydržet a překousnout prvotní nadávky, připomínky, kritiku apod. Takže všem, kteří tohle dělaj přeju pevný nervy a hlavně vydrž Prťka vydrž! :)

    Odpovědět

  • dred píše:
    6.12.2014 v 18:14

    Ooo fanatismus… musim říct, že se mi zezačátku ten chorál nelíbil … ale přišel jsem mu na chuť a zpívám ho, nicméně ano, je to u nás nejmíň roizšířenej chorál.. lidi si pomalu zvykaj na novinky, jsou líný a pohodlný, přiznávám že mi to taky trvalo a dost pomohlo „paokara exo“ video
    https://www.youtube.com/watch?v=vqo_rqMc8NA
    S lidma, co se v kotli flákaj toho asi moc neuděláme (bohužel- a taky mě to sere, ale jak to změnit? furt dokola vytvářet takový atmo, až se sami chytnou…), takže jejich ¨optický¨ působení v kotli aspoň znamená peníze do klubový kasy (což je smutný, je mi jasný, že si za to vyslechu něco nehezkýho ..ale budiž, btw. vyšší návštěvnost =větší šance pro klub ke smlouvě se sponzorem) ..a Kolíku, řikat si ¨co dělám kurva špatn쨅na to se vyser, každej z nás co sem chodíme ví, že máš na kotli tak obrovskej podíl, že kdybys jednoho dne nevylez nahoru, tak sme v prdeli.. respekt a dík za trpělivost s línejma xichtama!!

    Odpovědět

  • Ostkurve píše:
    5.12.2014 v 11:15

    Souhlas s Kolíkem i BoForem. Skvělej příklad ohledně kotle a jeho supportu byl pohár doma s Budějkama…v kotli mohlo být tak okolo těch 500 lidí, ale fandili všichni. V tom zápase byl kotel slyšet minimálně stejně jako při lize, kdy tam je skoro 2000k.

    Odpovědět

  • BoFor píše:
    5.12.2014 v 10:21

    to Kolík: Naprostý souhlas……..

    Odpovědět

  • Kolík píše:
    5.12.2014 v 9:10

    Bohužel je to tak, třeba ta Olomouc bylo velký zklamání co se týče počtu, nicméně byl rozdíl v tom, že jeli lidé, kteří fandit chtějí. Kolikrát jsem více spokojen se supportem venku než doma. Protože ven jezdí povětšinou lidé co fandit chtějí. Jinak jsem to nemyslel tak jako: Tak si tam stoupněte sami a zkuste si to!… Tak rozhodně ne, ale zeshora vidím každého člověka v kotli a každý jeho pohyb(nepohyb) pusou… To je potom žalostný pohled, a ano několikrát za zápas si řeknu: Do ****** co dělám špatně… Nicméně je to jen o tom chtít. Buď člověk chce nebo ne. Souhlasím s Boforem, že by kolikrát bylo lepší mít kotel o 500 až 1000 lidí kteří jednotně fandí, než optický něco o 2500 lidí. Ale je to na každém z nás. :)

    Odpovědět

  • BoFor píše:
    5.12.2014 v 8:53

    Musím ve většině souhlasit s kolíkem (já osobně oceňuju každýho kdo je schopnej si před kotel stoupnout, přesně jak píšeš, já bych na to neměl, ne z důvodu, že bych se bál nebo že bych byl nervozní, ale nerozdejchal bych to, že většina lidí prostě tu hubu neotevře a bohužel s tím nenaděláš nic). Ohledně počtů na výjezdech je to opravdu bída, pamatuji si z loňska, kdy se plánoval a všude zvěřejňoval výjezd do Holomouce a ve finále nás tam bylo kilo a na všech výjezdech co jsem byl bylo stále stejné složení lidí. Co se kotle týká, tak budu raději když bude do kotle chodit 500lidí a budou všichni jednotně skandovat než mít plnej kotel, kterej není ani slyšet………hlavně že bude opticky plnej že……:((((

