Bohemians Praha 1905 – SK Sigma Olomouc 1:1

  • 9.8.2015

Los nám ve třetím kole přihrál dalšího z nováčků letošního ročníku Synot ligy. Tentokráte to byl všem klokanům dobře známý rival z Hané – Sigma Olomouc. Po velice slušném výkonu z Jablonce, kdy naši borci předvedli skvělý bojovný výkon s maximálním nasazením, se čekal plný bodový zisk. No nakonec z toho byl pouze bod za plichtu 1:1.

Ještě před samotným začátkem utkání dochází v kotli k incidentu, který je důsledkem dění okolo Bohemky v uplynulých dnech. Od vzniku Sektoru1905 před 3 lety se snažíme propagovat Bohemku s nejlepším vědomím a svědomím, aby se s naší prezentací byli schopni ztotožnit pokud možno všichni klokani. Zajímá nás JENOM Bohemka a můžete si být jistí, že na našem postoji do budoucna nic měnit nebudeme! Tímto děkujeme všem klokanům, kteří na fotbale nechtějí politikařit, ale jsou s námi na jedné lodi a snaží se hlavně fandit! Je nás čím dál tím více, o čemž svědčí více než 150 000 návštěvníků na webu a téměř 1500 fanoušků na našem Facebooku. Nesmírně si toho vážíme. I proto se k již zmíněnému konfliktu před zápasem nebudeme vracet a rozpytvávat ho. Obrázek ať si udělá každý sám. Za nás jediný a poslední komentář – politika na fotbal nepatří!

sigma - fontánka

Díky tropickým teplotám, které postihly nejen Vršovice, se Ďolíček plní velmi pomalu a i relativně brzy příchozí návštěvníci a fanoušci rádi vyhledávají stinná místa, jež náš svatostánek nabízí. Obrovským plusem je kromě tradičního občerstvení i „fontánka“, která se nachází na náměstíčku a která poskytuje alespoň chvilkové osvěžení mnoha příznivcům zelenobílých barev. Osvěžení celého kotle avizované hlasatelem na 20. minutu nevychází úplně podle představ fanatiků nacházejících se pod hodinami, takže ve výsledku se pan hasič uráčí zkropit příjemně ledovou vodou pouze polovinu kotle. Asi málo vody. :)  Svou premiéru v letošním ročníku si také odbývá velká vlajka BOHEMIANS PRAHA.

Sigma - kotel

Na začátek zápasu je připravena nádherná prezentace přes téměř celou délku sektoru pod hodinami – nápis JEN MALÍ LIDÉ MAJÍ MALÉ CÍLE, BOHEMKA ZPĚT NA VRCHOL, doplněný o dva naše hráče a trenéra držícího pohár. S úvodem druhého poločasu přichází druhá prezenace TÁHNĚTE DOMŮ, která je doplněná smrdutým tchořem s olomouckou šálou okolo krku. Velká pochvala pro ultras za obě tato díla.

sigma - choreosigma - choreo 2

Počasí se bezpochyby podepisuje na celkové návštěvě 3728 diváků, nicméně support je i přes konflikt před začátkem utkání po celý zápas celkem solidní a konstantní. Zejména pak ve druhé půli je naše podpora poměrně silná, kdy se velmi slušně zapojuje i hlavní tribuna a to zejména díky tlaku, který klokani na hřišti vytváří na branku hostí směrem „na kotel“. Její strážce s až poetickým jménem Buchta si vyslechne pár narážek. Po závěrečném hvizdu nám věnuje krátký ironický potlesk. Několikrát za zápas zdravíme Hanou – prdel zakopanou. Fanatický gól-klokan-gól ve druhém poločase i přes tropické podmínky zaslouží pochvalu. Jinak se ale delší chorály či překřikovačky nedaří držet delší dobu. I přes menší návštěvu byla kvalita (rozuměj hlasitost) celkem dobrá. Ale pochopitelně vždy může být ještě lepší!

sigma - hosti

Hostí dojelo okolo 30-ti kusů. Vyvěsili tři vlajky, žádnou jinou prezentaci si nepřipravili. Snaha o support byla z jejich strany po celý zápas, nutno však říci, že byl celkem nevýrazný. Na druhou stranu, v tom počtu to bylo asi to lepší, co mohli předvést. V průběhu poločasové pauzy se vydala skupinka našich zlobivců k sektoru olomouckých. Po pár ranách přes bariéry však konflikt končí a hosté „pro jistotu“ balí vlajky bezprostředně po tomto pokusu o ukořistění nějaké té trofeje. Po zápase stojí za zmínku, stejně jako se Zlínem, vypuštění příznivců hostí de facto okamžitě po skončení utkání.  My po závěrečném hvizdu děkujeme hráčům za další bod do ligové tabulky, balíme flagu a jdeme se osvěžit na náměstíčko. Po krátkém, ale o to vydatnějším, osvěžení obcházíme stadion a míříme do jedné z bohemáckých hospod. V tu chvíli již doznívá zákrok PČR u vchodu do kotle a vidíme, že někteří klokani jsou zadrženi. Při zákroku byl použit i pepřák, který zasáhl značnou část zelenobílých fanoušků i fanynek. Proto neváháme a míříme do přilehlých restauračních zařízení pro vodu na opláchnutí očí. Na to se nedá říct nic jiného než ACAB!

