Bohemians Praha 1905 – FC Fastav Zlín 0:2

  • 24.4.2017

Bída, bída, bída! Nic víc se ani k utkání s FC Fastav Zlín napsat nedá. Na hřišti jsme selhali proti nejzoufalejšímu týmu jara a na tribuně předváděli ostudný, podprůměrný výkon, který zachránila jen krátká perioda slušného supportu v druhé půli. Po všech stránkách druholigová zkušenost. Bohužel…

Chladné, anglické počasí nezvěstuje úplně příjemné odpoledne a Ďolíček se skutečně plní jen velmi, velmi pomalu. Prořídlé tribuny a hlavně kotel vypadají na slušný průšvih. Nakonec se ochozy sice zaplňují, i tak se však zdá celková návštěva nižší než nahlášených 4179 diváků.

zlin_jaro2017_dolicek

Vidina tří bodů se mlží hned v první pětiminutovce, kdy si hosté vytváří hned několik šancí. Pokud by ukazatel stavu po prvních patnácti minutách hlásil 0:3, asi by se nikdo nedivil. To samozřejmě zanechává svůj otisk i na fanoušcích, jež jsou jako opaření. Hřebíček do rakve pak zatlouká gól zlínského Kopečného po zcela zbytečné ztrátě balónu v obraně. Absence tradičních defenzivních opor je do očí bijící! Zbytek první půle se pak odehrává ve stejném rytmu.

Po poločasové pauze se hra trochu vyrovnává, Bohemka si vytváří asi patnáct minut solidního tlaku, k brance má nejblíže Mašek mířící do vinglu, ale žádný gól do Švengerovy sítě nepadá. Své vedení naopak v nastaveném čase zvyšuje Zlín a je dobojováno. Support je v druhé půli nadprůměrný jen chvíli, kdy se daří držet chorál Gól, klokan, gól. Mimo to je však ostudné ticho po pěšině. Support leader se sice snaží ze všech sil, ale spolupráce se od kotle příliš nedočkává. S takovým materiálem se holt těžce pracuje… Navíc si několik frustrovaných jedinců vylívá na speakrovi zlost a nevybíravým způsobem na něj povolává. Tak ještě jednou! Každý má právo na kritiku a každý se může kdykoliv za aktivními lidmi z kotle přijít pobavit o nastoleném stylu. Vulgarity a opilecké okřikování směrem ke stupínku je však zbytečné a daní jedinci by si měli sáhnout do svědomí, jestli oni do supportu dali maximum. Obdobně kontraproduktivní jsou i snahy rozeřvávat vlastní chorály, jež akorát překazí speakrovy snahy a zároveň se nikdy neuchytí ve velkém, či spontánní a zbytečné odpalování jednotlivých dýmovnic. Pokud má naše prezentace nějak vypadat, musíme být jednotní a koordinovaní. Každý, kdo se chce nějak zapojit či investovat peníze do pyrotechniky, nás může oslovit. Pokud ovšem chce jen popouštět uzdu svému egu, měl by radši peníze za pyro investovat do něčeho jiného a hlasivky si pošetřit na pořádný, JEDNOTNÝ hukot!

zlin_jaro2017_kotel

Suma sumárum jsme se zrovna nepředvedli a zasloužíme si tentokrát stejnou míru kritiky jako hráči. Pokud od týmu vyžadujeme kvalitní výkon, musíme sami bojovat na tribuně, tak jako v minulých utkáních. Proti ševcům jsme rezignovali hned v úvodu a zbytek zápasu „odchodili“. Hostů se v sektoru zpočátku nachází devět, v šesté minutě pak opožděně doráží početnější skupina a celkové číslo stoupá na přibližných pětatřicet. Roztahují tři vlajky a místy i fandí, k čemuž holt mají větší motivaci. Po závěrečném hvizdu pak zaslouženě slaví se svým týmem tři body.

