Společný vlakový výjezd do Mostu

  • 1.5.2013

Je před námi další z výjezdů. Tentokrát jedeme na sever Čech, konkrétně do Mostu.  Návštěvnost na stadionu Josefa Masopusta nebývá sice bůhví jaká (přibližně tisícovka diváků), ale na rozdíl od většiny klubů FNL zde funguje domácí kotel. Konečně tedy po delší době budeme mít proti sobě v hledišti soupeře a musíme se tedy činit, abychom našim klukům vytvořili pokud možno domácí prostředí.

Nenechte se nikdo odradit tím, co se stalo v neděli v Ďolíčku. Ani na jednom výjezdu v letošní sezoně problém nebyl a věříme, že nebude ani teď. Pojeďme společně vlakem do Mostu a vytvořme klukům bouřlivou kulisu. Nutně potřebujeme vyhrát a získat tři důležité body v cestě za postupem. Je na každém z nás, jak tomu svými hlasivkami pomůže. Doufáme, že se na hlaváku sejde velké množství opravdových FANOUŠKŮ Bohemky a budeme se po zápase radovat z výhry.

Jedeme všichni!

Soupeř

http://www.fkbm.cz/

Datum a čas utkání

Sobota 4.5. 2013, 16:30

Stadion

Fotbalový stadion Josefa Masopusta (kapacita 7500 míst)

ulice U Stadionu

Vstupné

Běžné vstupné 60,- Kč.

Ženy, senioři nad 60 let a mládež do 18 let: 35,- Kč

Děti do 140 cm: zdarma

(info ze stránek Baníku Most)

Doprava

Praha hl.n. – 13:29 (R 612 Bílina)

Most – 15:33

SRAZ: 13:00 na nádraží PRAHA hl.n.

Zanechte komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.

Počet komentářů: 35

  • Rastamaniak píše:
    11.5.2013 v 18:22

    aspon ze v Moste bylo krasne a nikdo se mezi sebou nepral…az teda na par zmlacenejch mostecaku :)

    Odpovědět

  • Benny píše:
    5.5.2013 v 10:59

    Furt dokola, jestli to byli nebo nebyli cizinci. Určitě to ale byli lidi, který s Bohemkou nemají nic společnýho, minimálně většina z nich. Nikdy jsem ty lidi neviděl ať už v kotli doma nebo na výjezdu a to už chodim pěknou řádku let. Prostě přišli na pozvání a vyprovokovali střet. Myslim že jim to moc nepomůže, spíš uškodí.

    Odpovědět

  • Bohemians!!!! píše:
    5.5.2013 v 10:47

    Jedinný kdo tu lže,jsi ty Oto.Fakt nevíš který bije,absolutně.Už nemá cenu se vyjadřovat

    Odpovědět

  • oto píše:
    5.5.2013 v 10:16

    Tukan
    revolucionář
    člen # 8870

    posláno: 29. duben 2013 12:05
    Bitka v sektoru pravice x levice, levota vyuzila sobotniho antifackyho turnaje love football hate rasicm a pozvala si lidi na nedelni fotbal – udajne ukrajinci z dynama kyjev, snad i belorusove a madari. Teleskopy, boxery a 2 noze na jejich strane

    Aneb mlady Berserk na foru hooligans.cz , nevim kolik me kdo piv, nicmene cizinec tam byl jeden, a zadne noze, ani teleskopy. A cela akce nemela s LFHR nic spolecneho.

    Odpovědět

  • Pako píše:
    5.5.2013 v 10:01

    BOHEMIANS: Boxery tam byli, ano. Cizinec tam byl jeden. Teleskopy a nože rozhodně ne. Že to vyčítáte ale zrovna vy, kteří jste před hospoudou na podzim útočili se střepama od sklenic mi přijde fakt směšný. :-)

    Odpovědět

  • Bohemians!!!! píše:
    5.5.2013 v 9:53

    Cizinec jenom jeden? :D ty jsis musel dát hodně piv kamaráde :D lež?jak myslíš,kdo se jim koukal do rukou,viděl….porážka to byla,ale jdi do boje po schodech nahoru,ti co jdou dolů to mají tisíckrát snadnější,eště s boxery a teleskopy,ale to je přeci lež :))

    Odpovědět

  • Oto píše:
    5.5.2013 v 9:34

    Byl to početně vyrovnanej sřet, a cizinec tam byl pouze jeden. Kluk ktery jezdi na bohemians dlouhy roky. ( fan Mtz ). Noze, teleskopy, madari, .. jsou lez. Kdo tam byl a mel moznost to videt tak urcite vi. Myslim si ze to neni zadna ostuda a asi bych priznal ( po chuligansku ) porazku a nevymyslel podobny koniny. Mlady Berserk me zacina pripominat tak nenavidenou Sigmu.

