Bohemians Praha 1905 – FK Hradec Králové

  • 1.9.2014

Sobotní slunečné odpoledne bylo již od začátku jako stvořené pro fotbal. I přes to, že drtivou většinu z nás stále sužovala páteční kocovina i v pozdních odpoledních hodinách, dvě tři pivka bolehlav zahnala a mohli jsme jít v klidu vychutnávat atmosféru našeho svatostánku.

Na stadion se dostáváme až těsně před výkopem, kde na nás čeká naplněný kotel. Krásný pohled, je vidět, že končí prázdniny :-). Zápas začíná a vytahuje se první choreo, věnované zelenobílé výpravě k protinožcům. I my se přidáváme s přáním zdárné cesty!

Hned v úvodu zápasu, konkrétně ve čtvrté minutě, je po rohu domácích odpískána penalta! K ní se již tradičně staví vršovický Gattuso – Pepa Jindřišek a také, již tradičně, bez problémů proměňuje. Půlka z nás v tu chvíli nechápe, že i Bohemka může kopat penalty a druhá půlka se zase diví faktu, že Bohemka vede již ve čtvrté minutě… Tak či tak, v kotli zavládla euforie, odpálila se malá zelená dýmovnička a jede se hned od začátku na plné obrátky. Hradečtí fotbalisté se však obdrženým gólem nenechali psychicky složit a v první půli na hřišti jasně dominují. V 32. minutě se jejich aktivní hra vyplatila a sudí byl po ruce ve vápně nucen odpískat penaltu i na druhé straně. Ani hradecký Dvořák si nepřipustil žádné potíže a srovnává výsledek na 1:1. Chvíli poté vytahují i hradečtí fans své choreo, které se ale nepodařilo ideálně roztáhnout. Co si budeme namlouvat, sektor hostí v Ďolíčku neposkytuje moc extra prostoru pro výraznější prezentaci. Celý zápas však Votroci fandí velmi aktivně a celkově nezanechali špatný dojem.

Na konci prvního poločasu nás ještě lehce vyděsila tabule umístěná naproti kotli, kde se na vteřinku po akci hradeckých objevil stav 1:2. Nevíme jestli zbrklost obsluhy nebo špatný žert, ale v tu chvíli jsme málem omdlévali…

Další choreo na začátku druhé půle opět po čase shodilo předchozí práci ultras, kdy je vytaženo dílo, které s fotbalem jako takovým má pramálo společného. Bohužel opět několik lidí prezentuje kotel Bohemky způsobem, se kterým se ostatní neztotožňují. Už je na čase, aby si opravdu všichni uvědomili, že i práce jednotlivců, popř. menších skupinek, tvoří celkový obrázek o celé naší scéně. Na fejsbůčky, blogíčky, nebo třeba klidně k sobě na záchod si věšte co chcete, ale reprezentovat takovýmto způsobem 1500 hlav v kotli… No, ve všem se asi neshodneme…

Herně se však Bohemka zvedla a v druhé půli vidíme zcela jiný obrázek. Fotbal je vyrovnaný, domácí mají o něco více ze hry, dokonce byla nastřelena tyč hradecké branky a neuznán gól pro (pochybný) ofsajd. K žádnému gólu však snažení na obou stranách nevedlo, a tak utkání skončilo spravedlivou remízou. Jen škoda že jsme neviděli žádný gól ze hry, natož proti soupeři jako je Hradec, kde by měly být povinné tři body.

Celkem si do Ďolíčku našlo cestu 4686 diváků, kteří přispěli k slušné atmosféře. Oba tábory aktivně povzbuzovali své týmy a i hradečtí si v průběhu druhé půle připravili ještě jedno choreo. Na konci utkání byla odpálena nějaká ta pyrotechnika, možná zbytečně ještě před konečným hvizdem.