Situace je špatná, konkurence na chvostu tabulky se s blížícím koncem ligy „překvapivě“ zostřuje a my si o druhou ligu prostě říkáme. Nemůžeme konkurovat top českým týmům, když vedení klubu za tři měsíce nedokáže vyřídit jedno vízum pro současně asi nejlepšího zelenobílého útočníka. Nemůžeme se měřit s českou špičkou, když hrajeme neefektivní, zbabělý fotbal. A co je nejhorší, nemůžeme se řadit k elitě české fanouškovské scény, pokud nebudeme pořádně fandit. Support byl v poslední době to jediné, čímž jsme se utěšovali a čím jsme obhajovali svou prvoligovou příslušnost. V sobotu jsme však na první ligu neměli ani v jednom ze zmíněných aspektů – vedení selhalo, hráči selhali, fanoušci selhali. Jediné, co zbývá, je zabojovat a napravit si reputaci za týden v Liberci! Vedení by se mělo přestat vymlouvat na ruské úřady a vyřídit vše nezbytné, aby mohl Jevgenij pod Ještědem nastoupit. Hráči se musí U Nisy vydat ze všech sil, skórovat a vybojovat tři body! A my? Nás musí vyrazit na sever co nejvíce a musíme tam, kurva, nechat hlasivky!

Už žádné výmluvy! Hra o první ligu začala a my jí vyhrajem!!!

Zanechte komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.

Počet komentářů: 21

  • Kacafírek píše:
    26.4.2017 v 13:20

    Kurva už se proberte, jednomu vadí fandění (které je co se týká organizace nejlepší co tu kdy bylo), dalšímu vadí že se vytáhne choreo a on nevidí 2 minuty na fotbal. Vrchol toho je, že někdo nadává z davu speakrovi? Když nechcete fandit, tak nelezte do kotle, ale jděte na hlavní tribunu.. Už vůbec nechápu, jak někdo může říct takovou mrdku, jako že za fantaka se fandilo líp, vtip roku..

    Odpovědět

    • koci píše:
      26.4.2017 v 13:55

      Napsal jsi to uple presne todle nema cenu tady z kokotama resit proste kdo nechce v sektoru fandit tak at jde do rohu nebo na tribunu za fantaka se rozhodne lip nefandilo Majky ser na ty dementy a jed si to svoje!!!

      Odpovědět

      • Chimera píše:
        26.4.2017 v 17:22

        „Hlas lidu hlas boha“ já bych nebyl, tak vyhrocenej, ani na jednu ani na druhou stranu. Speakerovy fakt nezávidím jeho nelehkou roli a díky za mě fakt dobrý support. Na druhou stranu nejsme v kotly sami a kotel nepatří jen „fanatikům“ uprostřed, z hlasů tady se inspirovat pokud chceme zapojit víc lidí do fandění. A ano pro rejpaly, vždy je možnost jít od aktivního středu kotle bokem a tím neblokovat jeho aktivitu… PS: do prčic kdyť jsme Bohemáci ne, tak kde je naše ochota společně fandit a to taky znamená se tolerovat, nechci skončit aby to u nás připomínalo sraltu?!

        Odpovědět

        • Chimera píše:
          26.4.2017 v 17:36

          jo sory ještě jedna myšlenka, k toleranci patří taky to, že dle mě je nepřípustný nadávat speakerovi za to, že fanatituje a takové osobě bych to několikrát řekl slušně, a pak bych jej poslal do hajzlu pokud by nefungovalo ani to asi bych se uchýlil k výchovné facce.

          Odpovědět

  • roman píše:
    26.4.2017 v 8:18

    no jo, to mate tezky, to je samej support leader, speaker a fanatismus. no a ve vysledku velky kulovy. kdyz jeste na Bohemku chodili fanousci fandit a ne „fanatizovat“ (at je to co je to), cucet na fotbal (stejne hnusnej jako ten dnesni), byla samozrejme atmosfera uplne nekde jinde. dneska holt musime 7 minut drzet nejakou priteplalou ptakovinu, protoze deti na slavii minulej tejden vydrzely minut sest. pan BH (ac asi nechtene) to nize vystihnul naptosto presne. pokud budete resit kdo vas kde pochvali na FB, kdo ma hezci obrazek a podobny pytloviny, bude to cim dal horsi. fandeni ma pomahat hracum k lepsimu vykonu. cemu asi pomuze deset minut knourani, chytani se za ramena a sedani si na zadek, he? ani neresim, ze to obcas vypada, ze rozbubnovavame souperovy standardky a pod. asi by to chtelo jeste „chorus coordinatora“ ;-)

    Odpovědět

    • BH píše:
      26.4.2017 v 11:40

      Má vůbec smysl na tyhle individua, co stále žijou v nějakých 90.letech, vůbec netuší, jak dnes funguje ultras scéna, nejraději by celej zápas dávali Bohemka do toho nebo hovna a kaštany (neteplej chorál, na úrovni), protože jen tyhle pokřiky/chorály podle nich pomáhají hráčům k lepším výkonům (směju se jen jak to píšu), má smysl se jim to snažit vysvětlovat? Odpovim si sám: Nemá.