    Odpovědět

  • Bohemians!!!! píše:
    5.5.2013 v 8:49

    jak tady někdo může psát,že si to ty lidi vymýšlí??5 lidí skončilo s 10 stehama,to by asi udělali rukou,viď ;)) a tady druhá věc,že to nebyli cizinci?? https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/149231_10151392892979024_1077801157_n.jpg jeli navštívit tento turnájek,tak si příště zjistěte,jak to bylo,než se tady budete vyjadřovat :))

    Odpovědět

  • old-a píše:
    4.5.2013 v 23:39

    Právě jsem se vrátil z výjezdu, respektive z hospody ve které jsme potom zapíjeli ještě 3 body:) Výjezd super, fandění místama lepší místama horší, ale určitě nadprůměr. Fotbal strašidelnej. Co se mi fakt ale líbilo, že dneska v kotli absolutní klid, a to přesto že tam byla opět skupina mladých chuligánů, po očku jsem je pozoroval jestli nebudou v kotli něco hrotit, abych těm druhým nekřivdil a nic, uplnej klid. Bavili se tam s ostatníma fanouškama v dolní části kotle a žádný provokace. Rozdali si to akorát s místníma a tak by to mělo být:) Docela mi to připomnělo moje mladý léta, kdy nějaké šarvátky na stadionech nebo v bllzkém okolí byly docela pravidlem:)) Zástupce té druhé strany v tom „politickém“ sporu jsem tam neviděl snad nikoho, možná i to bylo důvodem klidu. Ale jak jsem psal, ze strany těch mladých ani jedna provokace. Kéž to vydrží a bude to na každém zápase vypadat jak dnes – v klidu. BoFor

    Odpovědět

  • Metoděj píše:
    4.5.2013 v 15:03

    Pro mě by bylo úpně nejlepší kdyby se skupiny domluvily tak, že každá si může dělat co chce, s tím, že bude vystupovat ZA SEBE a ne za celou Bohemku. Když nějaká skupina chce vystoupit proti rasismu, ať vystoupí s tím, že na vlajce se PODEPÍŠE za jakou skupinu to je. Když někdo začne vykřikovat „St. Pauli“ tak většina se nepřidá a pokřik zanikne. Když nějaká skupina chce nosit na fotbal hadry TS nebo Grassel, ať si je nosí ale zas ať je vidět odkaď vítr vane. Když někdo chce udělat samolepku GNLS nebo GNWP ať ji zas podepíše za danou skupinu. Je to jednoduchý.

    Mě osobně nejvíc vyhovoval zápas kdy chuligáni si šli sednou na kraj tribuny na sezení, roztáhli tam transparent berserk a pak i politický transparent vyjadřující se k procesu s chuligány v Bělorusku tuším. Když ta skupina bude jasně oddělena a bude sama za sebe, tak ať si dělá co chce. Třeba i hajluje.

    Odpovědět

  • Pako píše:
    4.5.2013 v 14:54

    Olda-a: Ty to vidíš z jedné strany. Ano. I já jsem proti tomu, aby kdokoliv napadal kohokoliv jenom kvůli tomu, že má na sobě hadry Thor Steinar jako třeba v Budějkách loňskou seznonu. V Hradci bylo záminkou napadení chuligánů pokřik St. Pauli což sám přiznává i Beran. Jestli je to důvod k bitce, no nevím…