Poprvé v této sezóně jsme tedy dokázali bodovat i doma, no a příští víkend nás v sobotu čeká pohárové utkání s Českými Budějovicemi, takže ani během repre pauzy nepřijdeme o klubový fotbal.

Za týden tedy všichni do Ďolíčku na další utkání o postup! (Nějak se do těch evropských pohárů přece musíme dostat… :-))

Zanechte komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.

Počet komentářů: 38

  • Venca píše:
    5.9.2014 v 22:04

    klokan – vážím si toho, že svou pravdu nikomu nenutíš, já to taky nedělám, a proto nechápu, proč to mají za potřebí naši ultras :( ano, politika na tribunách je, protože tribuny tvoří lidi s politickými názory, ale to neznamená, že ji musíme dávat všem na odiv, ať už je jakákoliv.

    Odpovědět

  • klokan píše:
    5.9.2014 v 21:37

    Venca – mrzi me jestli na tebe me prispevky pusobi jako bych byl zahledeny sam do sebe, urcite to nemel byt zamer. Svou pravdu zde nikomu nenutim, jen jsem napsal svuj nazor na uvedene choreo a rozepsal se proc podle me dava smysl..Myslim ze od toho diskuze je a prave k tomu by mela slouzit..
    Svuj postoj obhajovat nemusim, na tribunach ( rekl bych ze celosvetove ) je politiky opravdu hodne a to je realita..

    Odpovědět

  • bohemak píše:
    5.9.2014 v 19:41

    Venca: AMEN!

    Odpovědět

  • Venca píše:
    5.9.2014 v 16:32

    Klokan: ať už se ti to líbí nebo ne, postoj k homosexualitě, politice, právům zvířat, mezinárodním událostem atd. je OSOBNÍ záležitost každého člověka. názory lidí na stadionu se na to různí, ale jedno je spojuje a to je KLUB. proto by se jakékoliv vyjádření kotle (který reprezentuje všechny fanoušky) mělo týkat pouze KLUBU. ostatní tam nepatří, i kdyby to podle tebe byla sebebohulibější záležitost – protože někdo jiný na to může jiný názor. evidentně jsi trochu zahleděný sám do sebe, a proto nejsi ochotný přiznat, že tvoje pravda nemusí být pravdou pro někoho jiného.
    a s tím, že se jiné tábory bez ostychu prezentují i nefotbalovými tématy na mě nechoď. to je jen výmluva, abys obhájil svůj postoj.
    p.s. proti LGBT komunitě vůbec nic nemám, stejně tak jako nemám potřebu tento svůj názor ventilovat zrovna na fotbale.

    Odpovědět

  • BFC píše:
    5.9.2014 v 13:55

    klokan: Za me je pristup jednoznacnej – kdo pravidelne podporuje klub, jak doma tak venku, a pristupuje aktivne k fandeni a podpore, ma mit respekt a je uplne jedno co si dela ve svym volnym case, jaky ma nazory na mimofotbalovy deni ci politiku. Z urcityho pohledu te chapu, ja mam taky plno nazoru, ale proste kdyz jsem na fotbale, tak to neventiluju, to je cely.

    Odpovědět

  • Klokan píše:
    5.9.2014 v 12:32

    BFC – libi se me tvuj slovnik, kde jakej vandrak..
    Presne jak rikas, fotbalovy fans jsou subkultura, ale tam jsou kotle doprava tak rozhodne otevrena vsem neni .. Tech prikladu tu bylo uvedeno vic, nema asi smysl se zase rozepisovat..

    Vis , neustale se vymlouvat na media..Jak jsem uz psal, spousta lidi ma sve vlastni zazitky, a ani nemusi otevrit noviny..

    Nevim jak rozeznat vandraka, a kvalitu, ja jsem jen rad ze na Bohemku muze kazdy. Do tohoto otevreneho konceptu me choreo zapada.. ( a znovu, nemyslim ze antihomofibni postoj je nutne politicka vec a tim spis do leva )..