A za týden na Duklu! Ta sice porazila úřadujícího mistra z Plzně, ale stejný kousek se nám ostatně na konci května povedl také, i když nutno uznat, že se náš kádr od té doby celkem změnil. A víc vzpomeňme na minulou sezonu – Dukla doma porazila silnou Spartu, o dva týdny později jsme Julisku vyloupili. Pojďme podpořit klokany na cestě za první výhrou v tomto ročníku! Sobota 15.8. od 20:15!!

BOHEMKA DO TOHO!!!

Zanechte komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.

Počet komentářů: 61

  • koci píše:
    20.8.2015 v 8:24

    shm8-ja mozek zamestnavam blbe nezda se ti snad neco pokud ano napis co? ja si za svojim nazorem stojim a stat budu a ty me si rozhodne u prdele anonime!!

    Odpovědět

  • shm8 píše:
    19.8.2015 v 16:37

    koci – prosim tě, když už se stalová taková věc a ty tu žiješ s námi, zkus trošku zaměstnávat víc mozek, než něco napíšeš…

    Odpovědět

  • P_CUB píše:
    17.8.2015 v 7:23

    Marian napsal komentář, který má hlavu i patu, takže by se asi slušelo zareagovat na něj normálně. Vzal bych to od konce… Trika „Lovci židů“ jsou původně z dílny ACS, ale stejně jako např. motivy „Troublemakers Praha“ nebo „100%JP“ apod. byly přijaty i jinými českými ekipami jako neklubové symboly. Sparta se po boku Berserku na žádné akci proti Barflies neobjevila. Kdyby ano, tak věřte, že by pro žádné pochyby nebyl prostor.
    K rozhovoru BY pro ruský zine; ten měl o scéně a bandě vypovídající hodnotu asi jako rozhovor Barflies pro jiný ruský web, kde byli Baroví povaleči hrdě zaškatulkováni jako komunisté a anarchisté. Stejný nesmysl, akce jednotlivce. Za poslední; prosím, aby se přestalo s podsouváním těch universálních pravd, že „antirasismus a antifašismus není politika, ale přirozenost slušného člověka“ atd. K prvnímu odstavci mi nepřísluší se vyjádřit, to je na přímo osloveném.

    Odpovědět

  • koci píše:
    16.8.2015 v 22:23

    gramatik psal sem to z mobilu a nenutim te to cist

    Odpovědět

  • Gramatik píše:
    16.8.2015 v 21:52

    Tohle se opravdu nedá číst, co věta to hrubka jak prase. Prosím uživatele koci, aby při psaní občas nahlédnul do Pravidel českého pravopisu.

    Odpovědět

  • koci píše:
    16.8.2015 v 20:54

    marian-drz hubu ty koste ja si tady pred tebou nemam a nemusim nic dokazovat si me k smichu co pisez ano pokazdy sem v zadni rade az nato ze sem na taborsku dostal i v pribrami od afi co tam mas dal hrdino?kdo vi vi kdo ne ma jen blbi kecy jak ty! a stavet se ted nikdo memusel nebilo pomalu proti komu a mit podminku a zakaz na stadak nechci mit blbe a je me jedno kdo jak vypada a ty lidi co meli tricka lovci zidu si na fotbale nikde nevidel tak se lip koukej ty blbe sou tam dost casto ale kdyz si zhulenej tezko muzes neco videt ze-))) a nejsou to spartani ale bohemaci tricka lovci zidou nemusej mit jen acs blbe!! muzes me to rict ted na zapase do oci a ne se tady skovavat anonime! a nato ze sem hubenej se nestydim sem hubenej odmalicka

    Odpovědět

  • Durden píše:
    16.8.2015 v 18:56

    Marian:Prosím tě,proč to takhle prudíš? Čemu tím těd prospěješ? Myslím,že už toho zaznělo dost… Těd jde hlavně o to jak dál.