    Problém je jinde. Že tu existují dvě skupiny lidí s opačnými názory na věc. Jedna je počenější a nemá zájem (na vyjímky) se prát – antirasistická a druhá méně početná co se prát umí a bojuje v různých mimozápasových konfliktech za Bohemku chuligáni. Teď ale jde o to, že ta druhá část se brání jakékoliv domluvě. Když na podzim ukradli transparent, který se jim nelíbil a skupina lidí přišla si to vyříkat, jednoduše je napadli. Zápas předtím tam někomu zlomili nos a zápas po tom zas po přestávce napadli v přesile 5 proti 1 kluka co má ani ne 70 kg. A tak se to od té doby opakovalo skoro každý zápas. Každý zápas něco. Zkrátka ty chuligáni nestojí o jakoukoliv domluvu, vyjasnění si co jo a co ne. Jediný jejich argument je síla. A hold v neděli se nestalo nic jiného než, že té skupině co se to teď nechtěla prát praskli nervy a ukázali kdo je tu početnější. A nějaké kecy o teleskopech, kudlách, Maďarech, Bělorusích a podobně jsou jen kecy, kterými si někdo ospravedlňuje zřejmě bohužel zatím dílčí porážku.

    Odpovědět

  • Sektor1905 píše:
    4.5.2013 v 11:13

    Pro všechny: Evidentně se diskuzím na téma „politika“ v současné době bohužel nevyhneme. Pořád mazat diskuze se nám také nechce. Prosíme tedy diskutéry o elementární slušnost a aby udrželi se v rovině normálního vyměňování názorů. Pokud se zde začnou objevovat komenty s výhružkami apod. (jako v předešlém článku) budeme je mazat. Teď odcházím na sraz na Hlavák, snad se nás sejde co nejvíc a obejde se to bez exesů v rámci našeho kotle.

    Odpovědět

  • beran píše:
    4.5.2013 v 11:03

    V Hradci podobný scénář, schovali jsme se před deštěm do toho podchodu a při skandování bohemka do toho, někdo (fakt nevím) začal skandovat st. pauli – a tím to začalo. Pro mě byl největším zklamáním Salzburg, super výjezd a pak to ….. A ty fašisty nebo nácky z W raději nebudu komentovat, to mě osobně už fakt uráží!!
    BOFOR

    Odpovědět

  • old-a píše:
    4.5.2013 v 10:34

    Jsem ze staší generece fans, 40 mi už bylo:) Taky cítím potřebu se vyjádřit k tý situace co teď na bohemce je. Bude to možná delší, ale musí to ven. Jsem prakticky na každém zápase takže vidím co se tam děje. Naše parta (stojíme většinou nahoře v kotli) tu situaci sledujeme a nemůžeme si pomoct, ale postupem času se přikláníme k těm mladým klukům z chuligánky. Aniž bych jednoho z nich znal, aniž bych s jedním z nich promluvil,tak mi začínají být sympatičtější jak ti druzí. Mně je opravdu jedno na jaké srazy a koncerty chodí, je to jejich osobní život, také určitě ostatní chodí na své oblíbené kapely/skupiny. My s kámošema jsme pořád věrný sestrám :) (už jen to, že je někdo má potřebu sledovat – viz. Pako, je k podivu, to mě vrací do dob před 89., kdy jsme byli sledovaný, když jsme si chtěli zajít na nějakej koncertík). Pamatuju si 3 nějaké šarvátky, co se stali přímo v sektoru – 1. v Hradci, u toho jsem přímo nebyl, nevím tedy kdo to vyprovokoval, stal jsem opodál), 2. v Budějovicích – polití pivem kluka z chuligánky od týpka se šálou St.Pauli, vše kvůli značce mikiny a následná šarvátka, to jsem viděl na vlastní oči, stál jsem pár metrů od toho. 3. ted v Ďolíčku – zmlácení kluka, který je na většině zápasů a dokonce jsem ho viděl na brigádě v Ďolíčku, kde makal a z toho vznikla ta větší šarvátka. To vše jsou pro nás starý bardy jasně viditelný akce, který nás přesvědčujou o tom, že ti rádoby hodní ultrasáci (nevím jak je nazvat, všem těm ultrasákům, kteří v tomhle nemají prsty se omlouvam) nejsou zas tak bez vinny. Pokud se chce bít mezi sebou, dělejte to mimo stadion, kazí to všem ostatním náladu a chuť fandit. Vyserte se na transparenty s politickým podtextem (at už je to nenáviď nebo miluj nácky, rasisty a já nevím koho). 99% všech normálních fanoušků Bohemky jsou ze zdravýho rozumu proti těmhle věcem (fašismus, nacismus, rasismus apod.), včetně mě. Nepotřebujeme to teda číst na transparentech, vlajkách apod. Nechci, aby můj oblíbený klub byl zneužíván lidmi, kteří vidí svůj smysl života v boji proti tomuhle všemu a aby to tahali na fotbal. Pokud to tam začnou tahat ti mladí, ozvu se i proti nim. Říkal jsem, že to bude dlouhý:) Držím palce těmhle stránkám, jsem rád, že existujou a rád si vždy přečtu report, souhlasím s tím co bylo v minulém článku – Serte všichni na politiku.