      Romčo jestli máš 230 Kč na lístek na hlavní tribunu, tak si ho tam kup. Tyhle pro tebe obtížný hrůzy jako je jedno sednutí za poločas nebo chytnutí se za ramena tě tam rozhodně nečekají. V případě že nemáš, tak si zase klasicky stoupni do rohu kotle, v jedný ruce pivo, v druhý klobásu, kochej se ti nádherným fotbalem, co předvádíme. Dál si mysli, že kdybychom dávali hovna a kaštany častěji, tak teď útočíme na titul, ale hlavně se prosimtě nepleť do věcí, kterým ani zdaleka nerozumíš.

      Odpovědět

      • roman píše:
        26.4.2017 v 13:59

        bud dobrej. ja bych rek‘, ze si docela rozumime. je jasny, ze „stary“ videj svet (nejen fotbalovej) jinak nez „mlady“. nasi (snad) vyhodou jsou tydlety zkusenosti, ktery jsme za svuj dlouhej a bohatej zivot nabrali. resite tu, proc jde fandeni do prdele, tak jsem Ti to, myslim celkem srozumitelne, napsal. „ultras scena“ je vas mikrosvet, kterej 90% lidi na stadionu nezajima.

        vecne, hovna a kastany nejsou uplne muj salek kavy. mame ale siroko daleko nejkrasnejsi hymnu, kuprikladu. kolikrat jsme ji v poslednich zapasech zpivali, he? kdyz ji hrajou z „rozhlasu“, par lidi si ji zabrouka a slus. a malo platny, jednoduchej „klokan z Vrsovic“, je proste 100x udernejsi, nez kostrbaty versovanky. nemluvim o vselijakejch zvratkach jako „xxxx kurwa jebana“ a „vy kurwy proc vas tak malo“, to je snad jeste horsi nez vecny opiceni se po sesivkach.

        k mladi samozrejme patri i to, ze si myslis, ze jste sezrali svet a vsechno vite nejlíp, to je v poradku. obcas je ale dobry snest trochu kritiky, zvlast od nekoho, kdo je vlastne na stejny strane, da se z ni poucit.

        tvoje individum z devadesatek

        P.S. klobasu jsem v nedeli po dlouhy dobe od kamose ochutnal a fakt ne…

        Odpovědět

        • BH píše:
          26.4.2017 v 15:11

          Já bych řekl, že si právě vůbec nerozumíme. Fandění nejde vůbec doprdele, to si akorát snaží namluvit ty a tobě podobní (ftk), co byste nejradši vrátili čas na éru Holase (potažmo Fantomase), kdy fandění bylo nejnudnější věcí na stadionu (taky jsem tu éru zažil, takže vim, o čem mluvim), ale vy jste byli spokojený, protože se po vás nic nechtělo (zvednout ruce, chytnout se za ramena, při jednom chorálu si sednout a hlavně pořádně fandit). Jelo se akorát stylem, ať si každej fandí, jak chce a přesně podle toho to tak směšně vypadalo.

          Co se týče narážky na hymnu, tak je akorát vidět, že třeba na výjezdy nejezdíš, jinak bys věděl, že se zpívá vždycky a stejně tak „Jedině klokan z Vršovic“, o jehož 100x větší údernosti, jak ty píšeš, teda vážně pochybuju :-). Chorály/pokřiky se v průběhu zápasu ať hrajem doma/venku procházejí v podstatě všechny nebo je o to alespoň snaha (máme jeden z vůbec nejširších repertoárů v ČR), ale k čemu to je, když skutečně fandit chce pár stovek lidí. Proto i já mam mnohem radši výjezdy, kde jedou jen lidi, kteří fandit Bohemce opravdu chtějí a nehrajou si na to jednou/dvakrát do měsíce pár hodin v Ďolíčku a pak v diskuzích na internetu.