    Odpovědět

  • Marian píše:
    16.8.2015 v 16:13

    Koci: fascinuje mě, jak velkohubej na internetu jsi…. v bitkách to ale taková sláva není, co? :) vždy předplacená zadní řada a když jde do maléru, rychle zdrhat… proti Táborsku jste dostali do držky? Spíš tvoji kamarádi, páč ty si vzal dráhu sotva se něco strhlo. Ostatně ani teď si nebyl zrovna aktivní bijec… Nadáváš lidem do fetek? ty vole jdi se někdy podívat na feťáky na hlavák, upřímně řečeno mnozí vypadají líp než ty… ale ty jistě drogy nebereš, na perník, koks či trávu bys nesáhl, max pivo a velmi zřídka nějakýho panáka, co? :)

    Pro ostatní: Hráblo vám už definitivně nebo jste slepí? Že Barflies částečně tahá svoje politický názory na fotbal je fakt, o tom není pochyb. V jejich případě je to ale minimalizovaný na antirasismus a antifašismus, což by snad neměla bejt ani politika, ale otázka zdravýho rozumu, ostatně hráči se s podobným sloganem fotí taky. Že se vyfotili s cedulkou pro přijímání a spojili to s Bohemku, je taky fakt. Ale ruku na srdce, je normální tleskat zrovna Berserku, že čistí kotel od politiky? Tomu Berserku, kterej se fotil s jejich vlajkou v klubovejch barvách, přičemž všichni za ní hajlovali? Tomu Berserku, kterej pro jistej ruskej zine napsal v rozhovoru ve spojení s Bohemkou, že jsou ultrapravičáci. Nebo snad tomu Berserku, kterej si na zápas s Olomoucí dovedl partu frajerů v trikách „Lovci židů“(který sem teda nikdy na fotbale neviděl a silně mi připomínali sparťany) a společně tam vesele hajlovali a nadávali všem do feťáků? Opravte mě jestli se mejlím, ale tohle teda není politika na fotbale?

    Odpovědět

  • koci píše:
    14.8.2015 v 16:28

    johnny puska – jj mas pravdu oni je za prdeli vecne mit nebudou

    Odpovědět

  • koci píše:
    14.8.2015 v 16:25

    dot- nikdy sme vlajky nestrhli pouze prekrili tod vse me nevadi ze si barflais zakrejvaj tvar stejnak kazdej vi kdo pod kuklou je asi se stydi za svuj nazor a za uprchliky ze haha dot tak nam tu hubu pod zavrit ty netovej hrdino na kazdym zapse muzes pokud nato mas?! a ukoristena vlajka a kdyz tam je nekdo zakrytej je neco jinyho nez kdyz demonstrujez za neco s cim souhlasiz vis uprchlici ty blbe a na choreu neslo pouze o travu ale o jiny veci spojene z politikou takze asi tak jen pro tvoji informaci

    Odpovědět

  • Sektor1905 píše:
    14.8.2015 v 12:49

    Ragnar: Ahoj, omlouváme se, ale nechtěli jsme hned odpovídat a něco proklamovat, protože diskuze neustále probíhá. Teď už snad můžeme udělat nějaký první oficiálnější výstup. Včera proběhla schůze DFB v Ďolíčku, které jsme se také účastnili. Vytvořil se po diskuzi takový prvotní nástřel, jak by to mohlo vypadat, jaká pravidla by se měla dodržovat a vše by to mělo směřovat ke společnému cíli – jednotné silné Bohemce bez politiky! Ludva právě teď píše zápis ze schůze a hned jak bude hotov, tak ho sem dáme k diskuzi. A pokud jde o to, kdo jsme, tak se na kterémkoliv zápase zastav v kotli, optej se na nás a dáme řeč:)

    Odpovědět

  • Dragan píše:
    13.8.2015 v 19:38

    Ludva se taky přiznal, že pověsil na Bohemce vlajku Ukrajiny a nikdo mu hubu nerozbil(zaplať pánbůh). Většině totiž vadí jen levicová politika a ne politika jako taková…

    Odpovědět

  • dot píše:
    13.8.2015 v 13:35

    koci: no se strháváním a překrýváním vlajek by berserk měl držel hubu
    všichni moc dobře víme co jste předvedli proti jihlavě, vlajka ludvy a dfb se pouze posunula více do středu, říkáš že ti vadí když si někdo na fotce brfls s napisem maskuje tvář tak proč máj mladí berserkové zakryté xichtys s ukořistěnou vlajkou ?! a pochybuju že tráva na choreu někomu vadí vždyt mladí to tam taky balej a hulí jak továrny

    Odpovědět

  • johnny puška píše:
    13.8.2015 v 8:35

    Koci: Máš holt pravdu, jen podotknu, jestli si BF pozvou někoho z daleka, dost pochybuju, že za nimi budou jezdit každý víkend, bude to jedna akce a pak? Ať chodí kanálama!!!