    Odpovědět

  • Pako píše:
    4.5.2013 v 9:07

    Tak jen tak na úvod. Já jsem nazval Walzbrychu za fašisty a ne nácky. Možná si zkusit najít rozdíl mezi fašismem a nacismem. Jen napovím, že i v roce 1939 kdy Německo zaútočilo na Polsko a začala tak 2. sv. válka tak fašisté měli své zastoupení v polské vládě. Ale ok. Nebudu svině a prostě je nazvu nacionalisty co nemaj rádi levici, což v Polsku nacionalismus je trochu něco jiného než u nás.

    Úplně nejvtipnější na tom všem je, jak furt mladí okolo Berserku tvdí, že nejsou náckové. To je úkázka toho jak se stydí za svůj názor a kryjí ho „apolitikou“. To jak tito lidé vystupují na fóru hoooligans.cz už bylo zmíněno. Další typický příklad je, že minimálně dva lidi od nich rádi chodí na srazy DSSS, koncert Ortelu atd.. No a aby náhodou někdo neměl pochyby o jejich ideologické aplotičnosti, jeden z nich při pálení vlajky „miluj Bohemku, nenáviď nácky“ se nechal nafotit se zdvyženou pravicí. Asi zdravil babičku na zastávce… Takže asi tak.

    Odpovědět

  • V-a píše:
    4.5.2013 v 8:29

    Nerad se v tý politický sračce rejpu, ale tyhle rozbroje začali mladí rádobychuligáni, který na venek tvrdí jak se snaží dostat politiku z Bohemky, ale když o tom „hrdě“ píšou na hooligans.cz, tak to sami nazývají bojem pracice (oni) versus levice (afa a spol). Pohádkám o několikanásobné přesile, nožích a teleskopech (z posledního zápasu) nevěří myslím ani ta většina mladejch co utekla, aniž by dostala jedinou ránu a nechala tam ostatní na pospas (ano pak už vznikla přesila, když většina uteče) ;) Serou mě tyhle rozbroje na Bohemce, na fotbal to nepatří, ale na druhou stranu mám své oči a sleduji to už nějakou dobu, tak na to mám jasnej názor, kdo s čím začal a kdo lže jen aby se obhájil.
    P.S.:Jinak co se týká Walzbrychu, tak nevim, kde kdo vzal, že to byli náckové.. to už je dost uhozený ;)
    A k dedukcím, jak je Bohemka braná za levicovou až od roku 2005, může vypustit z úst jenom někdo, kdo o tom vůbec nic neví, nebo v tý době na Bohemku ani nechodil ;) Vim co na nás kde řvávali už před rokem 200 :) Stačilo v tý době jezdit s Bohemkou po republice, ale to nás všude jezdilo tak 10-20 :D

    Odpovědět

  • Venca píše:
    4.5.2013 v 6:51

    Normál: tak s těma Polákama bych byl opatrnej ;)
    to by se dalo taky říct, jak můžeš Čechy obvinit z komunismu? a? 17% volebních preferencí v březnu 2013 ;)

    jinak souhlasim s tím, že na fotbal se chodí kvůli fotbalu. to ostatní (od politiky po zahrádkaření) si nechte jinam!