    A kdyz ctes nezaujate diskuze na ruznych webech, tak zjistis ze nase ultras produkce ma respekt..

    Odpovědět

  • BFC píše:
    5.9.2014 v 11:59

    To se ta diskuze tady zase pěkně stocila. :DD Choreo jako reakce na choreo nekoho jinyho, jeste ohledne mimofotbalovyho deni…prijde mi to nesmyslny. Kdo má potrebu resit ostatni, je nejvetsi chudak.
    klokan: A co s tim? Vetsina lidi zere info ze zaprodanejch medii, ktery fanousky stejne hazej do jednoho pytle. Fotbalovy fans jsou subkultura, ke ktery si clovek najde cestu, kdyz chce. Tahani kdejakejch vandraku jen za ucelem vetsiho poctu divaku neni cesta, lidi preci musi mit ke klubu nejakej vztah. Kdyz se vic nez pulka naseho kotle zajima misto o support o to, jestli maj co pit, nebo kdo si dal super fotecku na socialni sit, tak tu uroven muze zvednout pouze kvalita, ne kvantita.

    Odpovědět

  • klokan píše:
    5.9.2014 v 10:55

    Bofor – ta posledni veta byla uvedena v urcitem kontextu..
    Do roku 2003 jsem zil v Brne, pral bych ti nekdy videt nocni rozjezdy kde JKG mlatilo prakticky kazdeho kdo jim prisel pod ruku.. ( a opravdu ne jen punks nebo anarchisty )..
    Nedovedes si predstavit co to udelalo s urovni navstev zapasu..
    Spousta mych kamaradu co treba i fotbal hralo, nesnaselo zbrojovku..

    Pokud zije absolutni vetsina lidi v ( ne zcela nespravnem dojmu ) ze na tribunach je mrak agresivnich nacku .. tak to na navstevnosti neprida..

    Pokud se nejaky kotel naopak projevuje opacne, tak to muze spoustu fans pritahnout..

    Odpovědět

  • BoFor píše:
    4.9.2014 v 18:45

    Klokan: Přesně ta tvoje poslední věta mluví za vše, neee že to ocení lidi na tribunách ale mimo ně….o to víc to je smutný….

    Odpovědět

  • klokan píše:
    4.9.2014 v 15:19

    Bofor – ten banner ( Kosovo je Srbsko ) jsem uvadel jako priklad toho ze politika na tribunach je, tech prikladu je tusim vic a nema smysl je tu vypisovat.. A ja se opet ptam, proc nereagovat na homofobni projev a ukazat ze na tribunach nejsou jen lide kterym vadi kazdy kdo je trochu odlisny , asi se budeme neustale opakovat, ja osobne jsem choreo privital, chapu ze nekdy muze mit jinny nazor..ostatne antihomofobni projev neni otazkou Levice / Pravice.. Myslím ze spousta umirnenych pravicaku homofobove nejsou , staci se poptat ve svem okoli :-)..
    Choreo byla ostatne reakce se projev z tribun..

    Normal – no tak osobne si myslim ze pokud si nekde cetl clanek o tom kdo kam muze a kdo ne , tak web neni nutno tajit :-), ja o zadnem podobnem nevim..
    Potencialni ekvivalent k antihomofobnimu choreu je hakovy kriz?
    Proboha co ty buzny delaji tak strasneho :-D?

    Odezvy od koho? Od par faso chulosu na foru hooligans / supporters… Ja si zase myslim ze jsou pozitivni reakce od rady lidi mimo tribuny..