    Odpovědět

  • koci píše:
    12.8.2015 v 21:01

    co delali barflais driv delali chorea politicky trava tam atd ted uz jim to bilo vytykano tak se chorea odosst zlepsila ale chorea nedelaj jen barflais ale i nasi ultras a de to otom zadna ale proc kdyz ma nekdo nazor jako barflais pro uprchliky to ventiluje bohemkou JESTE se za to nekteri stydi a maj kukly proc nejdou sami za sebe na demosku ? ja osobne sem proti uprchlikuk a pokud me vadej jdu na demomstraci vyjadrit svuj nazor a rozhodne do toho netaham bohemku!! co jsme jako berserk dostali na bohemce proti taborsku posledne proc nas nezbili barflais proc si museli dotahnout afu odjinud co nermela z fotblem a bohemkou nic spolecnyho ze bi nato sami nemeli ? a co udelal berserk nakou odvetu ne nechaval to celi bejt az doted opet jejich vymrdana politika prerostla prez hlavu a musej ji ventlilovat bohemkou a to uz nebavi ani nas berserk ani spousta normalnich fans delaj tim ostudu jen bohemce a proto tadle akce na jejich vlajku“!naka vymrdana hanka komunistka ktera dosla ze sparty tam bude jako delat co chce at je to na bohemce samej levicak atd at si taha politiku jinam a ne na nasi milovanou bohemku nas jeji a jejich nazory nezajimaj a jeste jedno ludva z dfb povesil pred zapasem svoji vlajku za branu presne co udelali barflais strhli a prevesilu mu ji jinam co sem se dozvedel a jak uz tu nekdo psal at do toho nekecaj lidi co otom vedej hovno radci jezdete ven a nereste neco co vi stejnak nevyresite BERSERK!!!!

    Odpovědět

  • bohemak píše:
    12.8.2015 v 12:26

    Normál: Ať nedělají chorea na politická témata vůbec. Bude klid. Teď bylo krásně vidět, jak se udělaly dvě chorea – jedno na podporu Bohemky, druhý proti soupeři a každej to jen a jen chválí. Vždyť z toho musí mít dobrej pocit i samotní Ultras, že je jejich snaha oceněna. Takhle to má vypadat. Každý máme na problematiku uprchlíků i na další témata nějakej názor, někdo radikální někdo naopak „sluníčkovej“, ale řešme to jinde než na fotbale a už vůbec svůj názor nespojujme s Bohemkou. Jak je vidět, dělá to jen zlou krev. A pro ty, kteří budou oponovat Jabloncem, Spartou atd. mám jeden vzkaz: Na ostatní tábory se můžeme vysrat, ti ať si dělají co chtějí, je to jejich prezentace.

    Odpovědět

  • Normál píše:
    12.8.2015 v 12:04

    Fakt je, že Berserk je mnohem starší skupina než BF. BF mají bezpochyby velký podíl na vzestupu prezentací (chorea), jelikož jsou dost provázaní s ultras. Berserk (zejména starý) toho odvedl pro Bohemku zase mega na výjezdech a ve střetech.To co se stalo v sobotu bylo nešťastné. Myslím, že každý opravdový bohemák respektuje ty, co toho z bohemkou zažili více. Tak by to mělo být! A ne se hanit navzájem. BTW.: Uprchlíci jsou jen důsledek rozvrácení fungujících států. Řešte příčinu, nikoliv projev. Udělejte radši choreo proti imperialismu, kterej praktikuje usa.

    Odpovědět

  • Sektor1905 píše:
    12.8.2015 v 10:41

    P CUB: MA od začátku nové sezóny fotí pro Ultras viz. změna jeho vodoznaku z loga Sektoru1905 na Bohemians Ultras. My aktuálně svého fotografa nemáme, pokud by se tady nějaký nadšený fotograf vyskytoval a chtěl by to zkusit, tak ať se nám ozve buď na mailu info@sektor1905.cz nebo do zpráv na fb. Díky

    Odpovědět

  • johnny puška píše:
    12.8.2015 v 6:52

    Maniak: Stůj si za čím chceš, ale rozhodně tohle nebyla chyba.

    Odpovědět

  • P_CUB píše:
    12.8.2015 v 6:34

    Martin Adamec je ten kluk, co teď fotí pro Sektor? Jestli je to ta samá osoba, která má i stejnojmenný nick na facebooku, tak doporučuji dát přednost preciznějšímu přemýšlení na úkor ukvapeného podlehnutí kouzlu virtuálních komentářů. Kluk, co na fotbal chodí za čtrnáct dní týden, by se měl zdržet úvah, co kdy dokázal nebo nedokázal, a co pro Bohemku udělal či neudělal Berserk (viz komentáře FB Barflies United). A to platí nejen pro MA – lidé, kterých se tenhle problém netýká by měli být natolik soudní, aby nediskutovali o věcech, o nichž ví stěží polovinu a především by měli volit decentnější tón svých výroků.