          Jestli k mládí patří to, že si mladí myslí, že sežrali svět a všechno ví nejlíp, tak ke stáří patří to, že starý psi novým kouskům nenaučíš, čehož ty si vzácným příkladem. Proto pokud ti současný trend fandění nevyhovuje, na tribuně je místa dost.

          Odpovědět

          • roman píše:
            26.4.2017 v 16:08

            co mas porad s tou tribunou, ta je snad jen pro invalidy, ktery nevydrzej dve hodiny stat, ne?

            argumentace fandenim na vyjezdech (i venku uz jsem byl) je mimo, pokud resime proc nefandime doma. je potreba zapojit vic lidi (to bychom se mohli shodnout, ne) a to s aroganci – takhle se ted fanatizuje a jestli se ti to nelibi vypadni – asi nepujde.

            s tim starym coklem absolutni souhlas. za Holase nejlepsi kotel :)

          • Homer píše:
            26.4.2017 v 16:37

            Za Holase nejlepší kotel, nejpočetnější výjezdy, nejširší repertoár, nejlepší autobusy s nejlepším přístupem… Skoro se mi chce říct: zaplaťpanbůh, že tuhle nejlepší éru kotle Bohemky s infantilním mlácením lidí paličkou do koulí už máme za sebou :D Jsem rád že tahle současná, podle některých nejhorší, éra kotle Bohemians je vnímána nejen spoustou bohemáků, ale i širokou fanouškovskou obcí v ČR zcela opačně. Pokud teď je to tak tragický, těším se, až to bude výborný. A Romane, zajímá mě jedna věc. Byl jsi na pohárovém zápase s MB, kam přišlo 1000 fanoušků ochotných povzbuzovat svůj klub a fandění bylo řízeno úplně stejně jako při ligovém zápase? Jak se ti to líbilo? Špatný, dobrý? Díky za odpověď.

          • roman píše:
            27.4.2017 v 11:06

            na poharu jsem nebyl, stihal jsem konec v bedne.

            a soucasnej stav nevnimam jako nejhorsi kotel v historii, jen jsem pripojil svuj pohled na v reportu resenou uroven fandeni…

        • szk píše:
          27.4.2017 v 12:43

          90% lidí na stadionu nezajímá ultras scéna? To si jako myslíš, že tam taková většina chodí koukat na fotbal? Jako na tu hru? Neblbni, proč by to proboha dělali? :-D

          Odpovědět

  • klokyn píše:
    24.4.2017 v 17:30

    Za fanťáka nejlepší fandění? Max tak největší hlasitost a jen občas, protože chodilo tak o 2-3 tisíce fanoušků víc a Bohemka byla ještě in. Navíc měl fantomas štěstí, že speakroval v době před Edenem a ještě těžil z euforie znovuzrození. Upřímně, v tý době by rozeřvat kotel uměl kde kdo, dneska je to výrazně těžší. I ty zápasy v 1. lize v ďolíčku proti Jihlavě, Příbrami apod. měly před šesti, sedmi lety jinej nádech jak teď. Vše bylo nový a i na takovej zápas se člověk těšil. Celkově atmosféra klubu v čele s Lukášem Přibylem byla uplně někde jinde. Po Edenu byla situace kotle uplně nejhorší a fantomas to zabalil. Snad prej kvuli hlasivkám, vždyt po 5 minutách už vůbec nebyl slyšet a pomoct si megafonem nechtěl. Na Kolíka se od začátku neskutečně nadávalo, pamatuju diskuze ohledně megafonu atd, že na to nemá a když se rozhodl skončit, tak se div ne oplakával. Já pamatuju kotel na přelomu tisíciletí a s tím, jak se řídí kotel dnes a jaké jsou produkce od choreí, přes pyroshow, po support se to nedá s tou dobou srovnat. Vzkaz na závěr pro mladýho speakra, nevzdávej to a drž se svýho přesvědčení, podle mě to děláš dobře a budeš to časem dělat určitě ještě líp.