    Odpovědět

  • Kolik píše:
    5.12.2014 v 8:33

    Cau vsem, neda mi to nereagovat tady na Dreda, jiste mas pravdu v tom, ze opticky to vypada celkem vzdy dobre. Bohuzel ta optika ten support nedela. Jsou zapasy kdy je nas support nadprumerny a taktez jsou zapasy, ktere stoji s prominutim za vyliz prdel. Nerikam, obcas hodim z repertoaru neco, co se aktualne nehodilo a hned je to o dost horsi. A uz narazim na dalsi tema a tim je repertoar. Ano hezky se koukalo na choraly.cz, kde je choralu 3 zadky, nicmeneco kolik je z toho pouzitelnych. Dalsi veci je chut lidi se ucit noveveci. Byly nejake zapasy, kdy se krasne chytali kluci z bohemky, bohuzel to bylo ze zacatku. Ted, kdybych to rozerval, tak si typnu, ze by rvala tak petina kotle. Co se tyce nechuti se ucit nove veci, stoji jiste za priklad Fanatismus. Za me dobry choral a dostal se do podvedomi lidi, ale neni to ono. Pral bych kazdemu z Vas si jednou stoupnout na stupinek pri nejakem choralu a presne byste videli ty ksichty ktery nefandi a neotevrou hubu ani na bohemka do toho. To, ze lide chodi do kotle diky levnejsimu vstupu vime, a vime to dlouho. Kolikrat se tu psalo, ze si tito lide maji sahnout do svedomi a rozmyslet si proc chodi do „kotle“. Nicmene pokudnebudou chtit, tak s tim stejne nikdo nic neudela i kdybych se „nahore“ rozctvrtil. Co se tyce vyjezdu skoda mluvit… Chapu, ze clovek nemuze byt na vsech, bohuzel ani ja nejsem vyjimkou i kdyz bych mel, a ano sere me to, ze jsem nemohl. Ale nase pocty jsou zalostne… jedine misto kam nas prijede tak akorat je pribram. Vzdyt jsme ty vole ani nezaplnili posledne kotel na Dukle!! Domu nas chodi cc 4000, Venku se vejdeme do stovky… to je proste zlo. A navic kdo jezdi na vyjezdy, jiste mi da za pravdu, ze jezdi jedni a ti samy lide.

    Odpovědět

  • dred píše:
    4.12.2014 v 21:23

    Zařvat si „proč vás tak málo“ už k tomu tak nějak patří, řvali bysme i kdyby jich bylo 200, jde o to to správně vyhecovat. Kluci hrozně vás chválim a obdivuju za práci tady ba webu vykonanou, ale berte to i trochu s nadhledem, myslim že se shodneme na tom, že prioritou č.1 je naše jednota, je nad politikou, orientací, nad vším ..vše pro BOHEMKU!!… S tim, že se v kotli dost lidí fláká, souhlasim- ale aspoň působěj opticky, pohled na prořídlej kotel je smutnej. KURVA JÁ UŽ SE TĚŠIM NA JAROOOO :) ..rozumíme si, ne?? :) Respekt všem zelenobílejm klokanům, jejichž permice typu B vykazuje 100% účast a jezděj i ven!

    Odpovědět

  • Dragan píše:
    4.12.2014 v 9:21

    Tak doma je problém právě s tím, že opravdu dost lidí chodí do kotle jen pro levnější vstupné. Pak se nemůžeme divit, že ten support je jak na houpačce. Výjezdy jsou katastrofa, tam jsme prostě zapadli do ligové šedivé průměrnosti. Ale na druhou stranu se nedivím, protože ta buzerace na zápasech venku už na cestě je již docela neúnosná. Konec podzimu naši hráči dokonale zvorali, takže na jaře tuhý boj o záchranu, bohužel téměř jako každý rok:-(

    Odpovědět

  • BoFor píše:
    4.12.2014 v 8:29

    Opět kvalitně napsaný report, díky chlapci. Také mě přišlo dost zcestné řvát Proč vás tak málo, když nás u nich nebylo ani padesát, holt do hlavy člověku nevidíš, jinak support v domácím kotli je opravdu v některých fázích propadák, jak tu bylo psáno, když je v kotli 1000 hlav a fandí jich sto tak je to prostě průser, bohužel…..už několik let nepůsobí náš kotel kompaktně a jednotně tedy fanaticky, nechápu většinu lidí, kteří si jdou pod hodiny jen stoupnout a čumět, fakt nechápu proč tam teda chodí (levnější vstupné??), ať se podívám kamkoli, tak i v „debilním“ rakousku, švýcarsku, maďarsku apod. ty sektory s ultras prostě jedou na jedné vlně, každý kdo tam je fandí, a to nemluvím o balkánu, polsku, německu a spol, to je úplně jiný level, ale proč??? Protože každej kdo tam do sektoru vleze tak prostě fandí od toho ty kotle jsou, fakt nechápu proč to nejde u nás, nebo spíš proč tam ty lidi lezou……………BoFor

    Odpovědět

  • Ostkurve píše:
    3.12.2014 v 17:37

    T. J.: tak třeba support je dost proměnlivej. Třeba se sešívkama paráda, s Libercem zase tragedie. Když si vezmeš, že je kolikrát doma v kotli okolo 1000 hlav (často i víc) a aktivně fandí okolo třetiny přítomných a ostatní si křiknou jenom „bohemka-dotoho“, jsou rezervy velké. Počty na výjezdech taky nejsou žádnej zázrak a oproti létům minulým klesají. Naopak třeba kvalita choreí stoupá.