    Odpovědět

  • BoFor píše:
    4.9.2014 v 14:20

    Klokan: Ne nikde, ale asi jsi nepochopil můj příspěvek. Ty jsi psal, že je hodně kotlů pravicových a zaměřují se na politiku (kosovo je srbsko), tak jsem ti jenom odpovídal, že já žádný pravičák nejsem a že kosovo je dle mě stále srbska.
    Jedna otázka přímo na tebe, vlastně dvě – Jelikož se všeobecně o našich ultras ví, že jsou levicový, proč na to stále poukazovat? (myslím že starší jedinci to nemají zapotřebí, ale nastupující mladá generace zřejmě ano nebo se pletu?). A proč s touto plachtou chlapci nepochodovali na pragueparade, kde by to bylo přesné, trefné a tam by se to zajisté hodilo a tam mohli mít tuto plachtu s nápisem bohemians ultras nebo ne, nebylo by to trefnější než to tahat na fotbal? Já proti gayům osobně nic nemám (dokud se „nedo“týká přímo mě) ale tahat prostě toto na fotbal mě nepřijde vůbec vhodné, nejsem sám komu tyto plachty vadí a dle mě by se ultras měli starat o aktuální dění v klubu a reagovat na to, na soupeře, na vzájemnou nevraživost atd. atd. atd. Prostě k věci…..

    Odpovědět

  • Normál píše:
    4.9.2014 v 13:49

    klokan: Nikde nepíšu, že „antihomofobni banner“ je roven há*ovému kříži. Jenom jsem vzal potenciální ekvivalent k onomu choreu. Kdyby kdokoli udělal choreo nebo jen nápis s více či méně „pravicovým“ podtextem, mohli by se někteří lidi zbláznit. Jen chci říci, že na klubovej fotbal se chodí kvůli klubu a fotbalu, prostě žádný pindání zprava/zleva/zeshora/zespoda/prohomo/antihomo. Jestli někdo chce něco sdělit světu, ať to sdělí, ale ne na fotbale. Ať vystoupí v médiích, napíše dopis ombudsmanovy, já fakt už nevim. :D Kdyby těm lidem šlo o klub a jeho podporu, tak se na podobný projevy vyserou, protože už po několikáté jsou odezvy různorodé a akorát se to mele a hádá. O tom webu škoda psát….

    Odpovědět

  • klokan píše:
    4.9.2014 v 12:51

    Bofor – muzes me prosim v mem prispevku precist kde jsem ti prirazoval nejakou politickou orientaci..??
    Vzdalene jsou tobe , ne dalsim , kteri tuto potrebu maji..
    Vzhledem k tomu , ze vetsina tribun se vyjadruji rasisticky, homofobne, nenavistne, tak chteji ukazat ze ne vsude je tomu tak..Ja osobne to vitam, a nevidim v tom problem.. Naopak, slusne to nabourava klise, ktere o fans ve spolecnosti panuji..

    Normal – nemam moc predstavu o jakem webu mluvis muzes to prosim upresnit.. Je pro tebe antihomofobni banner roven hakovemu krizi?:-D,

    Odpovědět

  • bohemak píše:
    4.9.2014 v 11:47

    Klokan: Přesně jak říkají kluci níže, když někdo dělá něco za sebe, za svou skupinu, je to jejich věc, dokud to nezačnou tahat na fotbal do Ďolíčku. Opravdu si nejsem vědom toho, že by někdo z pravicově smýšlejících lidí na Bohemce dělal produkty (trika, samolepky, nápisy nebo vlajky) s „nazi symboly“ a doufám, že se toho ani nikdy nedočkám. Proč to tedy musí dělat ultras a spol.? Nesrovnávej tedy jabka s hruškami. Ať se profiluje každá skupina na Bohemce jak chce, ale neměla by vystupovat za celý kotel jak to aktuálně dělají ultras. Dám přiklad: onen rozhovor bych přirovnal např. k songu, kde zní „jsme baroví povaleči, barflies hooligans,…, antifašist fans. Nemám problém s tímhle, každýho volba, jak prezentuje sebe ci skupinu, ale ne celou BOHEMKU!!