    Odpovědět

  • Normál píše:
    4.5.2013 v 0:06

    Pako: Já pamatuju flagu GW jeste daleko pred rokem 2000…oznaceni „nacek“ je dost zavadejici. Jak muzes Polaky obvinit z fasismu? Zamysli se…

    Odpovědět

  • Pako píše:
    3.5.2013 v 17:03

    Zas v té době, na kterou ty vzpomínáš jako na zlatou jakákoliv návštěva v Ďolíčku přes 2000 lidí byl obrovský úspěch. :-)

    Odpovědět

  • Bera píše:
    3.5.2013 v 16:14

    PAKO: jo jo klucíí z Valbřichu to byla jiná doba, to jsme si užívali – užívali – poláciííí, hradečácííí, pardubácíííí, pražácííí, já osobně chci bohemku která byla před pohřbem, nejlepší roky 97/03 – to mě nikdo nevymluví (jo jo starší ročníky namítnou že rok 83 :-D – z toho si pamatuju jen totalně zlitýho fotra :-DDD),
    ale po znovuzrození to stojí opravdu za hovno. A do mostu nejedu, nemám peníze na nový oblečení a nevím jestli značka umbro, adidas, puma, everleast a lonsdale není náhodou pravicová nebo levicová, tak pro svůj klid zůstanu s dětma doma.
    BOFOR

    Odpovědět

  • st píše:
    3.5.2013 v 15:55

    Žadny politicky transparent nemá být na Bohemce .Jde te si řešit politiku před stadion .

    Odpovědět

  • Pako píše:
    3.5.2013 v 12:06

    mob: A to řekl jako kdo, že „ten spálený transparent na ochozech nemá co dělat“? Vy! Ptali jste se na názor ostatních fans? Ptali jste se na názor klubu?

    Budeš se divit, ale mě také vadí když někdo má na fotbal triko s Che Guevarou nebo rudou hvězdou nebo áčkem v krožku nebo čímkoliv podobným… To je vyjadření politického názoru. Odmítnutí rasismu je základním principem slušnosti a kromě fašismu se na něm dohodnou všichni napříš politickým spektrem – levičáci, odeesáci, topky, zelení, piráti… Všichni. Antirasismus nemá s levicí nic společného.

    Jsem rád, že o historii Bohemky přednášíš zrovna ty. Většina z těch mladých pak se nasáčkovala na Bohemku až v Edenu. Zatímco lidé s ČSAF chodívali na Bohemku už někdy v letech okolo 2000 dávno před tím než zanikla a znovu vznikla. Jo ano. V té době na Bohemku jezdily i fašouni s „družby“ z Katowic nebo odkaď. Ano.

    Odpovědět

  • strejda píše:
    3.5.2013 v 11:14

    Nackove, fasouni, nackove, fasouni… Koukam ze podle nekterych z vas kazdy kdo nema tricko s tim vrachem Che Guevarou, kdo nenosi salu nejakeho St. Pauli, protoze ten klub je mu totalne ukradenej, kdo ma kratce oholene vlasy (a ne nejake dredy, barvene vlasy jak nejaky kohout, nebo jine sracky na hlave), nema piercing, nehuli travu, nesmrdi alkoholem atd. je bud fasoun nebo nacek… Blbeckove! Nechci aby Bohemka byla spojovana s antifou, nechci taky aby byla spojovana s hajlovanim… Bezte si s vasi politikou do prdele!!!

    Odpovědět

  • mob píše:
    3.5.2013 v 10:54

    ultranormahl: strč si tenhle svůj názor někam, a svoje osobní konflikty si řeš mimo bohemians. Ten spálený transparent na ochozech nemá co dělat. Byl politickej? Byl..smůla no ;) a co se „legendárního antirasistickýho klubu“ týká. Ty nesleduješ to dění moc dlouho viď? tahle „legenda/mýtus“ se vytvořil až když byla bohemka in..

    Odpovědět

  • oliva píše:
    3.5.2013 v 10:52

    Šmarjá, cizinci, zbraně, antifa, vraťte se zpátky na zem, nejvíc fám vytváří vždycky ten co nejmíň ví (případně lže ten, kdo potřebuje nějak přelakovat vlastní selhání). Žádná levice a pravice, jen se po letech tolerantního a pestrýho klidu zjevila na Bohemce banda blbů, která dělá dusno, buď napadá ostatní fanoušky, nebo hází světlice na vlastního brankáře. Teď projednou narazili ne kvůli zbraním, přesile nebo cizincům, ale kvůli tomu, že si zvykli fackovat ostatní a nepočítat že se někdo postaví (a paradoxní borec na konec – ojedinělej zúčastněnej cizinec z Partizanu Minsk si zvyk na Bohemku jezdit právě na pozvání starších přátel mladých troublemakerů). Takže teď je to tak nějak na plichtu, každej ví že se dospělo do vcelku zlomovýho momentu a jako jediný rozumný řešení – pro každého jednoho i celou Bohemku – je neeskalovat, ale ubrat plyn a vrátit se ke stavu, kterej jsme drželi leta. Chladný hlavy, hluboký nádechy… a případně ostrej zrak ať je jasný kdo co hrotí…