    Odpovědět

  • Maniak píše:
    11.8.2015 v 18:20

    Berserk to prehnal a zatím si stojim…sem zvedavej jak to bude dal treba s choreama…

    Odpovědět

  • Dragan píše:
    10.8.2015 v 19:21

    No upřímně probíhající diskuze na VD tomu sjednocení rozhodně neprospěje. A dokud se to bude řešit stylem za vše můžou BF, tak se ničeho nedosáhne. Nechci urazit Kolíka, ale na to aby sjednotil Kotel momentálně takový slovo nemá a z těch dvou skupin těžko po sobotě někoho přimějete, aby se snažili na něčem domluvit.

    Odpovědět

  • Haza píše:
    10.8.2015 v 18:50

    Ať žije Bohemka bez politiky! A všichni na Julisku!

    Odpovědět

  • bohemak píše:
    10.8.2015 v 18:10

    Ragnar: Velmi kvalitní příspěvek!

    Odpovědět

  • Ragnar píše:
    10.8.2015 v 17:49

    Líbí se mi návrh, který padl od klokana. DFB je myslím ideální platforma pro to, aby se stanovila nějaká pravidla a aby došlo k „opravdové apolitizaci“, tj., jak píše bohemak, došlo k vytvoření SILNÉ BOHEMKY (a.k.a. jednotným fans), která je stoprocentně oddána podpoře klubu. Také si myslím, že by se mohl angažovat Kolik a jako spíkr určit nějaká pravidla (samozřejmě po dohodě aktivních skupin). To samé lidi ze sektoru, případně z ultras. I když to je další věc – kdo jsou vlastně lidé ze sektoru/ultras? Jak moc jsou provázané jednotlivé skupiny s těmito „platformami“? Osobně by u mě BF stoupli (a možná nejen u mě), kdyby sami iniciovali nějakou schůzi/diskuzi, protože jak tu již zaznělo, tento konflikt trvá léta a obě strany si pouze alibisticky hlásají svojí pravdu bez touhy nějakého stálého řešení ve jménu Bohemians. To co předvedl Berserk rozhodně nebyla šťastná volba. Na druhou stranu, áčka kdysi předvedli to samé v bledě modrém s Táborskem, a to navíc s sebou měli určitá individua hnaná zkurvyideologií, což se ostatně může opakovat v následujících utkáních. I když se to může zdát jako naivní – prosím, zamyslete se, jaké celá tahle věc má dopad na 95 % lidí, kteří tyhle sračky neřeší. K tomu jsme za kašpary, protože místo abychom tento problém konečně vyřešili, tak se meleme mezi sebou a jednotlivé „frakce“ pouze sbírají „respekty“ a „palce nahoru“, ať už od hools jiných klubů (kteří potom vesele obírají naše normály), nebo od zahraničních afáků (kteří pro změnu označí nacistou pomalu každého). Přestaňte přilévat olej do ohně, naopak ho přikryjte dekou a zadupejte ho. Tradiční vršovický fotbalový klub, jakým Bohemians Praha 1905 bezpochyby je, by si to moc zasloužil. A proto tady přesně jsme!

    Odpovědět

  • BoFor píše:
    10.8.2015 v 13:11

    Já teda osobně předpokládal, že se něco stane po loňském domácím zápase proti Hradci, kde se opět ukázalo, kdo, jak a koho provokuje, a těch choreí a obouruček bylo více, např. proti Brnu…atd…atd…..v jablonci šály gnwp atd. atd. atd. atd…..zkrátka toho bylo už moc a sám za sebe se tomu nikterak nedivím….a děti se fakt bály?? tak to at si radši nezapínaj během dne TV…..

    Odpovědět

  • BoFor píše:
    10.8.2015 v 13:07

    a dost: Osobně myslím, že tato fotka už byla jen pomyslnou třešničkou na dortu (nehledě na to, že pod fotkou je jasný nápis barflies / bohemians). Když si projedeš nejen tuto fb stránku, tak zjistíš, že pod každou fotkou či pozvánkou na různé levicové či afa akce je nápis Bohemians…..stránka LBHR za komentář nestojí už vůbec….kromě toho, že pod každým nesmyslným obrázkem je antifa bohemians hooligans, tak prostě chuligáni dali najevo, že žádná antifa bohemians hooligans neexistuje…..no….provokací z řad BF bylo již opravdu mnoho a také se mnohé tolerovalo…..