    Odpovědět

  • BoFor píše:
    4.9.2014 v 6:31

    Normal: souhlas s tvým příspěvkem
    klokan: úplně mimo mísu…..nepatřím do žádné skupiny (nemáme a ani nechceme svoji vlajku) a ano máš pravdu kosovo bylo, je a vždycky bude srbsko a to nemám s radikálníma pravičákama ani levičákama nic společného……takže výroba plachty s jasně politickými podtexty jsou mě velice vzdálené, místo té vaší politiky (stejně ji stále řeší jen ultrasáci nikdo jiný, ať už to je na plachtách nebo obouručkách, tričkách, samolepkách apod.) byste se měli více zaměřovat na plachty s propagací klubu, naší milované Bohemky a její problémy a ne stále ukazovat jak jste „odlišní od ostatních“, všichni už to o vás dávno vědí………..

    Odpovědět

  • Normál píše:
    3.9.2014 v 21:15

    klokan: ok, kdyby někdo vyvěšoval vlajky nebo chorea s há*ovejma křížema, tak by byl tvůj argument vskutku racionální. Ale když daj rozhovor za svojí skupinu a prezentujou názor svojí konkrétní skupiny, tak je to přece jejich věc. Hlavně že na jednom nejmenovaném webu vycházejí články o tom, jak na Bohemku chodí lidé, kteří tam „nepatří“ apod. To by mě zajímalo, jakej ču*ák si bere právo tohle určovat.

    Odpovědět

  • kubas27 píše:
    3.9.2014 v 20:07

    Klokan no nemyslim jsi že by se nějak mlčelo a přehlížel se ten rozhovor. Spíš mi přijde že se přehlížej jiné věci na bohemce…

    Odpovědět

  • klokan píše:
    3.9.2014 v 19:53

    Vzycky me pobavi, hlavne ze kdyz tu probihal rozhovor na ruskej nazi web tak vetsina z vas mlcela.. To ze v absolutni vetsine ceskych kotlu se politika resi vi snad uplne kazdy ( je asi zbytecne si tvrdit ze to je jinak – oni nejsou vrazi, kosovo je srbsko ) no a i diky odlisne politice bohemky, muze do kotle zajit cernoch, gay, ..neco podobneho si v brne, nebo na sparte predstavit nedovedu..
    Jsem hrdy na to ze jsem soucasti klubu ktery je a byl jiny..

    Odpovědět

  • Sektor1905 píše:
    2.9.2014 v 20:48

    rumburak: Jak píše Mike, 4. série samolepek Sektoru1905 je již ve výrobě. Jak jsme informovali na facebooku, pokud půjde vše hladce, samolepky by měly být k dostání na Dukle. Mimo již tradičních balíčků po 8-mi kusech přicházíme tentokrát i s jedním bonusem navíc. Nechte se překvapit! ;)

    Odpovědět

  • Mike píše:
    2.9.2014 v 20:13

    rumburak: čtvrtá série samolepek je již ve výrobě, na Dukle by měla být k dispozici.

    Odpovědět

  • rumburak píše:
    2.9.2014 v 19:36

    Souhlas s komentáři, že tohle choreo bylo mimo. Ultras by se měly vážně zamyslet nad další čiností. Když už tady byly zmíněny produkty od ultrasaku, kdy s nečím o pět přijde sektor?

    Odpovědět

  • brook píše:
    2.9.2014 v 19:24

    Prostě většina politiku řešit na Bohemce nechce, tak by to ostatní měli respektovat! ;)

    Odpovědět

  • bohemak píše:
    2.9.2014 v 18:57

    Zalesak: Opět, co je nám do rudochů a chacharů? Ať si řeší vlastní problémy, maj jich určitě taky dost. My se soustřeďme na sebe.. Aby urážka padla na úrodnou půdu, měla by být originální, aktuální a vtipná, tohle podle mě bylo spíš trapný a já místo zatleskání za odvedenou práci, jsem se musel stydět.