    Odpovědět

    • ftk píše:
      24.4.2017 v 17:54

      Ok, souhlasim s tim, ze je to o zvyku. Ja toho kluka osobne neznam, netroufnu si na nej proto hazet spinu, ostatne to jsem i napsal. Stejne jako to, ze to je nevdecna prace…za fantomase jsme jezdili ven temer porad. Ne kvuli nemu, ale nemeli jsme jeste deti, bylo vic casu..takze mozna me ten sentiment nakonec opravdu prepadl. Co teprv holas vyjezdy…osobne nejradeji vzpominam na treti ligu… ja majkovi taky preju pevny nervy a at se nenecha rozhodit tupcema. Jen si proste nemyslim, ze chyba je pouze u mlcicich… ale snad je to vazne o tom zvyknuti si na sebe navzajem, jak jsem napsal na zacatku.

      Odpovědět

      • klokyn píše:
        24.4.2017 v 18:12

        já ho taky neznám osobně, proto ho bezmezně neobdivuji, ale ani neházím na něj špínu jako někteří, neříkám že ty. Na nějakej komplexnější názor to bude chtít ještě trochu času. Ale když pak člověk vidí v kotli ty, co nejvíc nadávaj, tak jsou to v 90% případů lidi totálně namol nebo bůhví v jakým ještě stavu, co nejradši řvou hovna a kaštany a kteří by měli vůbec problém vylézt na ten stupínek. Já tam nelezu, neumím si totiž představit vychutnat si fotbal v drtivý většině zády ke hřišti, koukat na 50% lidí v kotli, kteří tu pusu prostě neotevřou ať se snažíš sebevíc a ten tlak obecně, že to visí prostě na tobě. Do toho ty máš nějakej plán v hlavě, a z nějaký strany si skupinka začně vyřvávat svoje pokřiky a chorály, druhá něco jinýho a totálně se ti to na čas rozpadne. Pak máš v hlavě nějakej pokřik nebo chorál, chceš ho rozeřvat a za 5 vteřin je nákop na druhou stranu a změní se ti situace na hřišti, všichni to vidí, ale ty ne a hned na tebe začnou křičet, že nereaguješ na hru a div ne házet pivo jak to děláš hrozně. To není nic pro mě, na to bych neměl nervy :D Proto jak tu psal někdo jsou ve fandění vždycky nejlepší zápasy, když je kotel poloprázdnej a přijdou jen fanoušci, co chtěj opravdu fandit viz. pohárovej zápas s MB. Navíc tam tomu hodně pomohl i fakt, že hráči hráli celkem dobře a bojovně. Ne ta tragédie jako teď se Zlínem. Všechno je o zvyku, každá éra má svoje a na každou se zpětně kouká hlavně pozitivně a na to špatný se zapomíná.

        Odpovědět

  • BH píše:
    24.4.2017 v 16:38

    Poslední speaker, co uměl rozeřvat kotel, byl Fantomas….

    No ty vole, mám dost, co některý lidi dokážou vyplodit. Člověk, kterej neslyšel ani sám sebe, když se snažil něco „řvát“, byl posledním schopným support leaderem. To snad ani sám nemůžeš myslet vážně… Náš kotel v těch dobách připomínal „orchestr“, kde ale každej zpíval něco jinýho, dynamika supportu byla nulová a v kotli panovala anarchie par excellence. O nějaký organizovanosti nebo koordinaci kotle v jeho podobání nemohla být už vůbec řeč, tak tady nepiš bláboly.

    I když support se Zlínem byl nahovno, tak můžeme být rádi za to, kam se náš kotel za tu dobu posunul. Ani v nejmenším není pravda, že podpora na domácích zápasech je špatná. Byl si jenom na jaře na domácích zápasech s Plzní, Jihlavou nebo nedávno na poháru s Boleslaví? Jestli tam ti přišel náš support špatnej, tak to vážně nevim, kde žiješ, ty mimozemšťane. Právě přesně na případu Boleslavi bylo vidět, kdo skutečně má zájem fandit a kdo ne. Proto i kraje kotle byly prázdný (DIVÁCI nedorazili!!!) a přišli skutečně FANOUŠCI, kteří fandit chtěli, a taky to byl možná vůbec nejlepší domácí support na jaře!!!