    Odpovědět

  • johnny puška píše:
    10.8.2015 v 11:20

    a dost: Teď ze sebe vyplivni ještě nějakou píčovinu, že ten nápis tam někdo dodělal, hacknul jim stránky a dal jim tu fotku zpět:-D)

    Odpovědět

  • a_dost píše:
    10.8.2015 v 10:50

    uměle byla vytvořena fáma o tom, že BF jménem Bohemáků vítají uprchlíky. To je nesmysl a lež. Pod svou fotkou mají popisek : za nás takto“ Pro mne to není rozhodně důvod k tomu aby jedni extrémisti vyháněli druhé . Navíc mezi ostatními fanoušky ( a ty děti se tam skutečně bály) , kterým ještě nadávali do špíny a feťáků . Hajlování už byl vrchol a lezení na hřiště ani nebudu komentovat. To ať se radši BF klidně fotí se slipama na hlavě než tohle.

    Odpovědět

  • dred píše:
    10.8.2015 v 6:20

    Škoda že tahle sračka přinese jen další a další rozpory .. už se u toho těžko vylížem, leda tim že se sjednotíme, což se asi stane velice těžko. Všichni víme… Nesouhlsim ani s jednim extrémem v kotli (pravim ani levim), obě skupiny to posrali, ale, marná sláva, v tomto případě si BF začali … škoda, moh bej klid. Sem zvědav s čim přijedou na julisku :/

    Odpovědět

  • Marco píše:
    9.8.2015 v 21:48

    klokan: To je dobrý návrh. Kolik máme vlastně v kotli skupin? Já třeba vůbec neřešim, kdo je kdo, a prostě fandim. :)

    Odpovědět

  • klokan píše:
    9.8.2015 v 21:42

    Chtělo by to asi nějakou schůzku všech aktivních skupin v kotli, aby se určili nějaké pravidla .Navrhuji za každou skupinu maximálně 2 lidi. Nejlíp pod záštitou DFB . Má někdo jiní návrh.

    Odpovědět

  • bohemak píše:
    9.8.2015 v 21:22

    Dragan: Asi ano, určitě se někdo někde zjeví a bude se chtít ukázat před světem… A proto by měl být zastaven. Né jednou skupinou, ale davem, který ukáže, že takové či makové projevy v kotli nechce. Myslím, že kotel jako celek byl už moc dlouhou dobu tolerantní ke všemu možnýmu. Vím, že na Bohemce je specifický prostředí, jinde by takový projevy pravděpodobně řešil speaker a lidi kolem něj. Co řekne, to platí. U nás si to v tuhle chvíli představit neumím, proto by tuhle „pravomoc“ měl převzít kotel sám a možná je tak i dobře. Je tam dost aktivních lidí a skupin, které s podporou ostatních kotelníků můžou udržet kotel čistě bohemácký, bez vedlejších projevů. Myslím, že tím by i vzrostla jeho úroveň a support by šel taky nahoru. Silný tábor BOHEMIANS!

    Odpovědět

  • Dragan píše:
    9.8.2015 v 21:12

    bohemak: Jo s tím souhlasím. Bohužel si myslím, že se vždy nějakej idiot najde.

    Odpovědět

  • bohemak píše:
    9.8.2015 v 20:56

    Dragan: Dobře, ok. Ale ono to vlastně není až tak důležitý. My to můžeme probírat horem dolem a stejně sami nic nevyřešíme. Já bych byl nejradši, kdyby se teď ta drtivá většina fanoušků Bohemky, kteří podporují jen náš klub a neřeší politický sračky okolo, sjednotila a zaktivizovala. Aby se nastolil pořádek v kotli (né jednou skupinou, ale tím davem klokanů bavících se jen fotbalem!), chodili tam lidi jen fandit Bohemce a neexhibovat (ani tak, ani tak), aby se na plot věšeli jen vlajky Bohemky a ne s nějakým politickým či jiným podtextem (tím myslím zejména různé Jamajky, Palestiny, Ukrajiny apod.). Třeba někteří ultras mě teď svým postojem velmi mile překvapili, a chorea týkající se Bohemky a soupeře také super! Jen tak dál. Prostě si myslím, že pokud se budou dodržovat určitá a jednoduchá pravidla, tak to může jít!

    Odpovědět

  • Dragan píše:
    9.8.2015 v 20:45

    bohemak: Opravdu jsem o tom nevěděl, objasnění jsem dostal až po akci, protože původně jsem si myslel, že jde o mstu za Táborsko a třeba na fóru VD jsem byl až dnes dopoledne po docela dlouhý době.