    Odpovědět

  • Tomáš Ježek píše:
    3.12.2014 v 16:13

    Od jaké doby upadá úroveň našeho supportu??:)

    Odpovědět

  • lisment píše:
    3.12.2014 v 11:40

    Jde o to ze dost lidi pracuje a nema tolik času. Ja jsem vůbec rad ze občas stihnu dat fotky a videa. Není to jenom o tom přijit domů a hned to hodit na net. Trochu prace s tím je. Ješte ted dlužím videa Kolikovi z koncertu treba.
    jinak tady můžeš občas sledovat můj kanal snažím se tam davat jenom videa z Bohemky: https://www.youtube.com/channel/UC4hRZrCMU2yNUdsTOVGKnFw

    Odpovědět

  • Ředitel Zeměkoule píše:
    3.12.2014 v 1:32

    lisment: Díky za video. :) No řekni, ani to nebolelo. Jinak to, že to všichni dělaj zadarmo protože milujeme Bohemku, jsi napsal krásně. Jde mi právě o to, že když už si někdo s tím/jakýmkoliv choreem dá práci, tak někomu to zas tolik práce nedá, aby to zvěřejnil na webu, kterej se tou tematikou Bohemky a fandění zabejvá.
    Chápete. ;)

    klokyn: Nemyslim si, že by tu někdo žil v křivdě, chce to právě ten nadhled a být objektivní.

    Odpovědět

  • Normál píše:
    3.12.2014 v 0:04

    Ředitel: o tý tendenčnosti bych pomlčel. Gnwp náleky s klokanem jsou sakra tendenční. Některé skupiny (teď to beru obecně) mají potřebu na fotbale řešit a zviditelňovat své určité názory na věci mimo fotbal. Sektor řeší hru, výsledky, dění v a okolo klubu a support – proto se mi líbí. To co dělaj, se snažej dělat za účelem zlepšení projevu a reputace fans Bohemky jako takových (aspoň mně to tak přijde). Neřeší „jak udělat svět lepší“ (ok, možná jo, ale ne na stadionu).

    Odpovědět

  • klokyn píše:
    2.12.2014 v 23:50

    Se poseru :D jedna chybějící fotka a tady se z toho někteří muzou zbláznit a hledají za tím snad nějaký spiknutí :D Musí být hrozny žít celej život v křivdě, celej svět nám ubližuje… trochu hrdosti a nadhledu ne?

    Odpovědět

  • lisment píše:
    2.12.2014 v 23:15

    Musím dost nesouhlasit. Ředitel zeměkoule je asi dost chytrej. Nemam rad takovou kritiku kdyz jsou lidi co se staraji o web Sektor 1905, dělají nalepky ja se snažim tu a tam udělat nějaké fotky a videa a potom přijde nejakej koko… a bude tu brečet. Tak si chod na Supporters. jen něco malo jeste k tomu Všichni to dělame zadarmo protože milujeme Bohemku. Jdi si brečet jinam a jinak tady máš teda video toho chorea: http://youtu.be/prX7Es0U7LY
    Dávám ho na youtube jenom kvuli tobě
    BOFOR

    Odpovědět

  • klokanisko píše:
    2.12.2014 v 21:08

    K čemu je takovej web? Třeba proto, že ultras nebyli schopný dlouhodobě provozovat web vlastní (ultras1905.cz), nebo ještě ten uplně starej… Já sem na Sektor chodím rád, reporty oproti výše uvedenému webu mají úroveň a kvalitu a vždy si je rád přečtu, stejně jako samolepky (nápady a kvalitou provedení nad urovní ultras), nebo teď kulichy – super akce. To že tu není fotka nejakyho „chorea“ jedný z mnoha skupin na Bohemce? No a?? Se z toho hned někteří můžete posrat. Se asi taky budu na kluky ze Sektoru zlobit, že nejsem na žadný fotce a to jsem ten den měl narozky :D

    Odpovědět

  • Ředitel Zeměkoule píše:
    2.12.2014 v 20:48

    K čemu je tenhle bohemáckej zpravodaj, když účelově vynechává, co se v kotli děje? Není to poprvý, kdy cenzurou neprošlo choreo. Nakonec, aby Bohemák navštěvoval Supporters apod. weby…

    Odpovědět

  • bohemak píše:
    2.12.2014 v 18:21

    Dobrej report kluci, počet fotek dostačující ;)

    Odpovědět

  • kvaca píše:
    2.12.2014 v 18:06

    Protože bylo marný

    Odpovědět

  • XY píše:
    2.12.2014 v 16:58

    Proč tu není choreo co bylo kolem 60. minuty??

    Odpovědět