    Odpovědět

  • tommy1905 píše:
    3.5.2013 v 9:01

    ULTRANORMAHL: Náckové se začli na bohemce roztahovat a snaží si tam vydobít nějákou pozici . Z toho pohledu tleskám, že byli vyhnáni z kotle. Co ale odsuzuji je to, že tahle bitka byla předem očekávaná a místo toho aby jste se domluvili na jiné místo, jste se pobili přímo v hledišti.vzali jste si sebou cizince, kteří neváhali použít zbraně, protože oni už odvetu nepocítí. Ale my ano a obávám se toho , co bude následovat.

    Odpovědět

  • Normál píše:
    2.5.2013 v 21:11

    Pochopitelně, každá strana má dvě mince…ale aby nějácí ideologisti bůhví odkud mlátili opravdové fanoušky Bohemky je trochu moc !

    ULTRANORMAHL: upřímně, alibismus je nepřiznat si, že antifašismus řeší politiku…a řešení politiky patří jinam než na fotbalové ochozy.

    Odpovědět

  • Pako píše:
    2.5.2013 v 20:22

    Vittek, Klokanisko: Jenže vy vidíte jen to co se stalo naposledy v Ďolíčku. Celá tahle „kauza“ se táhne minimálně od podzimu, kdy jeden kluk vzal na Bohemku transparent „miluj Bohemku, nenáviď nácky“. Ta parta v Thor Steinar tu vlajku sebrala a po tom co skupinka ultra se jim to chtěla vymluvit, napadli je poměrně ostrým způsobem. Další zápas pak napadli i toho kluka v přestávce ze zadu a obecně od té doby napadají kohokoliv kdo se jim nelíbí. Naposledy před 14 dny dalšího ultras.

    Minulou neděli měli tito „apolitici“ smůlu, že ve městě díky různým akcím bylo mnoho lidí, který se šli na Bohemku kouknout jako na legendární antirasistický klub. Tito lidé si nenechají určovat co smí na sobě mít a co ne a když se je snažili tito lidé napadnout tak je vyhnali z kotle. Nic víc, nic míň.

    Odpovědět

  • Mára píše:
    2.5.2013 v 18:48

    Chlapi, jak to vidíte s cestou zpět? Koukám, že nejbližší vlak jede až někdy ve 20:22. Takže asi dáme ve městě pár vítězných piv, co? :)

    Odpovědět

  • 1909 píše:
    2.5.2013 v 11:31

    Těšíme se v Mostě na vás. Atmosféra bude každopádně lepší, než na některých ligových stadionech, snad to pomůže i fotbalu a vy nám to pustíte :-)

    Odpovědět

  • klokanisko píše:
    1.5.2013 v 22:28

    Nepatřím ani do jedné z nesvářených stran. jsem normální už starší fanoušek co chodí do kotle. To hlavní, co mi na týhle věci vadí, že člověk teď musí v kotli koukat kolem sebe, aby jednu nedostal. Hlavní problém vidím v netoleranci, co je komu do značky oblečení ? Já bych si ani nevšimnul, jakou značku nosí ten či onen, je mi to jedno, stojí v kotli bohemky, fandí nebo se za ni pere – ok, budu mu držet palce. Co si nosí, je jen jeho vizitka. Jsem proti fašismu, už z normálního rozumu, ale určitě v tom vidím víc než že si mladej kluk oblečne hadry nějaký značky. Nikoho jsem v kotli hajlovat neviděl a jak psal někdo podemnou, ani hákáče na vlajkách nejsou. Nevidím moc rozdílů mezi těma skupinama, jedna se chce poprat z důvodu, že se jim nelíbí značka oblečení a názory těch druhých a naopak. Nakonec to odsereme my ostatní, který se o tohle nezajímají a je jim to jedno. Trošku víc tolerance kluci. Bohemka do toho a do mostu jedu vlakem!