    Odpovědět

  • Dragan píše:
    9.8.2015 v 20:40

    bohemak: To podepisuju. Ostatní kluby nám můžou bejt u prdele, pro ně budem fetky a levoty furt.

    Odpovědět

  • bohemak píše:
    9.8.2015 v 20:39

    Dragan: facebook BF taky nesleduji, ale nechce se mi věřit, že jsi tohle nezaznamenal… Ta fotka byla sponzorována, tudíž ji viděli i lidé, kteří nemají jejich stránku označenou, navíc byla sdílena největšíma českýma fb stránkama týkajících se fotbalu. Pokud jsi ji opravdu nezaznamenal, tak jsi asi jedinej :) Navíc snad každej fanoušek Bohemky sleduje i stránku VD, kde se to na fóru několik dní také řešilo. Myslím, že na stadionu to bylo jasné tak 90% fans v kotli.

    Odpovědět

  • LaVerdad píše:
    9.8.2015 v 20:34

    Vy, co jste si „zjednali“ pořádek v kotli – doufám, že si to obhájíte a budete bránit apolitičnost kotle dál. Protože jinak přijde msta a celá tahle akce byla jenom šaškárna.-)

    Odpovědět

  • Dragan píše:
    9.8.2015 v 20:30

    No to bych zrovna neřekl, že BF pobouřili většinu Bohemáků, protože to v první chvíli spíš vypadalo, že nikdo neví o co jde. Já osobně taky, protože facebook BF fakt nesleduji. Co mě tedy zarazilo, byl i fakt, že proběhli nadávky o fetkách, přitom několik jedinců z Berserku minimálně hulí taky.

    Odpovědět

  • klokan píše:
    9.8.2015 v 20:26

    Přezdívka Klokan a Klokan .Jsou dva lide jo

    Odpovědět

  • klokan píše:
    9.8.2015 v 20:23

    beru berserk,nesnasim feti a levici.ty feti akorad delaj ostudu,

    Odpovědět

  • johnny puška píše:
    9.8.2015 v 20:11

    Pete a anonym:Co si kdo podepsal?To jako z hrobu vstanou vrazi Lenin se Stalinem a pomsti BF?A Che guevara u toho bude kourit pero Kimovi a Grebenicek bude mit pri onanii infarkt?

    Odpovědět

  • koci píše:
    9.8.2015 v 19:50

    pete kdo si co podepsal?-)))))))) NEVHROZUJ!!!!

    Odpovědět

  • Klokan píše:
    9.8.2015 v 19:03

    BohemackyAnonym :Můžeš mě říct proč Barflies .Tahají na Bohemku pořád politiku a svoje názory vydávají za názor všech Bohemaku .Proč chodí v šálách antifa , St.Pauli .Kdyby chodili v Bohemackym neřeknu ani popel .Taky na Bohemku netahám svoje politické názory a nevydávám je za názor všech Bohemaku . Bohemka bez politiky .

    Odpovědět

  • bohemak píše:
    9.8.2015 v 19:00

    johnny puška: jj, ode mě jen doplnění :)

    Odpovědět

  • johnny puška píše:
    9.8.2015 v 18:58

    Bohemak:tak jsem to myslel jak pises v druhe casti prispevku.Asi vime jak jsme to mysleli.

    Odpovědět

  • bohemak píše:
    9.8.2015 v 18:49

    johny puška: Na ostatní kluby bych se vysral. Ti ať si dělají a říkají co chtějí. Ale máš pravdu v tom, že BF tou svou fotkou pobouřili dost velkou část bohemáků. Takže je určitě lež, že tím byl pobouřen jen Berserk. Stačí se podívat na tu fotku na fb a komentáře. Proti BF tam vystupují fanoušci Bohemky napříč celým naším spektrem, včetně normálů či některých členů ultras… Chci silnou Bohemku a s politikou to nepůjde, tak se na ni vy všichni, kteří ji s Bohemkou spojujete, vyserte!

    Odpovědět

  • johnny puška píše:
    9.8.2015 v 18:38

    B.anonym:Placas kraviny,BF pobourili naprosto vsechny a dovolim si rict,ze napric vsemi kluby.Uz kdyz to fotili,tak jim nasledky musely byt jasne.Napis na mail a pokecame osobne,doufam v dobrym,ale ne uz tady.

    Odpovědět

  • hrdin píše:
    9.8.2015 v 18:28

    Nemyslím si, že ten potlesk Buchty byl ironickej. Myslím, že ho celkem pobavil pokřik „ukaž buchtu“. Proto nadávky po potlesku byly celkem trapný.