    Odpovědět

  • bohemak píše:
    2.9.2014 v 18:47

    brook: tohle se řešilo x-krát, vždycky pak ale Ultras přijdou s nějakým podobným „překvápkem“ (např. obouručky, samolepky, trika s politickou tématikou, teď tohle), pak sem tam vydaj nějaký prohlášení jako že se omlouvají, že to byla práce jedinců, ale ne celého uskupení Bohemians ultras a jede se vesele dál… Přesto vnímám jistou protiváhu k těmto aktivitám a střetávám se s lidmi, kterým to vadí stejně jako mně a to se e rozhodně nejedná o nějaké radikály apod. ale o normální fanoušky, který zajímá jen klub.

    Odpovědět

  • zalesak píše:
    2.9.2014 v 18:30

    No mě by jenom zajímalo, jestli chachaři a sparťani teď taky řeší to, že jejich ultras svejma choreama zatáhli politiku na fotbal :) Choreo bylo prostě dobrý jako urážka dvou největších českejch táborů, kdybyste v tom nehledali politiku, tak byste to třeba taky viděli.

    Odpovědět

  • brook píše:
    2.9.2014 v 17:52

    Přesně, mělo by se to Ultras dát nějak najevo… Se všemi se dohodnout, aby nikdo neřešil politiku na Bohemce.

    Odpovědět

  • Pornogwiazda píše:
    2.9.2014 v 15:18

    Pako : to myslíš vážně? Radši budu na výjezdu v deseti lidech, než aby z nás byl politickej klub a honili si tam ego exoti co se musí někde vyjádřit! Tipuju, že ty budeš jeden z nich a chodíš od roku 2006….

    Odpovědět

  • cub píše:
    2.9.2014 v 15:06

    Aby to nedopadlo časem tak, že budou na bohemce dva kotle. Současné řešení stadionu to asi vylučuje, ale pokud by se podařilo ďolicek zrekonstruovat a vybudovat tribunu na druhé straně u tramvaje tak si celkem realne dovedu tento krok predstavit, co předváděj ultras uz je za hranicí… Arogance, namyslenost a vlastní ego nad zájmy VŠECH fanousků. HNUS!

    Odpovědět

  • bohemak píše:
    2.9.2014 v 14:55

    Co je nám do sparťanů nebo baníkovců? Oni ať se prezentují jak chtějí, je to jejich věc…. Reakci na choreo soupeře si představuju jako při derby se Spartou a useknutou hlavou, bylo to aktuální, týkalo se to soupeře a bez žádnýho podtextu- SUPER!… To je přesně co mi vadí, tenhle postoj „ať se vám to líbí nebo ne, my se chceme odlišovat, smiřte se s tím, chceme tak nalákat lidi stejnýho myšlení na Bohemku, vy nám dávejte prachy do kasičky, ať máme na materiál“…

    Odpovědět

  • Pako píše:
    2.9.2014 v 14:26

    Tak nutno říct, že toto choreo bylo jen reakcí na chorea sparťanů a baníkovců. Pro ostatní hools byla Bohemka vždy banda levičáků a tak to je a tak to i bude. Nějaké trapné prohlášení Berserku na hooligans na tom nic nezmění. Spousta z vás brečí jak do kotle chodí méně a méně lidí, na výjezdy obzvlášť, a jak support jde dolů. A A se vám líbí nebo ne, tak když se Bohemka bude odlišovat něčím od ostatních kotlů, tak má šanci oslovit nové lidi. Těch kovaných klokanů co nechodí na zápasy bohužel už tolik není. To bylo kolem toho roku 2006 kdy být bohemák bylo IN.

    Odpovědět

  • Normál píše:
    2.9.2014 v 11:49

    bohemak i BoFor: souhlas! Klubismem to začíná a Klubismem to končí. Nechápu lidi, co mají potřebu se takhle vyjadřovat na fotbalovém stadionu.