    A že není pravda, že lidi nechtějí fandit, ale nefandí kvůli tomu, že to podle tebe speaker neumí nebo nemá autoritu? To fakt můžu napsat jen idiot, co přijde jednou max. dvakrát do měsíce na fotbal do Ďolíčku a myslí si, bůhvíjak není velkej klokan. Doporučuji ti někdy vyjet na výjezd, třeba teď poslední Boleslav, aby si viděl, jak to speaker neumí nebo nemá autoritu chytráku. Fanatismus minimálně v 2.poločase na výbornou. Kdyby si totiž systematicky sledoval náš kotel doma, tak vidíš, že tam do krajů kotle chodí skutečně jen lidi, kteří nechtějí dát za lístek víc než těch 150 Kč (nejlevnější lístek), koupí si pivo/klobásu, kecají s kamarádama a jediný co za zápas zařvou, je to tvoje Bohemka do toho, který i tak speaker spouští několikrát za zápas sám od sebe (podle mě někdy až zbytečně často) a stabilně fandí akorát stejně ten střed kotle. Je to přesně z důvodu toho, jak se fanouškovství na Bohemce celý ty roky zanedbávalo, fanatiky v pravým slova smyslu aby si v dobách Holase/Fantomase pohledal a teď se má to, co se tady x let zanedbávalo, najednou dát do richtiku. Naštěstí už s tim začal Kolík a konečně jsme se v tý době začali zvedat a myslim, že v tom podle ohlasů ostatních táborů jen pokračujeme (chválené prezentace, pyroshow, zvýšené počty na výjezdech atd.) Nic na tom, že v našich končinách se povětšinou (nemyslím fanatiky, kteří jedou celý zápas bez ohledu na hru, což by byla nádhera, kdyby to tak u nás bylo, ale takových je tam skutečně jen několik desítek právě vprostřed kotle) bohužel fandí podle výsledku, který my jako Bohemka nemáme a jak pak chceš donutit zpívat tyhle lidi třeba proti Zlínu nebo Dukle, když skoro celej zápas tečeme? To je sakra práce z toho něco vytáhnout a ještě tyhle lidi si otevírají držku, přes kterou by jinde v kotli, kde funguje nějaká chuligánka, okamžitě dostali. A zaslouženě. Každej v kotli si myslí, že si může dovolit, co se mu zachce. To strašně sere mě a něco by se s tím mělo začít dělat. Další nevýhodou vyhecovat lidi v těchto zápasech je to, že nemáme soupeře na tribunách, to snad ale ani nemusím zmiňovat.

    Ten podle tebe chlapec, kterýmu je, ač na to nevypadá, 24, tak ten tam ze sebe každej zápas vydává první poslední, aby ty leklý ryby po stranách alespoň párkrát za zápas tu hubu otevřeli. A my všichni můžeme být vděční, že to dělá, protože nikdo jinej z celýho kotle na to neměl koule po několikerých výzvách o tom, že se hledá nový speaker, aby dorazil a ukázal, co v něm je, kromě něj. Tak se radši začni stydět za to, co jsi napsal, nejlépe to smaž a jestli místo blbostí co píšeš chceš nějak pomoct se supportem, tak stav za aktivními lidmi z kotle, určitě tvoji pomoc neodmítnou.

    Odpovědět

    • ftk píše:
      24.4.2017 v 17:07

      Napsal jsem pouze svuj nazor, tak se necerti. Na Bohemku chodim pravidelne nekdy od roku 92,mam permici od krachu, predtim nebyla treba. vyjezdu jsem absolovoval rek bych taky celkem dost za tu dobu,….tak snad muzu srovnavat !?! Nechapej to jako chvastani, to je fakt. Nic mazat nehodlam. Ze je to zobak mladej, mi nevadi, nauc se chapat psany text. Ja zas nemam rad tohle privlastnovani si klubu/sektoru urcitou skupinkou, to pro zmenu sere me, tak si dej do drzky sam sobe, jestli se chces bavit takhle a misto respektovani nazoru druhejch je hned fackovat….