    Odpovědět

  • bohemak píše:
    9.8.2015 v 18:15

    Vyřadil bych Šírla, věk nezastavíš. Místo něj bych dal mladýho Havla nebo leváka Gajiče. Doufám, že už brzo bude v pořádku Krch, ten se mi téměř vždy líbil. Věřím, že Jirásek se ještě vykope, když si vzpomenu, jak jsem byl ze začátku nasranej na Radu a kde je teď… Snad to bude podobný příběh. Bohužel Matůš bez formy, snad se do ní brzo dostane. A rozhodně bych preferoval Akulinina před Schickem. Přijde mi, že víc bojuje a hlavně je to náš kmenovej hráč!

    Odpovědět

  • BohemackyAnonym píše:
    9.8.2015 v 18:12

    Vyjádřím se ještě k tomu incidentu :
    Barflies možná trochu pobouřili Berserk tim nápisem #Přijímám. Ale to přeci není důvod k tomu, co Berserk udělali podle mě za ostudu. Je to hnus, co včera předvedli. Barflies je jedna z těch aktivnějších skupin, jenž i jezdí a tak. Ale nechápu, jak si může Berserk takhle přijít a napadnout tam lidi kvůli jejich politickému názoru. No, to bohužel není všechno. Potom tam ještě začnout nadávat obyčejným lidem že jsou to fetky a podobný sračky. Podle některých lidí si ještě dovolili v sektoru hajlovat, fuj. No, každý ať si na to udělá svůj obrázek.

    Odpovědět

  • Dragan píše:
    9.8.2015 v 17:33

    bohemak: To jsem si myslel už minulou sezónu a nakonec jsme zachránili tuším 3.kola před koncem. Letos mi přišlo, že jsme posílili dobře a po 3 kolech jen 2 body. Myslím to s ohledem na to, že kdyby jsme doma alespoň jednou vyhráli tak jsme na tom líp při tříbodovým systému. Trochu nechápu Pivarníka, protože zápas co zápas mění sestavu, ale o něm to nebude. Zřejmě nám klid v průběhu sezóny nebude dopřán.

    Odpovědět

  • pete píše:
    9.8.2015 v 16:25

    touhle akcí si berserk si podepsal ortel smrti

    Odpovědět

  • bohemak píše:
    9.8.2015 v 16:25

    Mně atmosféra přišla jako průměrná, klasickej domácí standard. Druhá půle byla lepší. Vzhledem k tomu vedru až překvapivě. Škoda, že nepadnul druhej gól. Čížek k tomu měl dost blízko.

    Odpovědět

  • bohemak píše:
    9.8.2015 v 16:20

    Chorea super, jen škoda, že nebyla tma. Kdyby se to podsvítilo žluťákama, tak by to dalo ještě větší efekt. A hlavně to první velmi pravdivý, proč se rok co rok dávat za cíl jen záchranu… Kádr máme na horní polovinu tabulky! Teď to z hráčů jen dostat.

    Odpovědět

  • Dragan píše:
    9.8.2015 v 16:05

    Chorea byli opravdu povedený, ale atmosféra mi přišla v první půlce hodně slabá. Co se týče hostů tak to byla tragédie. Podobný počet jako Zlín, ale přitom se hrálo v lepší termín pro ně a to v sobotu. K incidentu už jen napíšu, že to dle mě nebylo nejštastnější řešení. A politiku na fotbal netahaj jen BF. Jen když vemu co jsem za poslední rok viděl na Bohemce za vlajky (Ukrajinská, Jamajská, nějakej červenomodrej hadr, ani nevím co to bylo). A upřímně to bylo každýmu u prdele, protože to tam zřejmě nedali BF. Ale opakuji, že to co visí na FB je hovadina.

    Odpovědět

  • Normál píše:
    9.8.2015 v 15:50

    Určitě to není záležitost posledních dnů. Ten pseudokonflikt trvá již pěknou řádku let. Po období klidu se to v tomhle týdnu jenom vyhrotilo. Bohužel, vzhledem k roztroušenosti kotle nevidím moc možností, jak situaci uklidnit.

    Odpovědět

  • koci píše:
    9.8.2015 v 15:31

    politika na fotbal nepatri souhlas ale proc ji tam barflais neustale tahaj pokud sou na podporu uprchliku tak at si to dou vyjadrovat na demosku a netahaj do toho porad bohemku ja sem proti uprchlikum a taky to na fotbal netaham !vcerejsek uz bilo jen vyusteni vseho nerikam ze je to dobre ale asi to jinak bohuzel neslo!!

    Odpovědět

  • bohemak píše:
    9.8.2015 v 15:21

    Pěkně napsáno, souhlas. Politika na fotbal nepatří!

    Odpovědět