    Odpovědět

  • bohemak píše:
    2.9.2014 v 10:31

    BoFor: To já se děsím už delší dobu :)) Pokud vím, tak i tohle choreo bylo problematický již v „přípravné fázi“, kdy ani samotní lidi hlásící se k ultras nebyli v tomto ohledu jednotní. Alespoň to ale ukázalo, kdo mezi nimi má silnější pozici… Joo, kdyby se všichni soustředili jen na fotbal a Bohemku, to by se nám krásně žilo ;)
    Zalesak: Kdo tady hledá zlý levičáky? Mně (a podle všeho nejen mně) vadí, když dotyční využívají kotel Bohemky jako místo k propagaci svých myšlenek a postojů k světu. Stejně jako by mi vadilo, kdyby někdo chorea apod s „pravicovou tématikou“, tak mi vadí když ultras dělají více či méně skryté projevy z „druhé strany barikády“. Až to přestanou dělat, nebudu mít problém a budu je chválit za Hulky, jokery apod. Toť vše.

    Odpovědět

  • BoFor píše:
    2.9.2014 v 8:26

    No já osobně nerad něco kritizuju, ale tohle byl fakt úlet (to choreo a ten nápis) a dost velkej krok vedle. Nezdá se mi rozumné prezentovat osobní názory, ať už politcké či nikoli, takto veřejně a především na fotbale. Chápu, že kotel je je takový jaký je, ale spousta věcí se musí dělat dost jinak. Nevím, kdo s tímto nápadem přišel, nebo spíš jak může někoho napadnout to přitáhnout na fotbal?? Proč se chlapci neúčastnili a nevyvěsili při pochodu Prahou minulý týden (pragueparade)??Proč proboha na fotbal?? Přitom zrovna na hradec a ještě k tomu doma se mohlo vymyslet několik parádních věcí, mnohem trefnějších a hlavně aktuálních k danému zápasu. Bohužel od této chvíle se budu každý zápas děsit, co koho zase přes týden napadlo a co se zase vyvěsí…….jako pár přehmatů už tu bylo, ale tohle je třešnička na dortu, bohužel poněkud zkažená…..ach jo….BoFor

    Odpovědět

  • kubas27 píše:
    2.9.2014 v 6:58

    Naprostej souhlas s bohemakem…

    Odpovědět

  • zalesak píše:
    2.9.2014 v 6:30

    Náhodou, každej kdo má trochu smysl pro humor to musí ocenit (jako já :). Jestli se zbytečně ve všem nesnažíme hledat ty zlý levičáky.

    Odpovědět

  • bohemak píše:
    1.9.2014 v 20:43

    Souhlas s váma kluci. Druhé choreo tragický, stejně jako nápis „ubijeme vás láskou“ nebo jak to bylo. Zajímavý bylo sledovat i reakci hlavní tribuny, která v poslední době vždycky produkci ultras tleskala, stejne tomu bylo i u 1. chorea, ale při tom druhém se neozývalo nic a lidi kroutili hlavou…. Ego některých lidí hlásících se k ultras nezná mezí a chtějí nás obohacovat o svůj „pohled na láskyplný a mírumilovný svět“. Kluci a v tomto konkrétním případě spíše děvčátka – vyserte se už na tyhle nefotbalový projevy! Vaše výtvory ovlivňují vnímání celého kotle Bohemky.

    Odpovědět

  • brook píše:
    1.9.2014 v 18:36

    Taky nechápu to choreo… Je to škoda, celkem se Ultras začíná zvedat, ale tyhle věci mě hrozně serou, zkuste vypustit politiku a bude to fajn ;)…

    Odpovědět

  • Pornogwiazda píše:
    1.9.2014 v 18:24

    To druhý „vtipný“ choreo bylo fakt průser. Škoda, že se Ultras vždy shodí podobnou blbostí…

    Odpovědět