      Odpovědět

    • Marco píše:
      24.4.2017 v 18:20

      Včera jsme se o tom mezi sebou bavili a naše pocity bych shrnul Tvou citací: „To je sakra práce z toho něco vytáhnout a ještě tyhle lidi si otevírají držku, přes kterou by jinde v kotli, kde funguje nějaká chuligánka, okamžitě dostali. A zaslouženě. Každej v kotli si myslí, že si může dovolit, co se mu zachce. To strašně sere mě a něco by se s tím mělo začít dělat.“ Jen bych k tomu dodal, že je potřeba odlišit „kotel“ a „kotel v kotli“. ;)

      Odpovědět

      • Chimera píše:
        24.4.2017 v 19:21

        Přsně tak jak píše, Marco a jen dodám, že to je o vzájemném respektu, když nechce někdo být 100% fanatikem měl by jít mimo střed kotle (od speakera dál), kde může být support vlažnější a nikoho tím neomezuje. Když to udělá naopak a střed kotle zaserou lidi co nefandí, tak tím omezují velmi aktivně (rozuměj pasivně) ostatní co chtějí do supportu dát všechno. To čeho si na Bohemce fakt hodně vážím, je respekt napříč různými skupinami lidí, ketří se snesou vedle sebe. Takže bych nikoho nefackoval dokud to není opravdu nutné, ale raději bych se zamyslel jak ještě posílit kotel v kotly a ten snad strhne zbytek a když ne tak čert to vzal… já si chdím pro max.fanatismus

        Odpovědět

  • bohemak píše:
    24.4.2017 v 15:37

    Je s podivem, že na výjezdech to jde celkem bez problémů a doma ne a to ten speaker to dělá úplně stejně. O speakrovi to ve většině případů není, vzdycky to začíná a končí ochotou lidí fandit. Majk má chyby, jako každej, má svůj styl, taky jako každej. Oproti prvnímu zápasu na stupínku je to ale nebe a dudy. Bohužel vždycky support ovlivní průběh hry, ať se nám to líbí nebo ne, tentokrát to bylo hrozný a odrazilo se to i ve fandění. O tom jak se zapojuje hlavní tribuna svědčí Zelená – Bílá. Nepamatuji horší odpovídání z hlavní než poslední dobou a s tím neudělá z kotle nikdo nic. To samý opěvované Bohemka do toho, tak se hlavní moc nechytá. Zas nelze ale vidět jen to špatný, nebýt novýho stylu – Kolíka a teď Majka, tak nejsou chorály typu Gol klokan Gol, Pojďme Bohemians apod. Nejsou ruce – Bohemians nejlepší v Praze. 1000 lidí bude mít na fandění 1000 názorů, ale znít to bude dobře jen tehdy, pokud 1000 lidí bude hučet, pískat, fandit, skákat najednou, ne po skupinkách… A ve svý podstatě je uplně jedno, jestli při rohu budeme křičet „My chceme Gól“ nebo „Gól klokan Gól“ atd.

    Odpovědět

  • ftk píše:
    24.4.2017 v 15:06

    Zdravim, nechci hazet spinu na hrace ani na “ speakera “ … ALE !!!

    podpora na domacich zapasech je uz delsi dobu spatna. chlapec s megafonem nema u vetsiny kotle zadnou autoritu, tak se nedivme, ze pulka sektoru mlci. Je to jen a pouze muj nazor stejne jako to, ze ma kolem sebe svoje kamarady, s kterejma jedou svoje oblibeny pokriky porad dokola, coz „prekvapive“ vadi spouste lidi kolem nich. Ono by to mozna chtelo obcas si nechat rict, co se deje na hristi a podle toho zareagovat, ale ne, pojedeme ke konci zapasu 10 minut jeden choral, misto toho, aby se zapojila i hlavni alespon pokrikem Bohemka do toho. tolik k tomu jednotnymu hukotu, o kterym pisete … nechci bejt sentimentalni, ale posledni clovek, co umel kotel rozervat, byl Fantomas. sam bych to delat nechtel, radsi se na fotbal koukam. pokud se tomu ale chce nekdo venovat, pak by mel naplno a taky se obcas zamyslet nad tim, proc pulka kotle drzi hubu. ono to totiz opravdu neni jenom o lenosti lidi ( nebo materialu, jak pisete ) otevrit drzku … pak se nedivme, ze si spousta lidi zacne hulakat neco svyho … a priznavam, ze vcetne me.

    megafona timto zdravim, a preju mu, at se pochlapi, je to kazdopadne nevdecna funkce tenhle support speaker :)

    k fotbalu snad radeji nic …

    Odpovědět