    Odpovědět

  • Vittek píše:
    1.5.2013 v 21:45

    No já na bohemku chodím na fotbal. Kdybych chtěl řešit fašisti jdu na náměstí, do parku, či poslanecké sněmovny, kde budu šířit své politické přesvědčení. Na bohemce sem nikdy neviděl nikoho hajlovat, věšet hákové kříže, ani pobíjet židy. Možná to ti lidé dělají MIMO BOHEMKU, ale budu to řešit MIMO BOHEMKU, protože jsou to věci MIMO BOHEMKU. Tedy dokuď ten člověk na stadiónu stojí, fandí a nijak mi necpe své názorové přesvědčení, tak ať si je fašoun, komouš nebo třeba Jedi. (k tomuto THOR STEINARU – ano nosí ho hlavně pravicově zaměření jedinci, ale soudit jen podle značky oblečení mi připadá fakt ubohý)

    Odpovědět

  • ULTRANORMAHL píše:
    1.5.2013 v 20:32

    Jasně, že jedeme do Mostu podpořit naši Bohemku. A jasně, že se nenecháme odradit tím, co se stalo v neděli v Ďolíčku. Nestalo se tam totiž nic divného, ani špatného. Tomuhle webu hodně fandím, protože je to nejlepší bohemáckej web, ale stejně teď musím napsat svůj názor na nedělní události a pokud jej smažete, je to vaše právo, protože je to váš web. Ale to co napíšu NENÍ ŽÁDNÁ POLITIKA. My totiž řešíme fašisty na Bohemce a to není politika. To není levice proti pravici. Fašismus totiž není politickej názor, ale zločin. Proti fašismu se musí postavit každej slušnej člověk a ne před ním alibisticky utíkat s tím, že nechce řešit politiku. Já sám nejsem levičák, ale příslušník toho, co by se dříve nazvalo buržoazie a co se týče politiky, tak jsem konzervativec. Nejsem ani příslušník menšiny, ani cizinec, ani barevnej, ani gay. Jsem úplně normální a právě proto jsem antifašista. Zásadně nesouhlasím s tím, že se u nás aktivní (nebo militantní) antifašisté označují za extremisty. Nechci nikomu vnucovat svůj pohled na svět, ale zamyslete se všichni bohemáci nad tím, jestli chcete těch několik fašistů, kteří na Bohemku chodí tolerovat, či před tímto problémem strkat hlavu do písku. Pro ty, kteří neví, jak je poznat: jsou to ti, co nosí oblečení značky THOR STEINAR. To je oblečení, kterým jeho nositel dává najevo, že je fašista a rasista, přičemž za to nemůže být trestně stíhán, jako kdyby nosil hákový kříž. Ti bohemáci, kterým vadí fašisté a nechtějí to s nimi osobně řešit, by si měli rozmyslet, jestli aktivním antifašistům poskytnou alespoň morální podporu, nebo jejich úsilí budou označovat za politické sračky, či politické blití. Nikdo z nás nechce, aby konflikty v kotli rozplakaly naše malé děti, ale uvědomte si, že to byli právě mladí fašisté (staří se již z obav o zdraví a uvěznění do ničeho nezapojují), kteří začali útočit na naše ultras. Pokud dostaneme fašisty mimo Bohemku, nebudou už konflikty mezi námi. A ti, kteří chtějí mít pouze pohodu bez toho, že by museli přiložit ruku k dílu, nebo se alespoň nad věcí zamyslet a postavit se k ní čelem, ať se jasně rozhodnou, jestli je pro ně řešením klid v kotli, kde vedle nás budou stát fašisté. Miluju Bohemku, ale tolerance fašistů je pro mne zásadní morální problém, který stojí i nad fotbalem. V každém případě se vidíme v Mostě. AŤ ŽIJE BOHEMKA!

    Odpovědět

  • Rastamaniak píše:
    1.5.2013 v 12:36

    jedeme všichni!

    Odpovědět

  • Sektor1905 píše:
    1.5.2013 v 12:25

    Skupinovka zpáteční vyjde na cca 200 kč na osobu. Zpátky to jede hned po zápase v 18:22, pokud by se tento spoj z nějakého důvodu nestihl, jedou pak ještě dva, takže žádný problém :)

    Odpovědět